וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר לא עמדה בלחץ

7.4.2007 / 18:51

השדים האדומים נוצחו 2:1 על ידי פורטסמות' וצ'לסי צמצמה את הפער ל-3, אחרי ניצחון 0:1 על טוטנהאם. ווסטהאם-ארסנל 0:1. רדינג-ליברפול 2:1

הליגה האנגלית התכנסה היום (שבת) כדי לשחק את המחזור ה-32, והאקשן רק גובר והולך. צ'לסי, שרודפת אחרי מנצ'סטר יונייטד, פגשה בסטמפורד ברידג' לדרבי לונדוני את טוטנהאם המשתפרת וגברה עליה 0:1. השדים האדומים, שעלו לשחק מאוחר יותר בידיעה שהפער צומצם לשלוש, ניסו להחזירו לשש במשחקם נגד פורטסמות', אך ירדו מנוצחים, 2:1 בסיום.

ליברפול וארסנל המתכתשות על המקום השלישי בטבלה לא ליקקו דבש המחזור. רפא בניטז ושחקניו הדרימו לרדינג והצליחו לחזור עם שלוש נקודות. התותחנים הפסידו לראשונה באיצטדיון האמירויות לווסטהאם המתאוששת, בעוד דרבי לונדוני סוער. הפטישים נמצאים כעת 2 נקודות בלבד מחוף מבטחים.

משחקי המחזור נפתחו כבר אתמול (שישי) כשאברטון הביסה בגודיסון פארק את פולהאם 1:4. מחצית ראשונה מוחצת של הכחולים גמרה את הסיפור. אחרי שקרלוס בוקנגרה העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-22, הגיעו 20 דקות אינטנסיביות של אברטון. לי קארסלי פתח את מסכת השערים בדקה ה-25 עם השוויון, אלן סטאבס כבש את השני של המארחים כעבור 9 דקות, וג'יימס ווהאן קבע 1:3 על סף סיום המחצית. ויקטור אניצ'בה קינח 1:4 נאה בדקה ה-80. במשחק השני שנערך אמש נפרדו מנצ'סטר סיטי וצ'רלטון בתיקו 0:0.

צ'לסי בשמיים - סוף סוף היונייטד מעדה

פורטסמות' - מנצ'סטר יונייטד 1:2

השדים האדומים הגיעו למשחק אחרי ההפסד ברומא בליגת האלופות (2:1). בליגה הם היו עם רצף של שבעה ניצחונות. היום הם עלו בידיעה שצ'לסי ניצחה וכל הלחץ היה עליהם כשהם ניסו להשיב את היתרון לשש נקודות בפסגה. אלא שהמעידה הגיעה בזמן קריטי מבחינתם, שלושה ימים לפני המשחק נגד רומא.

פומפי הגיעה למשחק אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון והצליחה לעשות זאת בפראטון פראק, לעיני אוהדיה, דווקא נגד המוליכה. שלוש הנקודות העלו אותה למקום השמיני בליגה.

מתיו טיילור העלה את פומפי ליתרון לאחר כחצי שעה של משחק. בנג'אני בעט חזק מ-16 מטר, ואן דר סאר הדף רע, ומתיו טיילור בעט מקרוב פנימה. בדקה ה-88 חטפה מנצ'סטר את השני וזה היה מרגליו של לא אחר מאשר, ריו פרדיננד. הבלם ניסה ליירט כדור שנשלח אל ההתקפה ולהחזיר לשוער, אך הוא לא ראה שואן דר סאר יצא והכדור עשה את דרכו לרשת. שתי דקות לאחר מכן צימק ג'ון אושיי. סולשיאר בעט, דיוויד ג'יימס הדף גרוע ואושיי דחק מקרוב. מאבק האליפות פתוח לגמרי.


צ'לסי - טוטנהאם 0:1

המיליונרים ממערב לונדון פגשו בדרבי את היריבה מצפון העיר והשיגו ניצחון שמיני רצוף בליגה, לאחר התיקו המאכזב בליגת האלופות מול ולנסיה (1:1), כדי לצמצם את הפער, לפחות עד משחקה של היונייטד, לשלוש נקודות בפסגת הפרמיירליג.

הכחולים שוב לא הרשימו במיוחד, אבל שער של הבלם הפורטוגלי ריקרדו קארבליו עשה את ההבדל הקטן והחשוב, שבע דקות בתוך המחצית השנייה. קרבאליו שלח בעיטה לא חזקה, אבל מדוייקת לפינה של רובינסון מכשלושים מטר. שוער טוטנהאם ראה את הכדור מאוחר וכשהסתובב ראה אותו כבר ברשת.

לתרנגולים, שהגיעו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, נקטע הרצף והם ספגו את הפסדם השני ברציפות, לאחר שביום חמישי נוצחו על ידי סביליה (2:1) בחוץ במסגרת גביע אופ"א.

ג'ו קול, שחזר מפציעה ארוכה ונכנס כמחליף במשחק מול ולנסיה, קיבל היום שוב תשואות מהקהל כשנכנס בדקה ה-83 כשהחליף שוב את ג'ון אובי מיקל.

דרבי באיצטדיון האמירויות

ארסנל - ווסטהאם 1:0

עוד דרבי לונדוני מרתק, כשהפטישים מירכתי הטבלה השיגו ניצחון סנסציוני לראשונה באיצטדיון האמירויות, ואחרי התבוסה 4:1 בשבוע שעבר באנפילד וה-1:4 של אברטון ביום שישי - המקום בליגת האלופות רחוק מלהיות מובטח, כשחמש נקודות מפרידות בין השתיים.

לוקאס ניל שלח כדור ארוך, ומי אם לא בובי זאמורה שלח אותו בוולה בשמאל, בדקה ה-45, לרשת העליונה של יינס להמן, כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

אחרי שלושה ניצחונות רצופים התקוות הסמויות באפטון פארק כבר לא כל כך סמויות, כשלאלן קרבישלי מחזיק ב-29 נקודות, ושפילד יונייטד וצ'רלטון, הראשונה מתחת לקו האדום והשנייה מעליו, יושבות על 31 נקודות כ"א. יוסי בניון, כמובן, שוב לא שיחק.

רדינג - ליברפול 2:1

האדומים, שמנהלים קרב מול ארסנל על המקום השלישי בטבלה, המשיכו את המומנטום מליגת האלופות והגדילו את הפער מהתותחנים לחמש נקודות. אלבארו ארבלואה הבקיע את שער היתרון לליברפול בדקה ה-15, אבל בריניאר ביורן גונארסון קבע 1:1 בדקה ה-47. דרק קויט סימן את הבריחה מארסנל כשהבקיע את שער הניצחון בדקה ה-86.

בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות נותרה רדינג נטולת ניצחונות ונפלה מהמקום השישי לשמיני.

שאר משחקי המחזור

וויגאן - בולטון 3:1

אמיל הסקי העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-33, ושתי דקות אחר כך יצא הבלם הישראלי טל בן חיים מהמשחק, ובמקומו נכנס ריקארדו גרדנר, כשטרם ברור מה הייתה סיבת החילוף. בין אם הייתה זו פציעה או החלטה מקצועית - זה עבד. ניקולה אנלקה דאג להוריד את הנוודים להפסקה בשוויון, עם שער בדקה ה-44, ואנדראניק טיימוריאן (68) ואנדראניק טיימוריאן (73) דאגו להפוך את התוצאה.

מידלסבורו - ווטפורד 1:4
למידלסבורו: מארק וידוקה (5 ו-37), ג'ורג' בואטנג (27) ופאביו רושמבאק (79). לווטפורד: דמיאן פרנסיס (23).

בלקבורן - אסטון וילה 2:1
לווילה: פטריק ברגר (34) וגבריאל אגבונלאחור (73). לבלקבורן: בני מקארת'י (24, פנדל).

שפילד יונייטד - ניוקאסל 2:1
לניוקאסל: אובפמי מרטינס (17) וסטיבן טיילור (80). לשפילד: כריסטיאן נייד (74).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully