וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמנת סגנית: מכבי ת"א גברה 0:2 על מכבי פ"ת

7.4.2007 / 21:19

מישאלוב (48) ומסיקה (80) קבעו 0:2 למכבי ת"א על מכבי פ"ת. הצהובים התבססו במקום השני אחרי שהפועל ת"א איבדה נקודות בכפ"ס

רוב העונה מכבי ת"א לא הפסידה, עד שבמחזור הקודם ירדה מנוצחת בבלומפילד מול מכבי חיפה. היא הגיעה להישג המרשים הזה בלי יותר מדי ניצוצות. ואם זה המתכון, אז נראה שהיא שוב בדרך לרצף נוסף, כי אחרי משחק סולידי באורווה מול מכבי פתח תקווה היא קיבלה 3 נקודות חשובות, שסייעו לה לברוח מהפועל תל אביב במאבק החשוב על המקום השני.

ההזדמנויות היו בשני צידי המגרש לכל אורך ההתמודדות, ומכיוון שההגנות לא הצטיינו יתר על המידה, שני השוערים, אוהד כהן וטברטקו קאלה, היו הבולטים במגרש. וככה, שתי הזדמנויות שהלכו פנימה עשו את כל ההבדל.

מישאלוב הבקיע את הראשון בדקה ה-47, ואחרי דקות ארוכות של התגוננות יעילה, המחליף מסיקה קבע את תוצאת המשחק - 0:2. דווקא אז לחצו על הלוזונים על הדוושה והגיעו למספר הזדמנויות, אבל שוב קאלה היה במקום כדי לשמור על רשת נקייה.

במהלך המחצית הראשונה התפתח עימות בין אוהדי מכבי למשטרה. לטענת האוהדים שוטרים ביציע ניסו להוריד בכוח אוהד שעמד על הגדר. מספר אוהדים התנגדו ובמהלך הקרבות הוצא אוהד אחד מחוץ ליציע, אך הוחזר לאחר מכן.

מכבי פ"ת ירדה למקום השביעי, והסיכוי שלה להגיע למקום ממנו רואים אירופה הולך ונעלם. לאור המשחקים האחרונים, בהם הפועל ת"א מציגה הגנה רעועה, אל מול הגנת הברזל של המכבים, ייתכן שיתרון 2 הנקודות של הצהובים על האדומים יישמר עד סיום העונה.

בית"ר ירושלים עדיין רחוקה 4 נקודות בפסגה, אבל, כידוע, התואר השני הכי חשוב אחרי אליפות ליגת העל היא אליפות העיר ת"א.

מהלך המשחק

דקה 3: איום ראשון של הצהובים על שערו של אוהד כהן. שפונגין נכנס לרחבה מאגף ימין, ושלח פצצה, אבל למרכז השער, וכהן הדף היטב.

דקה 16: מתפרצת מכבית עברה דרך נמני, שהתקדם לכיוון הרחבה, וכשראה שאף שחקן הגנה לא בא לעצרו, בעט מ-25 מטרים. כהן עצר בקצות האצבעות.

דקה 24: שוב שפונגין ברחבה, שוב כהן עצר את הכדור שלו, הפעם ברגלו. אבל ההגנה הפתח תקוואית לא הרחיקה היטב את הכדור, ונמני ניצל זאת בשביל לשלוח וולה למסגרת, רק כדי לראות את אוהד כהן, האיש העסוק במגרש, מרחיק שוב את הסכנה.

דקה 35: סרסור קיבל מסירה בחור הפעור במרכז ההגנה של מכבי ת"א, ודהר לכיוונו של קאלה, שנשאר על רגליו, והשתמש באחת מהן כדי למנוע מסרסור להעלות את הלוזונים ליתרון.

דקה 39: מתפרצת של מכבי ת"א נעצרה, אבל הכדור הגיע לשבחון, שביצע הטעיה וחתך פנימה, אבל הבעיטה השטוחה שלו בשמאל נעצרה על ידי כהן.

דקה 47: גול! שפונגין הסיט את הכדור למישאלוב, שבעט בעוצמה 20 מטר אלכסונית מהשער, והכניע את אוהד כהן. 0:1 למכבי ת"א.

דקה 71: כדור ארוך לעומר גולן, שהתקדם לרחבה, יחיאל לחץ אותו, וקאלה הדף עם הרגל.

דקה 79: התקפה מופלאה של הצהובים הסתיימה בהדיפה לא פחות מופלאה של אוהד כהן. שבחון מסר שמאלה למסיקה, שהרים כדור לרוסו. הקרואטי הוריד עם הראש לשבחון, שבא מאחור לרחבה, והתעופף בוולה, רק כדי לראות את האינסטינקטים של כהן גוברים עליו.

דקה 80: גול! שוב כדור של שבחון למסיקה שגם הפעם היה בצד שמאל של הרחבה, אבל במקום למסור הוא בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה, וקבע 0:2 למכבי ת"א.

דקה 84: לא רק כהן, גם קאלה כיכב. גולן קיבל כדור במרכז הרחבה, הסתובב ושלח פס לפינה השמאלית של השוער הקרואטי, אבל זה זינק והציל שער בטוח.

דקה 85: מכבי פ"ת נזכרה להתעורר. סרסור חדר לרחבה, ושלח כדור רוחב לרחבת החמש שחלף סנטימטרים מאחורי גולן.

דקה 91: בעיטה חופשית של רוסו פגעה בעמוד.

הרכבים:

מכבי פ"ת: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגאמדוב, ניצן דמארי, קובי גנון (נאור פסר, 62); בלסינג קאקו, לירן כהן, סולי צמח; עומר גולן, רוביל סרסור, עומר דמארי (מוחמד דיאלו, 52).

מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית; דיאן איליץ', יוסי שבחון, אבי נמני (ג'ובאני רוסו, 69), משה מישאלוב, עומר פרץ (רועי דיין, 87); מיליאן מרדקוביץ' (ארז מסיקה, 78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully