וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "אני לא קוסם"

6.4.2007 / 9:47

פיני גרשון משנה פאזה אחרי ההדחה מהיורוליג על ידי טאו ויטוריה, ומודה שהעונה הראשונה שלו מעבר לים מוגדרת ככישלון

פיני גרשון הובא לאולימפיאקוס בקיץ האחרון על תקן של משיח. העובדה שהפיינל פור של 2007 יתקיים באולמה הביתי של היריבה השנואה פנאתינייקוס גרם למירוץ חימוש מזורז בין שני המועדונים, וגרשון היה אמור לספק תחרות שוות כוחות לז'לימיר אוברדוביץ', כשכל דבר פרט להעפלה לפיינל פור יהיה כישלון מחפיר.

אמש (חמישי) התממש התסריט השחור של גרשון עם הדחתה של אולימפיאקוס כבר בשלב ההצלבה של היורוליג אחרי הפסד ביתי 95:89 לטאו ויטוריה, שהעניק לבאסקים ניצחון 0:2 בסדרה ואת המקום בין ארבע הגדולות של היבשת. כעת נמצא גרשון, שקבוצתו הודחה כבר בפתיחת העונה מהגביע היווני ולא מרשימה גם בליגה המקומית, בסיטואציה לגמרי לא נעימה בפיראוס.

לאחר ההפסד לטאו לקח המאמן את האחריות להדחה על עצמו, אבל מיהר להבהיר מי באמת אשם בתוצאה העגומה: "במקום לשחק עם 11 שחקנים כשירים ואחד פצוע (ארווידאס מאצ'יאוסקאס), קיבלתי את מצ'אס בריא ואת היתר חולים. הוא היחידי ששיחק עם נשמה, כשקלע 13 נקודות על רגל אחת".

"ביצענו יותר מדי טעויות", המשיך גרשון. "היתרון של הקבוצות הגדולות, כמו צסק"א וטאו, הוא הזמן בו השחקנים שלהן משחקים ביחד. יש לנו קבוצה חדשה והחיבור דורש זמן. אני לא קוסם שיכול פתאום ליצור קבוצה".

"סבלנו העונה מהרבה חוסר מזל שהתבטא בפציעות רבות, כמו אלו של מצ'איאוסקאס וריאן סטאק. הציפיות בתחילת העונה היו מאוד גבוהות, והייתי יכול לבוא עכשיו ולהגיד שבגלל הפציעות העפלה לשמונה הגדולות של אירופה כן נחשבת להצלחה, אבל אני לא בנאדם כזה. בכל זאת ניסינו להשיג את המטרה הראשונית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully