וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון אחד, וסכנין בליגת העל

7.4.2007 / 17:56

קדוסי כבש צמד ב-0:2 על נצרת עילית. הוכנבוים: "שי בנאי חסר אחריות". גם קרית שמונה דוהרת לליגת העל, הפועל ירושלים מעל לקו האדום

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא אתמול (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, והיום נערך משחק בודד, בין המוליכה, איחוד בני סכנין, להפועל נצרת עילית.

בני סכנין ממשיכה להוכיח שהיא ראויה לחזור לשחק בליגת העל, ושהמיקום שלה בראש טבלת הלאומית הוא לא מקרי. היום (שבת) אחר הצהריים הפגינו החניכים של אלישע לוי יכולת מרשימה בניצחון החוץ (0:2) על הפועל נצרת עלית, שמצידה מסתבכת עמוק בתחתית.

הפועל ירושלים, המנסה להמשיך את מסע ההיחלצות שלה, התארחה ברעננה וחילצה תיקו 0:0, שהספיק לה כדי לעלות מעל לקו האדום. זאת לאחר ההפסד הביתי של אחי נצרת, 2:0 לקרית שמונה. אשקלון התעמתה עם בני לוד והביסה אותה 0:4והרחק מההמון הסואן שיחקו הפועל חיפה, שניצחה 1:2 את הפועל באר שבע, ועירוני רמת השרון, שעם התיקו 1:1 שכפתה על הפועל עכו קירבה את קריית שמונה בעוד צעד לליגת העל.

הפועל רעננה - הפועל ירושלים 0:0

לכאורה, לרעננה לא היה יותר מדי על מה לשחק. הקבוצה לא נמצאת בתמונת העליה וגם לא נאבקת בתחתית. אבל הנקודה הזו הרחיקה אותה מהרפתקאות מיותרות.

מי שיכולה להודות על התיקו היא הפועל ירושלים, שאמנם לא ניצחה אבל עם משחק שביעי ברציפות ללא הפסד טיפסה מעל לקו האדום. זה רחוק מחוף מבטחים - אבל נכון לעכשיו שחקניו של מישל דיין יכולים להרגיש שהם בדרך הנכונה.

הפועל אשקלון - הפועל בני לוד 0:4

ניצחון ענק לאשקלון, שהובילה 0:3 כבר במחצית. גסטון סנגוי (2), ברנרד אקוורנטה (31) ואייל שן (35) סגרו עניין עוד לפני ההפסקה, סנגוי חתם את התוצאה בדקה ה-75.

בני לוד עשתה מסע יפה בשבועות האחרונים להיחלצות מהתחתית, אבל התבוסה הזו מסבכת אותה גם בגלל הפרש השערים. מבחינת אשקלון זה היה ניצחון לפי מרשם רופא, שכן היא זינקה מירכתי הטבלה למקום השמיני.

אחי נצרת - קרית שמונה 2:0

לכאורה לקרית שמונה לא היה על מה לשחק, אבל שוב יש להדגיש את "לכאורה". שחקניו של רן בן שמעון ממוקמים שניים, ועם התיקו של הפועל עכו והניצחון שלהם עצמם, עם פער של 10 נקודות מהמקום השלישי קשה לראות איך הם לא עולים לליגת העל.

השחקנים של שמעון הדרי, שעליהם עבר שבוע טעון בשל מותו של עזמי נאסר, היו חייבים שלוש נקודות אבל לא השיגו אותן וירדו למרתף הטבלה. איליה יבוריאן הבקיע צמד (15, 69) ובעוד שבוע או שבועיים אפשר יהיה להכין במות בקרית שמונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

עירוני רמת השרון - הפועל עכו 1:1

לשחקניו של שאול דה צ'וקרל מהצפון לא הייתה ברירה אלא לקחת את הנקודות במשחק הזה, אבל כבר בדקה ה-5 הבקיע חיים שאבו בפנדל לרמת השרון וקבע 0:1. אלכס לויט הישווה בדקה ה-28, וכל מאמציה של עכו לכבוש את שער הניצחון עלו בתוהו. אם לא די בכך, אדה אמ'בה מעכו הורחק שמונה דקות לסיום.

הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:2

היו ימים שבהם זה היה משחק מפתח בליגת העל. אבל היום שתי הקבוצות נמצאות בלאומית, ורחוק ממרכז העניינים. יובל אבידור (6) וסרג' איליי (44) כבשו להפועל חיפה, אלעד בונפלד (26) השווה זמנית ויואב כץ ואלי זינו יעכבו את התוכניות שלהם לפגישות עם הבכירות של ליגת העל לעונה הבאה.

הפועל נצרת עילית - בני סכנין 2:0

סכנין שלטה במשחק באופן ברור, כשהיא מגיעה למצבים מול השער של נצרת בהתקפות מתואמות היטב ועם כדורגל שוטף ומתואם. בהגנה לא התקשו הסכנינאים לנטרל את העוקץ של קבוצתו של ירון הוכנבוים, כשנראו נחושים והגיעו ראשונים לכל כדור. התיאום המרשים של סכנין חסר מאוד באופנסיבה הנצרתית, שנראתה חסרת מחץ ומבולבלת ומעט המצבים שהגיעה אליהם נראו מקריים למדי והסתיימו הרחק מהמסגרת. בבעיטות המעטות שסיכנו את מאיר כהן, השוער הוותיק לא טעה ולקח את הכדורים עם יכולת מצויינת בין הקורות.

אוהד קדוסי המצויין היה האיש של סכנין עם צמד שקבע את תוצאת המשחק. הראשון של קדוסי הגיע בדקה ה-51 מריבאונד אחרי הדיפה לא טובה של שגיא שטראוס לבעיטה של חאלד חלאילה, ועשר דקות לאחר מכן הוא הרשית את השני, שהיה גול קבוצתי נאה במיוחד: חלאילה פתח במתפרצת ושלח כדור ימינה לחייקו קולמה, שהשכיב את השוער וגלגל לאמצע הרחבה שם חיכה קדוסי שכבש בקלות. קדוסי הגיע ל-19 שערי ליגה והקבוצה שלו שוב פותחת פער של חמש דקות בצמרת מעל קרית שמונה. ניצחון במחזור הבא מול הפועל אשקלון יבטיח לסכנין את המקום בליגת העל, הפועל נצרת עלית לעומתה עם עוד משחק בלי נקודה נשארת מתחת לקו האדום עם 27 נקודות.

אלישע לוי פירגן לקדוסי אחרי המשחק: "הוא סקורר מלידה, הוא לא צריך הרבה הזדמנויות, אין שום סיבה שהוא לא יצליח. ברור שיש הבדל בין הליגה הראשונה לשניה, נעשה הכל כדי להראות טוב. אני חושב שסכנין מועדון שראוי לליגת העל, אנחנו בדרך לעשות עונה אדירה ואם נעשה את הצעדים הדרושים נהיה שם".

ירון הוכנבוים, מאמן נצרת, לא היסס לבקר בפומבי את שחקניו: "הפסדנו כי אנחנו חסרי אחריות, עמדנו מצויין עד השער הראשון, עשינו הכל בצורה מושלמת ואז מגיע שי בנאי, שחקן חסר אחריות, עושה טעות נוראית, שביקש מהשופט פאול שלא היה כנראה וזה מה שהוביל לשער. גם במחצית השניה הגענו למצבים, אבל כשלא הולך לא הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully