וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש סטירות, ויאללה ללאומית

רומן רוזנבלט

6.4.2007 / 17:59

הרצליה פתחה יתרון של 4 נקודות על הכח, שמתחת לקו האדום, עם 0:5 גדול. הסגולים מתכוננים לליגה השניה. מלמיליאן: "זה לא גמור"

לפני קרב התחתית בין מכבי הרצליה להכח עמידר רמת גן היה ברור לשתי הקבוצות דבר אחד: ניצחון של שחקניו של פרדי דוד יפתח פער של ארבע נקודות מהכח, ויסבך מאוד את אורי מלמיליאן ושחקניו בנסיונות ההיחלצות שלהם. כנראה שזה היה ברור הרבה יותר למארחת הרצליה, כי בסיום זה נגמר בניצחון מוחץ, 0:5, ואם לא יקרה משהו יוצא דופן, הכח עמידר ר"ג כבר יכולה להתחיל לארוז מזוודות, אחרי עונה אחת בליגת העל.

כבר מן הפתיחה לא היה ספק מי שולטת בעניינים ומכתיבה את הקצב. שער עצמי של יוסי ביטון בדקה ה-7 פתח את מסכת השערים, וקבע 0:1 להרצליה. בדקה ה-39 איגור מוסטארליץ' הכפיל את יתרון המארחת, והחלוץ של פרדי דוד השלים צמד בדקה ה-53.

הכח היתה חלשה ביותר, הגנתה היתה חדירה, הקישור נכנע שוב ושוב ליכולתו הגבוהה של דייהו דייוויס. עומר בוקנסבוים עם הרביעי ויאניק קאמינן עם החמישי, קבעו יופי של ניצחון לפרדי דוד והשפלה גדולה ליריבה מהתחתית.

מהלך המשחק

דקה 1- כבר בפתיחה הרצליה היתה יכולה לעלות ליתרון כשמהרן ראדי בעט משישה מטרים לגופו של פילוסוף.

דקה 7- גול! מהרן ראדי הרים כדור חופשי כ-24 מטרים משערה של הכח, יוסי ביטון ניסה להרחיק את הכדור, אך נגח לאחור ושערו העצמי העלה את המארחת ליתרון 0:1.

דקה 9- שוקי נגר בעט מ-17 מטרים כדור מדוד לעבר היגינס, הכדור פגע בשחקן הגנה ושינה כיוון, אך היגינס הצליח למנוע שוויון.

דקה 39- גול! יאניק קמאנן מסר לאדרי במהלך מתפרצת של הרצליה, האחרון פרץ משמאל לרחבה, העביר כדור למרכז ומוסטארליץ' בעט לפינה הימנית של פילוסוף. 0:2 להרצליה.

דקה 41- בעיטה חופשית של כפיר אדרי כ-18 מטרים אלכסונית מצד ימין, פגעה במשקוף של הכח ויצאה החוצה.

דקה 47- מור גולן הרים כדור חופשי, יוסי ביטון נגח מחמישה מטרים מעל לשער הרצליה.

דקה 53- גול! כדור עומק של ארז אליאב מצא את מוסטארליץ' על סף הרחבה, וחלוץ הרצליה השלים צמד כשהקשית מעל פילוסוף וקבע 0:3 להרצליה.

דקה 65- גול! עומר בוקסנבוים פרץ דרך הגנת הכח ובעט שטוח לפינה הימנית של השער. 0:4 להרצליה.

דקה 80- גול! כפיר אדרי מוסר ליאניק קאמינן שהמשיך כדור אלכסוני פנימה, וקבע 0:5.

מכבי הרצליה: סקוט היגינס, איתן עזריה, שי מימון, יה יה פטי, ארז אליאב, דייהו דייויס (חיים מלכה, 83), מהראן ראדי (שי ביטון, 78), כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים, יאניק קאמינן, איגור מוסטארליץ' (עדן בן בסט, 70).

הכח עמידר רמת גן: ישראל פילוסוף, סביטי ליפנייה, אדריאן גמאן (ליאור ראובן, 66), יוסי ביטון, שוקי נגר, דודי ליברמן, דן רומן, יוסי רוזן, מנור חסן (אבי תקוה, 46), מוסא קבונגו (מור גולן, 46), פפי קימוטו.

"המאבק נגד הירידה יהיה עד המחזור האחרון"

פרדי דוד: "בואו לא נוריד מהרמה של הכח, נתנו תצוגת כדורגל ואני שמח שניצחנו בתוצאה הלא שגרתית לליגה הזו, במיוחד בין קבוצות שנאבקות אחת מול השנייה על ההישרדות. יש לנו חלק קדמי טוב מאוד והשינוי שעשינו בינואר, כשהחלפנו את שני החלוצים, עשה את שלו".

בתקופה האחרונה היו טענות כלפי יכולתו של החלוץ מוסטארליץ', אבל הצמד שלו העלה הרבה חיוכים על פניו של דוד. "אני ידעתי שאני מביא שחקן מצוין. הבאתי זרים רבים לליגה והוא אחד הטובים שבהם. הוא שחקן ברמה גבוהה. אני רחוק מלהירגע, יש עוד הרבה נקודות ושום דבר לא מובטח. המאבק יהיה עד המחזור האחרון".

הבעלים של מכבי הרצליה אריאל שיימן: "רק בעונה שעברה בלאומית ניצחנו שלושה משחקים רצופים. אני מאוד שמח על התצוגה שהיתה היום. אני לא חושב שצריך להמעיט מהכח, פשוט היינו במיטבנו והם לא. יש שקט במועדון הזה בתקופה האחרונה וזה נותן לשחקנים את הכלים לבוא לידי ביטוי, כשגם ביתרון 0:5 שלושה שחקנים מתנפלים על כל כדור".

על המאבק בתחתית אמר שיימן: "יש עוד 18 נקודות והמאבק יהיה עד המחזור האחרון. יש לנו גם את גמר גביע הטוטו ומשחק גביע המדינה מול הפועל עכו ביום שישי. מעודד אותי איך שהקבוצה משחקת ויש התעוררות בעיר בגלל זה. היום הגיעו 1,100 אוהדים של הרצליה וזה הישג, כי בשנה שעברה היו משחקים עם 40 אוהדים. אין לאף אחד מהשחקנים מענקי הישארות, כשהם מבטיחים הישארות בליגה הם מבטיחים לעצמם חוזה בעונה הבאה". הבונוס היחידי שנותן שיימן לשחקני הקבוצה אחרי הניצחון הגדול, הוא הקדמת משכורתם החודשית. עומר בוקסנבוים ומהרן ראדי ספגו צהובים ולא יוכלו לשחק מול הפועל עכו בגביע.

מאמן הכח עמידר ר"ג אורי מלמיליאן היה נסער בסיום ואמר לכתבנו רענן ברנובסקי: "נשארו עוד משחקים עד סוף העונה והסיפור עדיין לא גמור. המשחק הזה הוא השפלה לכל מי ששייך לקבוצה ובראש ובראשונה זה אני. זה נראה כאילו השחקנים ויתרו מוקדם מדי. זה יום קשה, קשה מאוד, אבל נצטרך להתכונן לשבוע הבא". האם אתה מתכוון להתפטר? "עכשיו, שישה מחזורים לסוף העונה זו לא חוכמה לקום וללכת, ולברוח מהקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully