וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב האנגלים סופגים מכות ביציעים

6.4.2007 / 11:41

יממה אחרי המכות שספגו אוהדי היונייטד הוכו אוהדי טוטנהאם באיצטדיון בסביליה. בארסה בעקבות הנרי, מילאן בעקבות ליפי

האלימות ממשיכה להרים את ראשה ברחבי אירופה, ושוב מדובר באוהדים אנגלים שנמצאים במרכז ההתרחשויות. אחרי המכות המתוקשרות שספגו אוהדי מנצ'סטר יונייטד באיצטדיון האולימפי ברומא שלשום (רביעי), היה אמש תורם של אוהדי טוטנהאם לספוג מנחת זרועה של המשטרה. אוהדי התרנגולים התפרעו ביציעי איצטדיון סאנצ'ז פיחואן בסביליה במשחק הראשון ברבע גמר גביע אופ"א, והשוטרים הספרדים נכנסו אל היציע ופיזרו את המהומה בעזרת לא מעט כח. התוצאה בסיום היתה שמונה אוהדים אנגלים שפונו לבית חולים מקומי עם פציעות בדרגות חומרה שונות, ושוטר ספרדי אחד שנפצע קל.

בהודעה שפרסמה הנהלת טוטנהאם הבוקר נאמר: "על פי הדיווחים שבידינו לא היתה התפרעות רצינית בשום שלב של המשחק, ועל כך אנחנו דורשים תשובות מהמשטרה המקומית לגבי התנהלותה. אוהדי טוטנהאם מחזיקים במוניטין של אוהדים למופת בכל רחבי היבשת, ועל כן האירועים מהמשחק האחרון היו כל כך בלתי צפויים".

בארסה שוב בעקבות הנרי

בקיץ האחרון עשתה אלופת אירופה ברצלונה מאמצים ניכרים להביא את תיירי הנרי לקאמפ נואו, אך בסופו של דבר בחר הצרפתי להישאר בחיקו החמים של ארסן ונגר בארסנל. כעת מדווח ה"סאן" האנגלי כי בארסה חידשה את התעניינותה בקפטן התותחנים, והיא מתכוונת להגיש עבורו הצעה של 20 מיליון ליש"ט בזמן הקרוב. הבאתו של הנרי (29) עשויה לחפות עבור הקטלונים על עזיבה אפשרית של סמואל אטו בסיום העונה.

* בעקבות התיקו הביתי של מילאן מול באיירן מינכן (2:2) השבוע קטנו משמעותית סיכויי הרוסונרי להשתתף בליגת האלופות בעונה הבאה, וכתוצאה מכך נשמע יותר ויותר שמו של מרצ'לו ליפי כמועמד לרשת את מקומו של קרלו אנצ'לוטי על הקווים בסן סירו. שני שמות אחרים שנזרקו לאוויר הם של כוכבי הקבוצה בעבר, פרנק רייקארד ומרקו ואן באסטן.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully