וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א זרקו דגל לבן

7.4.2007 / 18:40

הפועל ת”א נהנתה משער עצמי של לירון זרקו, אך ויתרה סופית על האליפות, כשסיימה ב-1:1 עם כפ”ס. פאפו איזן

הפועל כפר סבא אירחה היום (שבת) באיצטדיון לויטה את הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-27 של ליגת העל וסיימה עימה בתיקו 1:1.

אחרי שמיטת הנקודות של האדומים בשני משחקיהם הקודמים (מול חיפה ומכבי פ"ת) הבינה הפועל ת"א שאת בית"ר ירושלים היא כבר לא תשיג במירוץ לאליפות. כל שנשאר לקבוצה של ניר לוין זה להמשיך להילחם על המקום השני מול יריבתה העירונית, מכבי ת"א, שמוביל לאירופה ועל הגביע וכן לתת הצגות לקהל שלהם, שלא מפסיק ללכת אחריהם.

הקבוצה של אוחנה, שהעפילה באמצע השבוע לשמינית גמר גביע המדינה, היא קבוצה שמשחקת כדורגל שמח. הלוואי שמוליכות הטבלה היו משחקות כמוה. הבעיה מבחינתה, שהיא נאיבית מדי ולא מצליחה להביא לידי ביטוי את היתרון שלה במגרש לכדי יתרון על הלוח.

המשחק היום התאפיין בהגנות רעועות למדי, שלא הצליחו לעצור את התקפות היריב, אלא שהשחקנים לא השכילו לנצל את ההזדמנויות הרבות במשחק להבקעת שערים רבים.

המשחק הקצבי נפתח עם שער כבר בדקה הרביעית. הדיפה גרועה של אוהד לויטה, הובילה לבעיטה של רמי דואני, שפגעה בלירון זרקו וחדרה פנימה. האדומים המשיכו ללחוץ על הדוושה, אבל לא כבשו. מהדקה ה-20 לערך השתלטו המקומיים על המשחק. 11 דקות לאחר מכן הם השוו משער שנכבש גם אחרי כדור קרן. הרמה של ישראלביץ' פגשה את הרגליים של דגלאס דה סילבה, הכדור עבר בין רגליו של באדיר ופאפו דחק משלושה מטרים פנימה.

הפועל ת"א, שלא הפסידה באיצטדיון בכפר סבא מאז שנת 1995, מסיימת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון. הקבוצה מהשרון לא הפנימה את ההגדרה של 'בית', עם משחק שמיני רצוף ללא ניצחון בלויטה.

מהלך המשחק

דקה 4 - גול! קרן לאדומים. סלים טועמה הגביה, אוהד לויטה יצא והדף גרוע. הכדור הגיע לרמי דואני, בלם האדומים, ששלח מ-12 מטרים כדור חזק, שפגע בלירון זרקו, הטעה את לויטה וחדר פנימה. 0:1 להפועל ת"א.

דקה 5- כדור מצוין הגיע לברדה, שהחמיץ מקרוב הזדמנות להכפיל את התוצאה.

דקה 8 - הבליץ של האדומים המשיך. אליניב ברדה פרץ לרחבה, אבל מול לויטה שלח החוצה ברשלנות.

דקה 13 - אבי כנפו שלח בעיטה חזקה מהאוויר מכ-16 מטרים, אבל זה לא היה מדויק מספיק והלך מעל המשקוף של אלימלך.

דקה 23 - הגבהה מאגף שמאל אל תוך רחבתו של שביט אלימלך, הגנת האדומים לא הצליחה להרחיק את הכדור, שהגיע לפאפו, אבל זה התבלבל, לא הצליח לסדר את רגליו ושוער הפועל קלט באין מפריע.

דקה 30 - ישראלביץ' שלח כדור מצוין, ששבר את מלכודת הנבדל של הפועל, לדוארטה. החלוץ הברזילאי השתלט על הכדור יפה עם החזה, אבל השתהה מול אלימלך ואיבד את ההזדמנות להשוות.

דקה 31 - גול! הקרן שנולדה מההחמצה של דוארטה הובילה לשער. הגנת האדומים, השערורייתית למדי היום, לא הצליחה להרחיק את ההגבהה של ישראלביץ' המצוין, ופאפו דחק פנימה משלושה מטרים מול אלימלך המיואש. שיוויון 1:1.

דקה 52 - סלים טועמה מסר כדור טוב לברדה, שנכנס לרחבת ה-16 ובעט. לויטה הציל שער בטוח והדף לקרן.

דקה 64 - סלים טועמה סובב כדור חופשי בצורה אלגנטית לשערו של לויטה, שהצליח להדוף לקרן.

דקה 73 - יעוזה אבו בקרי שלח כדור שטוח על הקרקע, ששרק ליד הקורה של שער האדומים.

דקה 74 - לוסיאנו זה ברונו המחליף קיבל כדור טוב מטועמה, אך בעט לא מדויק החוצה.

דקה 83 - כדור שנשלח אל רחבת כפר סבא שיחק בידו של בלם הקבוצה דגלאס דה סילבה. פנדל להפועל ת"א, אבל השופט לירן ליאני, שראה, סימן להמשיך.

הרכבים:

הפועל כפר-סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו (אלון חלפון, 10), אלירן דנין; אביחי ידין (עופר טלקר, 79), גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי, אבי כנפו; סמואל יבואה, ז'וזה דוארטה (אלון חלפון, 62).

הפועל ת"א: שביט אלימלך; דני בונדר, רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי; ואליד באדיר, שי אבוטבול (ביברס נאתכו, 90), גילי ורמוט (לוסיאנו דה ברונו, 62), סלים טועמה, אליניב ברדה (וולינגטון, 79), איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully