וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לא מחליפה הרכב מנצח

אסף שקד

6.4.2007 / 17:20

אם לא יקרה דבר יוצא דופן, יוסי מזרחי, שמתכונן למפגש מול בני יהודה, כבר יודע מי יפתח בהגנה ובקישור. רק בהתקפה יש לו כמה התלבטויות

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) אימון סגור באצטדיון טדי, בו החל המאמן יוסי מזרחי לתרגל את ההרכב שיפתח במשחק מול בני יהודה, ביום שני הקרוב. ה-11 הפותחים של מזרחי הינם עדיין בגדר מחשבה, ויתכן כי בימים הקרובים הוא ישנה את ההרכב שתורגל היום.

על פי האימון היום לא צפויים שינויים משמעותיים מההרכב שניצח את הפועל כפ"ס במחזור האחרון. בחוליית ההגנה ימשיכו דוד אמסלם ויואב זיו לתפקד כמגנים ואילו אריק בנאדו ושמעון גרשון ימשיכו לאייש את עמדת הבלמים. בחוליית הקישור ימשיך מזרחי לרוץ עם ארבעת הקשרים הקבועים שלו, דרק בואטנג וגל אלברמן, שיפתחו כקשרים אחוריים כשהברזילאי רמאליו יישב שוב על הספסל. מילובאן מירוסביץ' ומיכאל זנדברג יפתחו בצדדים.

בחוליית החוד כמו תמיד תרגל מזרחי מספר אפשרויות כשהיום תורגלו בחוד לסירוגין קלאבר שוונק, עמית בן שושן וטוטו תמוז. שניים מבין השלושה צפויים לפתוח בחוד כשגם ברק יצחקי שהביא את הניצחון מול הפועל כפ"ס נמצא בתמונות ההרכב.

היו"ר אלי ארזי הגיע אתמול למשחק חצי גמר גביע המדינה לנוער וצפה בשחקניו של גיא עזורי מנצחים בקלות 0:3 את הפועל פ"ת. בסיום המשחק נראה ארזי מאושר מאוד מההעפלה לגמר הגביע ולקראת העונה הבאה הוא לא מתכוון להזניח את הילדים שעשו השנה היסטוריה.

היו"ר של בית"ר כנראה מגלה אכפתיות רבה לקבוצת הנוער בעיקר בשל העובדה שחברו משה חיון הוא מאמן הכושר של השחקנים. ארזי קיבל אינפורמציה רבה על הקבוצה מחיון ואף שמע ממנו כי בקבוצה יש מספר גדול של כישרונות שחייבים לקבל בעונה הבאה את ההזדמנות. אם בעבר חששו שחקני הנוער בבית"ר שהם יעלמו, הרי שהעונה נראה כי היו"ר מגלה בהם עניין רב ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, מספר שחקנים ימצאו את עצמם בסגל הקבוצה הבוגרת כבר בהכנות לקראת העונה הבאה. בסיום אף ערך ארזי הכרות קצרה עם קפטן הקבוצה אבי ריקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully