וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמינייה

דורון קרמר

6.4.2007 / 9:19

דורון קרמר משרטט את שמונה הסיבות להתפרצות המפתיעה של הצהובים מול אלופת אירופה. פתאום לכל אחד מגיעה מילה טובה

המערכת ששמה מכבי ת"א

הנאומים של שמעון מזרחי בחדר ההלבשה, ההתבטאויות של פדרמן על זמניותם של חוזים, והאנשים של שער 11 יצרו ביומיים האחרונים אווירה שהזכירה לפועלים - סליחה, לשחקנים - באיזה מועדון הם משחקים. עכשיו נראה כמה אוהדים יהיו גברים מספיק ללוות את הקבוצה בשבוע הבא למוסקבה.

נוון ספאחיה

באכזריות אופיינית למקצוע נפל קורבן לקלישאה המדברת על אחריות המאמן להפסדים ואחריות השחקנים לניצחונות. הודה שההסבר ליכולת אתמול לא היה דברים שעשה, אלא ההחלטה שקיבלו השחקנים. ספאחיה עצבני, ובצדק. אלמלא היה מנומס, ודאי היה תוחב את המיקרופון לגרונה של מיכל גרונדלנד.

ליאור אליהו

הילד היה אתמול היי-לייט מהלך. גג לסמודיש, דאנקים מימין, משמאל ומהאמצע, ריבאונד בשני הצדדים והשתלטות על המשחק ברבע השלישי. יוסטון, האם שומעת?

ניקולה וויצ'יץ'

נתן משחק של רול-פלייר ובהחלט טוב לו עם זה. אמנם דקות המשחק לא ירדו, אבל הציר ההתקפי לא סבב רק סביבו, מה שאיפשר לו לתת גוף בהגנה ובריבאונד. קבר סל חשוב ששבר מומנטום רוסי. עייף? שינוח.

דריק שארפ

עמוד האש של מכבי. עלה בחמישייה והכתיב את צורת הבילוי המועדפת עליו: שכיבה על הפארקט ברדיפה אחרי כדורים. יצטרך לצאת ממשברון הקליעה שהוא נמצא בו.

סימאס יאסייטיס

למרות הביקורות, היתרון הבולט שלו הוא הקליעה, והוא מתעקש בצדק להמשיך לזרוק כמו קלעי אמיתי. גם אם הזריקה לא נכנסת, הוא לא מאבד ביטחון ומחפש להכניס את עצמו למשחק. בסוף אפילו נכנסה איזו שלשה.

וויל ביינום

היה אחראי, שלט בקצב, סיים היטב. ביינום? כן, ביינום. הלך ליתרונות שלו, ברח מהחסרונות שלו, עד כמה שאפשר ככל שמדובר בביינום. למרות התדמית השכונתית, הוא באמת משתדל להיות שחקן של מאמן.

טל בורשטיין

מישהו זוכר שהוא חוזר מפציעה קשה? אם לא, זה בגלל שבורשטיין לאט לאט מתקרב לעצמו עם אחריות, מנהיגות וקבלת החלטות של ווטרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully