וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסאנטה סמואל דורש טרייד

5.4.2007 / 23:20

מגן הפינה של הפטריוטס לא מרוצה מהמו"מ התקוע בעניינו. הקומישינר שוקל הרחקה לכל החיים לשחקנים סוררים , בריגס בין הכיסאות

זה הסיפור הישן עם ניו אינגלנד פטריוטס: שחקן מתפתח, פורץ והופך לאחד הטובים בתפקידו, מנהל מגעים במו"מ, מתייאש ורוצה לעזוב. הממורמר התורן: מגן הפינה אסאנטה סמואל. "אני רוצה שכולם יידעו שאני לא שמח עם איך שדברים מתפתחים", אמר מגן הפינה. "הקבוצה חושבת שאני שווה סכום מסוים, אבל בקבוצות אחרות חושבים שאני שווה סכום אחר. אם חוזה ארוך טווח לא ייצא לי מזה, אני מעדיף לצאת מפה".

הפטריוטס שמו את תג הפרנצ'ייז על סמואל, כשהם מבטיחים לו בכך 7.8 מיליון דולר וגם מגעים על חוזה ארוך טווח. אלא מאי? מייד לאחר שעשו את זה קיבל נייט קלמנטס חוזה מפוצץ מסן פרנסיסקו (80 מיליון) ואדליוס תומאס, הליינבקר שהצטרף לקבוצה, העשיר את חשבונו ב-20 מיליון דולר בכסף מובטח (מענק חתימה). כך שסמואל קיבל תאבון, ובצדק מבחינתו. מבחינת ניו אינגלנד, הם עברו תסריט דומה לפני עונת 2004 עם טיי לואו, מגן הפינה ששיחק אז בשורותיהם, אלא שלואו לא קיבל את מבוקשו, המשיך בקבוצה, שבר את רגלו במהלך העונה ושוחרר לאחריה.

ולשחקן אחר שעמו יש בעיות במו"מ, לאנס בריגס משיקגו. הברס מילכדו את שחקן הפרנצ'ייז שלהם, לאחר שוושינגטון הציעה את הבחירה מספר 6 הכללית תמורת השחקן ובחירה מספר 31 של שיקגו. כששיקגו אמרה "לא", ההצעה ירדה מסדר היום. בריגס, הליינבקר בן ה-27, תויג לאחר שהסתיימה העונה אבל לא מקבל חוזה ארוך טווח. בקיץ שעבר הציעו לו הברס 33 מיליון דולר לשש שנים, הצעה שנדחתה על ידו.

ועוד מהפטריוטס: שחקן העבר של הקבוצה, דאריל סטינגלי, ששימש כתופס מת בגיל 55 בביתו בשיקגו. סטינגלי היה משותק במשך כמעט 30 שנה, לאחר שבמשחק ראווה ב-1978 שבר את צווארו מתיקול של ג'ף טייטום מאוקלנד ריידרס.

בפעם הבאה גודל לא יסלח

קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, שוקל הרחקה מפעילות לכל החיים לשחקנים שיואשמו בעבירות חמורות. ולמרות זאת ולמרות השמועות, נשיא איגוד השחקנים, ג'ין אפשואו, טוען כי העונש לא יופעל על אדם "פאקמן" ג'ונס מטנסי ועל כריס הנרי מסינסינטי, שהסתבכו לאחרונה. "גודל יפעיל עליהם עונש, אמנם, אבל זה לא יהיה הרחקה לצמיתות". ועם זאת, מקורות המקורבים לגודל אמרו כי הוא שוקל ברצינות את הרחקתו של ג'ונס מהמגרשים.

ג'ונס שוחח עם גודל והתנצל פומבית לאחר שנתפס אין ספור פעמים על ידי המשטרה בשל אי סדרים ציבוריים. הוא נעצר על תקריות ארבע פעמים ב-2006. גם הנרי, כמו ג'ונס, אוהב את החיים הטובים, בעיקר כשהם מלווים בכנופיות ובמכות.

- אולינדו מארה, הבועט ששיחק במיאמי דולפינס, מצא בית חדש, בניו אורלינס. מארה איבד מהטווח בשנים האחרונות, לאחר שהיה אחד הבועטים החזקים והמדויקים בליגה. הדולפינס יקבלו תמורתו את הבחירה ה-199 בדראפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully