וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין בואטנג לבנאדו

אסף שקד

7.4.2007 / 13:35

בנו של הגנאי הפריע לאימון, דאראו ובנאדו כעסו, ובואטנג התעמת עם הבלם. תמוז שוב צפוי להישאר על הספסל של בית"ר מול בני יהודה

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שבת) אימון נוסף במסגרת ההכנות לקראת המשחק ביום שני מול בני יהודה. במהלך האימון תרגל מזרחי את צמד החלוצים עמית בן שושן וקלאבר שוונק, שצפויים לפתוח יחד בחוד, מה שעשוי להשאיר את טוטו תמוז משחק נוסף על הספסל של בית"ר ירושלים.

עוד לפני שהאימון התחיל היה מעורב תמוז בתאונת דרכים שהתרחשה סמוך לבית וגן. החלוץ, שנסע יחד עם איתן טיבי ותומר בן יוסף, נפגע עם רכבו, אך לא נגרם נזק לאף אחד מהשחקנים. אל מקום התאונה הגיעה ניידת משטרה, שבחנה מקורב את המכונית השנייה שנגרם לה נזק רב, אך שלושת השחקנים התאמנו באופן רגיל.

במהלך האימון אירעה תקרית לא נעימה בין אריק בנאדו לדרק בואטנג. הקשר הגנאי הגיע למתחם האימונים יחד עם בנו הקטן. במהלך האימון נכנס הילד מספר פעמים לשטח המגרש, דבר שהרגיז את טבריוס דאראו. המאמן הצרפתי ביקש מבואטנג להוציא את ילדו מהמקום, ולאחר מכן התייצב בנאדו לצדו של דאראו ואמר: "יש לנו משחק חשוב, אל תעשה כאן שכונה. אנחנו צריכים להתכונן למשחק". דבריו של בנאדו הרתיחו את בואטנג, שהתעמת מילולית עם הבלם הוותיק. בתום האימון התפייסו השניים, ושניהם צפויים לפתוח יחדיו במשחק מול בני יהודה.

במהלך סוף השבוע האחרון העביר המאמן יוסי מזרחי מסרים לשחקני קבוצת הנוער, ואמר כי בקרוב אחדים מהם יזכו מספר לדקות משחק בקבוצה הבוגרת. על פי מזרחי, אם הקבוצה תמשיך לנצח ותבטיח את האליפות - יקבלו מספר שחקני נוער (ביניהם קובי מויאל, שי חדד, חן עזריאל, מתן בראשי ויונתן זדה) הזדמנות להוכיח את עצמם במשחקי הליגה שיישארו עד לתום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully