וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיברתם על אירופה, חיפה ונתניה?

רומן רוזנבלט

7.4.2007 / 17:15

מכבי חיפה ומכבי נתניה חולמות לגמור את העונה עם כרטיס לאופ"א, אבל הקרב הישיר ביניהן הוליד משחק מזרח תיכוני עצל ומשעמם, 0:0

מכבי חיפה אירחה הערב (שבת) באיצטדיון בקרית אליעזר את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל, במשחק שהיה נטול שערים וכלל מחצית ראשונה עלובה מאוד ומחצית שניה בינונית ביותר. שתי הקבוצות חסרו מחץ וריכוז, ולא ממש ברור למה הן נאבקות על מקום בגביע אופ"א. ביכולת כזו, אין להן מה למכור שם. השופט אלי חכמון, שניהל היטב את המשחק, היה היחיד שראוי לשבחים על היכולת היום בקריית אליעזר.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר לאחר המשחק: "ניצחון היה מקרב אותנו אליהם בטבלה, חבל שלא השכלנו לנצל את המצבים שהגענו אליהם, 0:0 תמיד מאכזב את כולם".

על קטן שחזר מפציעה אמר המאמן: "הוא חוזר מתקופה ארוכה שבה לא שיחק, קטן שחקן מאוד חשוב אצלנו ואני מקווה שהוא יחזור לתת לנו את מה שאנחנו צריכים. אנחנו עדיין במרחק די גדול מגביע אופ"א".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה אמר: "אני מאוכזב שלא ניצחנו, במחצית הראשונה היינו עדיפים. לא נתנו להם להיצמד אלינו, אבל הגענו למעט מצבים ולא הצלחנו לכבוש. היינו היום קבוצה חזקה ושווה למכבי חיפה, אני שמח על כך.

"יש לנו תחרות על מיקום בגביע אופ"א, והצלחנו לעצור להם את המומנטום אחרי נצחונות על שתי התל אביביות. עכשיו אנחנו רוצים לצמצם את הפער מהמקום השלישי. המשחק הבא שלנו הוא בגביע נגד סכנין, הקבוצה הטובה ביותר בליגה הלאומית", פירגן איש התלתלים למי שמסתמנת כעולה ודאית לליגת העל.

רוברטו קולאוטי שנפצע במהלך המחצית השניה, סובל ממתיחה קלה ויחזור להתאמן כרגיל עם הקבוצה. בחיפה יתאמנו מחר השחקנים שלא שיחקו היום, ושאר השחקנים יקבלו מנוחה. הקבוצה לא משחקת ביום שלישי במסגרת גביע המדינה ותחל להתכונן למחזור הבא, למשחק החוץ מול מ.ס. אשדוד בליגה.

נשיא נתניה דניאל יאמר נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק והחמיא לשחקנים על הנקודה שהושגה. בקבוצה מקוים שמזואה אנסומבו, שסובל מפציעה קלה, יוכל לשחק ביום שלישי בגביע מול סכנין.

במהלך המשחק אירע עימות בין אוהדי חיפה למשטרה, במהלכו נעצרו מספר אוהדים בירוק. ביום שלישי הקרוב צפויה להסתיים השעייתו של אלן מסודי, שעל פי הודעת הקבוצה הושעה מכל פעילות עד ה-10 באפריל, אז הוא אמור לשוב לאימוני הקבוצה למרות העובדה כי מבחינת רוני לוי הקונגולזי סיים את דרכו במועדון. במידה והשחקן לא יוחזר לאימונים ידרשו סוכניו פגישה עם נציגי חיפה, על מנת לדון על פתרון מקובל על כל הצדדים.

מהלך המשחק:

הקהל בקריית אליעזר כרגיל ערך קבלת פנים חמה לראובן עטר, והפעם הוסיף שלטים ועידוד גם לטובת אבישי ז'אנו.

דקה 7 - תמיר כהן ודקל קינן עם התנגשות ראשים בעלייה לכדור גובה ברחבה של חיפה, כהן נפגע אך התאושש.

דקה 11 - שלומי ארבייטמן פרץ משמאל ופירפר את כל ההגנה הנתנייתית, ומסר כדור מצויין לרוברטו קולאוטי ברחבה, אלא שהחלוץ טעה ומצא את עצמו בנבדל.

דקה 23 - שכטר קיבל כדור טוב ברחבה, ניסה להעביר לאמצע, אך חרזי הוציא לקרן ראשונה במשחק שממנה נתניה לא הצליחה להפיק כלום.

דקה 24 - אמיר טגה חטף כדור ויצא למתפרצת, העביר פס מצויין לאמצע ותמיר כהן הגיע אך בעט חלש והרחק משמאל למסגרת.

דקה 28 - קולאוטי כדור טוב משמאל, אבל בעט כדור חלש שעבר משמאל לקורה.

דקה 33 - מוסא סאנוגו הצליח להשתלט על כדור ולפרוץ לעבר הרחבה של חיפה, אבל אלון חרזי חילץ לקרן, שגם ממנה לא יצא דבר.

דקה 37 - בעיטה ראשונה למסגרת, כשטגה הפציץ מהאוויר וכמעט הפתיע את דוידוביץ' בכדור מדוייק מ-20 מטר, אבל שוער חיפה קלט היטב.

מחצית שניה

דקה 46: רפאלוב הגיע להזדמנות בהתקפה הראשונה לאחר העליה מחדרי הלבשה, בעט חזק, אך שטראובר השתטח וקלט.

דקה 47: גולן חרמון הרחיק לא טוב כדור גובה, נגח וכמעט כבש שער עצמי, אך שטראובר הדף.

דקה 55: עבאס סואן צלל ברחבה של נתניה, אך השופט חכמון לא קנה את הניסיון לסחוט פנדל.

דקה 58: חיפה המשיכה לתקוף, דירסאו בעט כדור מצויין מ-25 מטר לחיבורים, ושטראובר לקח גם את זה.

דקה 75: ארבייטמן הוריד יפה כדור עם החזה, הסתובב לשער ובעט מ-18 מטר כדור שנגע בגולן חרמון וחלף מימין לקורה. קינן קיבל כדור מצויין מהקרן אך נגח מול השער החוצה.

דקה 76: יציאה רעה של שטרואבר לכדור גובה הותירה את ארבייטמן לבד מול השער, החלוץ מעד והגנת נתניה הצילה את השוער שלה מספיגה מביכה.

דקה 78: הלחץ הירוק נמשך, קולאוטי הגביה כדור משמאל לבוקולי, שבעט מהאוויר לפינה הרחוקה ושטראובר השתטח מצויין.

דקה 80: תמיר כהן בעט מרחוק כדור מפתיע שהלך לחיבורים הגבוהים, אך פגע במשקוף ויצא החוצה.

דקה 90(+2): ארבייטמן נגח בניסיון אחרון להציל את המשחק מלהסתיים בתיקו אפס, אבל חלש מדי והישר לידיים של שטראובר.

הרכבים:

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי; חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב (תומר חמד 88); רוברטו קולאוטי (יניב קטן 72), שלומי ארבייטמן.

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, גולן חרמון, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו (דלה ימפולסקי 64), אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, תמיר כהן, איתי שכטר (אובודו אוקוצ'ה 72); מוסא סאנוגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully