וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטס לוהטים

7.4.2007 / 11:10

חוזה רייס וניו יורק מחצו את אטלנטה 1:11. ניצחון לסט. לואיס על וושינגטון ולאיינג'לס על אוקלנד, הפסדים לרד סוקס וליאנקיז

אטלנטה - ניו יורק מטס 11:1

אוליבר פרז, חוזה רייס והמטס הבריקו, ועלו למאזן 0:4, הראשון שלהם ב-22 שנים. פרז נראה כמו הפוטנציאל שגולם בו עד לפני שנתיים, כשהגיש שבעה אינינגים כוחניים עם שישה סטרייקאאוטים, רייס רשם שני טריפלים, ארבע הכנסות רצים ושתי ריצות הביתה. הוא סיים עם שלוש חבטות, כמו גם פול לו דוקה. ג'ף פרנקור עם הומר ראשון שלו העונה באטלנטה, הפסד למרק רדמן.


יוסטון - סט. לואיס 4:2

זוכרים את אדם ויינרייט מהוורלד סירייס? המגיש הצעיר, שיועד להיות פותח ומילא בהצלחה מרובה את המשבצת של ג'ייסון איזרינגהאוזן הפצוע עד לזכיה בטבעת, קצר ניצחון בהופעת הבכורה בקריירה כפותח, ולא סתם אחד: שבעה אינינגים, ארבעה חשמולים, דאבל ומשחק הגנה מעולה. כריס דאנקן, עוד אחד עם פוטנציאל התפוצצות העונה, ירה להומר בן שתי ריצות ואחר כך הכניס עוד רץ הביתה. איזרינגהאוזן שמר היטב. הופעה טובה למרות ההפסד לוונדי (???) רודריגז, עם שבעה וחמישה.


סינסינטי - פיטסבורג 1:6

מאט בלייל גרם ל-14 חובטים ברציפות ללכת לדאג אאוט, הגיש שישה אינינגים עם שש הכשות ונעזר בפצצה של ג'ף קוניין בן ה-700 באינינג השלישי, כדי להנחיל לפול מאהולם והפייראטס הפסד ראשון העונה. הומר גם לברנדון פיליפס.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:1

ניצחון שני לדודג'רס, והם השיגו אותו מאחורי בראד פני, עם שבעה אינינגים טובים, וטקאשי סאיטו, שרשם שמירה שניה העונה. בארי בונדס סיים עם 0 מ-3, נוח לאורי עם ההפסד למרות שבעה אינינגים וארבע קטילות.


סן דייגו - קולורדו 4:3

ג'ייסון הירש הגיע מהאסטרוס והרשים בהופעה הראשונה שלו ברוקיז. 6.2 אינינגים ושמונה קצירות לאיש שיכול לייצג את נבחרת ישראל בהיותו בן דת משה (היי, אם שי דורון מקבלת מנת פרובינציאליות - גם לנו מותר. אוהבים אותך ג'ייסון, עד שתיפול ולא נרחם עליך). בריאן פואנטס השיג שמירה של עגלה, כשהרשה שתי ריצות. מאט הולידיי מקולורדו וחליל גרין מסן דייגו עם הומרים, הפסד לגרג מדוקס בבכורה שלו בפאדרס.


מילווקי - שיקגו קאבס 9:3

סופסוף ההתקפה של הקאביז מתעוררת, עם שתי חבטות ושני ריביז של קליף פלויד ומייקל בארט, והומרים של מארק דה רוסה ורוני סדניו. משחק מצוין על הגבעה לריץ' היל, שרשם שבעה ושישה. פתיחה לא טובה לדייב בוש, המגיש של מילווקי - שישה אינינגים, שש ריצות חובה וכדי לעדן גם שבעה סטרייקאאוטים.


פלורידה - פילדלפיה 8:2

סופסוף ניצחון לפיליז, שרשמו W ראשון העונה עם 6.2 אינינגים של ג'יימי "מתושלח" מוייר והומרים של ג'ימי רולינס עם פאט בורל. לבורל היה משחק טוב עם שתי חבטות וארבעה ריביז, ומה אתם יודעים - בלי סטרייקאאוט. הומר להנלי רמירז התותח והכריש בפלורידה.


וושינגטון - אריזונה 7:1

העונה של הנשיונאלס רק התחילה וכבר נראית כהולכת לאבדון. חמישה אינינגים ושש הכשות למייכה אווינגס, שרשם את הניצחון. כריס יאנג חבט להומר, כשבינתיים במיינורס מתחיל רנדי ג'ונסון בשיקום שלו. הפסד לג'רום וויליאמס.

AL: איפה ההתקפה של בוסטון?

טקסס - בוסטון 0:2

רובינסון טחדה פתח בריינג'רס והשבית את מחבטי הרד סוקס, אבל הסיפור היה סמי סוסה, שחבט על טים וייקפילד והביא את הריצה הראשונה במשחק הביתה. "לפעמים לא צריך לחבוט חזק כדי להשיג חבטה", צחק סוסה, אחרי שכדור חלש שפגע במחבטו קפץ בין מגיני האינפילד של הרד סוקס. טחדה רשם שבעה אינינגים סולידיים, אקינורי אוצוקה עם השמירה. הפסד לטים וייקפילד, רק שש חבטות במשחק, שלוש לכל קבוצה.


ניו יורק יאנקיז - בולטימור 6:4

מייק מוסינה היה רחוק מלהרשים בהופעה הראשונה העונה על הגבעה בברונקס, ויצא אחרי ארבעה אינינגים בלבד כשבאמתחתו כל שש ריצות החובה של הפסים. שתי חבטות ושני ריביז לניק מרקאקיס, ניצחון למרות משחק פושר לאדם לואן ושמירה לכריס ריי.


טמפה ביי - טורונטו 5:6

מכולם, דווקא בי ג'יי ריאן, הקלוזר של הבלו ג'ייז, יצא הלוזר הגדול של המחזור, כשהרשה שלוש ריצות באינינג התשיעי, ומפיגור של 5:3 בכניסה לאינינג, קרני השטן יצאו עם ניצחון. הומרים ראשונים לבי ג'יי אפטון, דלמון יאנג, טיי וויגינטון והלהיט החדש של טמפה ביי, שחקן הבסיס השלישי אקינורי איוואמורה, שחבט לארבע מארבע. ומי יצא שוב תותח? אלייז'ה דיוקס, הלא הוא אלישע דוכס, בחבטת קלאץ'. ניצחון לג'יי קוק ריו.


קנזס סיטי - דטרויט 1:3

חורחה דה לה רוסה שיכנע ביותר עם שבעה וחמישה בקנזס סיטי, כשמולו היה ג'סטין ורלאנדר סולידי בזכות עצמו, עם שישה וארבעה. אבל הבולפן של דטרויט, זה שהיה כל כך טוב בפלייאוף שעבר, ממשיך לפשל. טוב, נו, כשמדובר בחוזה מסה קשה לקרוא לזה פישול, סתם עוד יום של עבודה באינינג השביעי, עם שתי ריצות חובה ששברו שוויון 1:1. שמירה לדייויד ריסקי.


איינג'לס - אוקלנד 2:5

אם לשפוט לפי פתיחת העונה של ולדימיר גררו, הענק האימתני חוזר לכושר. ולאד רשם הומר בן שלוש ריצות באינינג השביעי ופתח משחק שהיה צמוד, כדי להבטיח לדסטין מוסלי הצעיר את הניצחון, אחרי הופעה יפה של שישה אינינגים וארבע קצירות. שמירה מספר שלוש לפרנסיסקו רודריגז.


המשחקים בין קליבלנד לסיאטל ובין שיקגו וייט סוקס למינסוטה נדחו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully