וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס התגלה כחולה אפילפסיה, ושוחרר

שגיא ניר

6.4.2007 / 17:12

הסנטר של אשקלון סובל מאפילפסיה, בקבוצה גילו זאת רק לאחר שהתמוטט. בוצ'קה הבוסני וקובורוביץ' הסרבי חתמו בקבוצה

בעוד שברחבי הארץ ממשיכים לאכול מצות (ולצפות בשידור חוזר של ההצגה המדהימה של מכבי תל אביב מול צסק"א), ליגת העל ממשיכה לעשות את מה שהיא יודעת הכי טוב: להחליף זרים.

ביום שאחרי ההפסד לירושלים בתום שש הארכות, באליצור אשקלון החליטו לשלוח הביתה את הזר נייט וויליאמס, ולהחתים שני שחקנים זרים נוספים: הרכז הבוסני מיליאן בוצ'קה והגארד-פורוורד הסרבי איוון קובורוביץ'.

וויליאמס (26, 2.10 מ'), שהגיע לאשקלון כחלק מרכבת השחקנים בעמדות הפנים, ובארבעה משחקי ליגה קלע 9 נקודות וקטף 2.5 נקודות ב-19.5 דקות משחק. ביום חמישי שעבר התמוטט השחקן בביתו ופונה לבית החולים, שם אובחן כחולה באפילפסיה. באשקלון, שם טוענים כי השחקן לא דיווח על מחלתו בעת שעבר את הבדיקות הרפואיות באיגוד הכדורסל, החליטו לשחרר את השחקן שלא שותף במשחקי הליגה מול עירוני רמת גן והפועל ירושלים.

בוצ'קה (25, 1.87 מ'), ששיחק בשנה האחרונה בנובי סאד הסרבית וקובורוביץ' (25, 2.01 מ'), שמגיע מזדראבליה לסקובאץ' הסרבית, נחתו בארץ לאחר שחתמו על חוזה זמני בקבוצה, בה הם יבחנו כבר במשחק הליגה הקרוב ביום שלישי מול הגליל בכפר בלום. במידה וירשימו, עשויים החברים החדשים להגיע במקומם של אחד הגארדים הזרים.

בוצ'קה וקובורוביץ' הם הזרים מספר 66 ו-67 בליגת העל העונה, מה שמעלה את אשקלון לפסגת המחליפות, בצוותא עם עירוני נהריה שכל אחת מהן כבר שיתפה העונה לא פחות מעשרה שחקנים זרים. ומי הבא בתור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully