וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכין יפנית

6.4.2007 / 8:19

דייסוקי מאטסוזקה פרע שטר ראשון ושרף עשרה חובטים ב-1:4 של בוסטון על קנזס סיטי. בהרלי נפצע, הוייט סוקס ניצחו. הפסד לקאבס

קנזס סיטי - בוסטון 4:1

על זה בדיוק היה כל הבאז בחורף האחרון. דייסוקי מאטסוזקה עלה לגבעה והגיש כמו שציפו ממנו להגיש. סליחה, אולי אפילו טוב יותר משציפו ממנו להגיש. דייסי-קיי דפק הופעת בכורה אימתנית עם שבעה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים, והרד סוקס יצאו מהסדרה בקאופמן סטדיום כשידם על העליונה. לג'ונתן פפלבון הספיקו 13 הגשות כדי לטגן שני חובטים באינינג אחד ולרשום שמירה, שתי חבטות וריצה אחת לחוליו לוגו, הפסד לזאק גריינקי.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 3:4

החדשות הטובות לגרביים הלבנים (הלו -ל-ב-נ-י-ם) הן שהם נמנעו מסוויפ של קליבלנד בזכות פגיעה של המגיש רוברטו הרננדז באיי ג'יי פיירזינסקי על בסיסים מלאים באינינג התשיעי, מה שהכניס את הריצה המנצחת הביתה. החדשות הרעות הן שמארק בהרלי, שפתח עבור שיקגו, נפצע מכדור שנחבט היישר לידו אחרי 1.1 אינינגים בלבד והוחלף. החדשות המרככות הן שהצילומים הראו שאין שבר. החדשות השמנות הן ניצחון לבובי ג'נקס. הומר מספר 3 העונה לגריידי סיזמור וראשון לג'ייסון מייקלס מקליבלנד.


סינסינטי - שיקגו קאבס 2:5

הרדס ניצחו בסדרה בזכות הגשה טובה, הפעם של קייל לוהש, ויקטור סנטוס (שזכה בניצחון) ודייויד וות'רס, שרשם שמירה. שיקגו כבר הובילה 1:2 אבל נכנעה בגלל הגשות פראיות, הולכות, כדור שעבר לתופס מייקל בארט ובעצם - הצדיקה את השם "שיקגו קאבס". סקוט האטברג עם הומר לסינסינטי.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 7:6

על בסיסים מלאים באינינג השמיני, לאלכס רודריגז הייתה עוד הזדמנות בקלאץ', אבל הוא חבט גבוה בתוך האינפילד, איפשר לדוויל רייז לצאת מהברוך ולנצח ביאנקיז סטדיום. אלייז'ה דיוקס (אלישע דוכס) חבט להומר שני במשחקו השני העונה רודי לוגו, ששבר לג'יי סאו שמירה, זכה בניצחון. אל רייס עם השמירה, כשהבכורה המחודשת של אנדי פטיט ביאנקיז נמשכה ארבעה אינינגים בלבד, במהלכם ספג ארבע ריצות.


איינג'לס - אוקלנד 4:3

הפסד ראשון למלאכים העונה, והומר ראשון למייק פיאצה, דווקא על הראש של פרנקי רודריגז באינינג התשיעי. הומר גם לולאדימיר גררו ולגארט אנדרסון מלוס אנג'לס, ניצחון לג'סטין דושר ושמירה ליוסטון סטריט. קודם לכן נשאל קיי-רוד על "טיפול לא חוקי" בכדור, לאחר שבלוגר מהאינטרנט הצביע על כך שבמשחק מול טקסס השתמש בחומר שמרח בכובעו. אם יימצא אשם, יושעה לעשרה משחקים.


סן פרנסיסקו - סן דייגו 3:5

ריאן קלסקו רשם שלוש חבטות נגד קבוצתו לשעבר, והג'איינטס ניצחו בזכות אינינג חמישי בן ארבע ריצות. שישה אינינגים וניצחון למאט מוריס, שמירה לארמנדו בניטז. קליי הנסלי עם ההפסד.


פילדלפיה - אטלנטה 8:4

סוויפ נאה לברייבס בפילדלפיה, בסדרה שאולי הייתה מבחינתם הצהרת כוונות. צ'אק ג'יימס הגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון, קלי ג'ונסון עם הומר ושש ריצות באינינג החמישי כמעט סגרו את סיפור המשחק. ולמרות זאת, אטלנטה נקלעה לכמעט עסק ביש, עד שרפאל סוריאנו נכנס באינינג התשיעי וזכה בשמירה. 4.2 אינינגים והפסד לאדם איטון.


וושינגטון - אריזונה 4:3

אינינג ראשון בן שלוש ריצות עיצב לדיאמונדבקס את המשחק והניצחון. חמישה אינינגים, במהלכם חישמל שבעה חובטים, לאדגר גונזאלס, שמירה לחוזה ולוורדה. הומר לדמיטרי יאנג בנשיונאלס, הפסד לג'ייסון ברגמן.

המשחק בין דטרויט לטורונטו נדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully