וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: סקציה מצמצת פערים מהמוליכות

6.4.2007 / 17:10

הביסה את מכבי ב"ש 0:3 וניצלה את שמיטת הנקודות של הפועל ראשל"צ (0:0 עם הרצליה) וטמרה (0:0 עם כפר קנא), כדי לסגור לשתיים מהמקום השני

המחזור ה-27 בליגה הארצית נפתח ביום שישי עם תוצאה מפתיעה שהגיעה מקרית אתא. עירוני המקומית ניצחה בביתה את הפועל רמת גן 0:2 והנחילה למוליכת הטבלה את הפסדה השלישי מתחילת העונה. דייגו וקשטיין קבע יתרון 0:1 בדקה ה-30 לזכות קרית אתא, וערן סספורטס הבטיח את הניצחון בדקה ה-65, כשהכפיל את יתרון המאחרת.

בשני משחקים נוספים שנערכו לא הושגו שערים. בית"ר/שמשון ת"א סיימה את משחקה הביתי מול הפועל מרמורק בתיקו 0:0, ובאותה תוצאה נפרדו השקמה/רמת חן ועירוני טירת הכרמל.

משחקי המחזור הושלמו ביום שבת כשגם בהם שני משחקים נסתיימו שני משחקים ללא שערים. מכבי כפר קנא נפרדה עם הפועל בני טמרה ב-0:0. טמרה ממשיכה לנשוף בעורפה של ראשון לציון, כשהיא ממוקמת במקום השלישי. הפועל הרצליה סיימה בתיקו נטול שערים עם הפועל ראשון לציון, ששמרה על המקום השני.

סקציה נס ציונה שברה את מנחוס השערים עם שלישייה לרשתה של מכבי באר שבע, שכבר מזמן נשרה לליגה א'. נבו מזרחי (10), אדיב שרעבי (37) ואבי בן עזרא (77). רמי אליהו, משורות באר שבע הורחק בדקה ה-37. הניצחון העלה את סקציה למקום הרביעי כשהיא במרחק של שתי נקודות מהשנייה בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully