וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל יכול להיות"

5.4.2007 / 22:37

קשה להאמין שוויצ'יץ' חשב שיגיד משפט כזה אחרי המשחק השני בסידרת רבע הגמר מול צסק"א. ספאחיה: "רוצה לאמן את מכבי כל חיי"

ברני ארדוב

מראיין: אוהד גרינוולד. צילום ועריכה: דרור פיקלני, מערכת וואלה!

אין ספק שכל אחד משחקניה של מכבי ת"א היה מוכן לחתום על המשפט "הכל יכול להיות במשחק השלישי", בטרם החלה סידרת רבע הגמר מול צסק"א מוסקבה. אחרי ניצחון הצהובים הערב (חמישי) 56:68, שאיזן את סדרת רבע גמר היורוליג ל-1:1, נראה שיותר מכולם, המאמן נוון ספאחיה היה זה שחיכה לענות, ספק בציניות, על השאלה: "מה קרה למכבי ת"א? איך הם הפכו מעגלות למטאורים?".

"אין לי הסבר לזה, תשאלו את השחקנים. זה לא שיש איזה כפתור קסם שלחצתי עליו ופתאום הכל עבד", הייתה תשובתו של המאמן הקרואטי, אותה הוא בדרך כלל רגיל לנדב לאלה ששאלו אותו למה השחקנים שלו נראים כל כך רע. ספאחיה המשיך ואמר: "זה היה שבוע קשה מאוד ואתם יודעים שכל מה קרה בקבוצה סבב אותי. פשוט ביקשתי מהשחקנים להראות סוף סוף את מה שהם יודעים. הם יודעים לשחק תחת לחץ והם חבורה מדהימה. צסק"א מוסקבה היא קבוצה נהדרת ונעשה הכל כדי להצליח במשחק הבא". על משחק ההגנה של ליאור אליהו, עליו העביר ספאחיה לא מעט ביקורת לאורך העונה ענה המאמן: "עם הנתונים שלו, זה פשוט בלתי אפשרי לשחק הגנה רעה. עשו איתו עבודה טובה בשנה שעברה בגליל, אבל היום הוא ברמה אחרת".

מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה: "זו לא הפעם הראשונה שאני רואה דברים כאלה בכדורסל ובדרך כלל הכל קשור לתשוקה. למכבי ת"א היה את זה היום והגיע לה לנצח במשחקים. ראינו בסידרה הזאת ששתי הקבוצות הן ביתיות ואני מקווה שננצל את יתרון הביתיות שלנו בשבוע הבא. למשחק הזה אנחנו נגיע מוכנים. לפני המשחק אמרתי שזה לא הגיוני לחשוב שננצח בסידרה בשני משחקים, לא ראיתי שינויים גדולים בתכנית המשחק של מכבי, ספאחיה רק הקטין את הרוטציה. חשבנו שיהיה מספיק לבוא לכאן ולשחק עם התכנית המקורית, אבל הבנו שהתיכנון לא משנה, אלא הביצוע".

טל בורשטיין לא יכל להסתיר את התרגשותו מההתלהבות ביציעים, שלא נראתה השנה: "הרבה זמן לא הייתה כאן כזאת אווירה, ממש כמו בפיינל פור. היינו חייבים את האנרגיה של הקהל ולכפר על המשחק הלא טוב בלשון המעטה במוסקבה. זו הייתה מכבי אחרת לגמרי וזה הכדורסל, זה לא אומר שום דבר לכאן או לכאן. גם אנחנו יכלנו לנצח כאן ב-20 הפרש. השתדלנו לא להוריד את הראש אחרי המשחק הראשון ולתקן את הדברים הלא טובים שעשינו. לא שיחקנו כדורסל מדהים אבל נלחמנו, ככה מנצחים משחקי פלייאוף".

ניקולה וויצ'יץ': "למדנו הרבה מהמשחק הזה, יש לנו ביטחון ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לעמוד מול קבוצה טובה כזאת. נשאר עוד משחק אחד והכל יכול להיות.

ליאור אליהו: "כולם נתנו משחק גדול בלי יוצא מן הכלל, אנחנו ממשיכים הלאה אל המשחק הכי קשה שיש במוסקבה. ביקשו ממני לשחק בשביל הסמל וזה עשה לי משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully