וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: רחובות זכתה באליפות הנוער

5.4.2007 / 11:10

ניצחה במשחק מדהים והפכפך את אילת 12:14, ונטלה ממנה את התואר. בקעת בית שאן סיימה שלישית אחרי ניצחון על רחובות ב'

נבחרת הסופטבול של רחובות א' ניצחה את אילת, האלופה משנה שעברה, בטורניר אליפות הנוער ששוחק ב-25-26 למרץ בכפר הבפטיסטים. אחרי השלב הראשון רחובות א' סיימה עם מאזן של 1:5, אילת עם 1:1:4, בקעת בית שאן 4:2 ורחובות ב' עם 1:5:0.

בחצי הגמר רחובות א' ניצחה את רחובות ב' ואילת את בקעת בית שאן, ושני המנצחים נפגשו לגמר מרגש. רחובות קפצה להובלה של 0:11 אחרי שני סיבובים נגד המגיש בוריס יגודייב, אבל אילת ענתה עם 12 במשך ארבעת הסיבובים הבאים נגד קובי דעיה, המגיש של רחובות. החבטה הגדולה של המשחק הייתה חבטה כפולה ממקלו של דודו זוזין, שהביא שתי נקודות הביתה בסיבוב החמישי וסיפק את ההפרש המנצח לרחובות - 12:14 בסיום.

עם שני פסולים, רץ על ראשון והאיש הגדול של אילת, איתמר אלגזי, שייצג את הריצה המשווה, דעיה פסל אותו על סטרייקים והקבוצה של השפלה התפרצה על המגרש בשמחה. לאייל מוזס מרחובות היו שלוש חבטות והוא גם שיחק הגנה נפלאה בתור תופס. לאילת, איתי מאירפלד ורועי אבן חבטו ארבעה חבטות כל אחד, כולל 3 חבטות משולשות למאירפלד. יגודייב פסל 5 על סטרייקים והוליך 3, אבל דעיה היה עוד יותר טוב עם 6 סטרייק-אאוטים והליכה אחד.

במשחק על הארד המגיש בעל העוצמה החלשה אך המדויק של בקעת בית שאן, יותם דוד, בלבל את החובטים של רחובות ב' ופיזר 3 חבטות ו-4 הליכות עם 2 פסולים על סטרייקים בניצחון קל של 2:14. בקעת בית שאן התפוצצה ל-8 נקודות בסיבוב הראשון, ולרחובות ב' לא היה סיכוי. דוד עזר לעצמו בהתקפה עם יום מושלם של 3-3 ו-4 נקודות מוכנסות, ואדיר שאמי גם חבט שלוש פעמים עם 3 נקודות מוכנסות. דורון רייך היה חזק במגרש המרכזי ותפס כל מה שחבטו אליו. המשחק הסתיים כהשמחליף בבסיס שני, בן מילגרם בן ה-10, תפס כדור ישיר ומסר לראשון לפסילה כפולה. גדעון שרמן היה הכוכב היחד לרחובות ב' עם חבטה משולשת ושני תפיסות יפות במגרש ימין.

כל קבוצה ציינה מגיש, חובט ומגן מצטיין לטורניר: רחובות א' (קובי דעיה, דודו זוזין, אייל מוזס), אילת (בוריס יגודייב, דיאגו ינובסקי, דוד בלייכר), בב"ש (יותם דוד, אבישי גרוס, אדיר שאמי), רחובות ב' (אלון צליל, שגיא ברכה, יובל אמיר).

ליקוט נתונים: מייכה ווינסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully