וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-מכבי ת"א: נמני קיבל זריקה ויפתח

הצהובים מחפשים להתחיל רצף חדש של משחקים ללא הפסד, ומקבלים בחזרה את הקפטן. בפתח תקוה עדיין לא ויתרו על אירופה

מכבי ת"א רוצה לחזור אל מסלול הנצחונות, או לפחות אל המסלול שלא כולל הפסדים, וחניכיו של אלי כהן ינסו לעשות זאת מול מכבי פ"ת כבר השבת. הבשורות הטובות למאמן מגיעות מכיוונו של הקפטן אבי נמני, שהשלים אתמול (שישי) אימון מלא. ביום שבת נמני קיבל זריקה מד"ר רוסנובסקי, והוא יוכל לשחק.

הקפטן ימלא את מקומו של שירן ייני הפצוע בקישור, שכן ייני, שסובל מכאבים בגבו זכר למשחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול רוסיה, צפוי להיעדר מהמגרשים בשבועיים הקרובים. מי שיחזור להרכב בוודאות הוא אבי יחיאל, שחסר מאוד בהגנה הצהובה מול מכבי חיפה לאחר שריצה עונש הרחקה בעקבות תשעה כרטיסים צהובים. מי שיירד לספסל כתוצאה מחזרתו של יחיאל הוא ליאור ז'אן.

שחקן נוסף שעשוי לרדת לספסל מחר הוא ג'ובאני רוסו, שהיה חלש בהפסד לחיפה בשבוע שעבר. במידה וכהן יחליט לספסל את רוסו מחר, מושיקו מישאלוב יהיה זה שיקבל את הקרדיט.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, דיאן איליץ', יוסי שבחון, אבי נמני, ג'ובאני רוסו (מושיקו מישאלוב), עומר פרץ, מיליאן מרדקוביץ'.

* אוהדי מכבי ת"א מתכוונים להחרים את משחק גביע המדינה מול הכח עמידר ר"ג ביום שלישי הקרוב בבלומפילד (20:30), זאת בעקבות מחירי הכרטיסים הגבוהים לטענתם, כמו גם העובדה שלא הוצאו כרטיסי נוער למשחק.

האוהדים הצהובים, שהביעו מחאתם על מחירי הכרטיסים גם במהלך המשחק מול מכבי חיפה בשבוע שעבר, כשהרימו שלטים עם הכיתוב: "בלומפילד זה לא נוקיה", לא מוכנים לשלם 60 ש"ח לשערים 10-11 ו-75 ש"ח לשער 13, וכתוצאה מכך לא מתכוונים להגיע למשחק.

גנון בספק אצל הלוזונים

קשר מכבי פתח תקוה, מוחמד דיאלו, יעזוב את הקבוצה בתום העונה. כך החליטה הנהלת מכבי פתח תקוה. דיאלו בן ה-23, נחת בארץ ממש לפני סגירת חלון ההעברות בחודש ינואר, וכבש שער בכורה כבר בהופעה הראשונה שלו. בקבוצה טענו אז שמדובר בקשר יצירתי ונראה כי החוזה איתו יוארך. במחזורים האחרונים דיאלו לא הרשים ולכן החליטה ההנהלה לשחררו בתום העונה.

בניגוד לפרסומים בתקשורת, בקבוצה החליטו להמשיך את ההתקשרות עם החלוץ פטריק סופו, שכבש העונה שער אחר בלבד. סופו התבטא בעבר ואמר כי חוסר הפוריות שלו בהתקפה נובע מהעובדה שחבריו לקבוצה לא מוסרים לו. בקבוצה מאמינים כי היכולת הדלה נובעת מפציעה. לחלוץ יש חוזה לעוד שנתיים בקבוצה וגם הוא מתכוון לכבדו עד תומו.

בקבוצה היה מי שאמר השבוע כי סופו לא רצה לשחק בקבוצה בתחילת העונה, ולכן עלו שמועות על עזיבה אפשרית שלו. יחד עם זאת הוסיף אותו גורם: "סופו התאקלם מבחינה חברתית וכעת הוא חלק מאיתנו. למרות שהתפיסה שלו שונה משלנו, אני מאמין שבעונה הבאה נראה סופו אחר".

עתה נראה כי הקשר בלסינג קאקו יעזוב גם הוא את הקבוצה בתום העונה. החוזה של קאקו, המושאל ממכבי תל אביב, הסתיים. במידה והקבוצה תרצה להשאירו בקבוצה היא תצטרך לרכוש את כרטיסו והעלות יקרה. בשלב זה נראה כי קאקו יעזוב בשל עלותו ולא בשל חוות דעת מקצועית. לא סופי.

לקראת המשחק הביתי מול מכבי תל אביב, בקבוצה עדיין מאמינים ביכולתם להגיע לאירופה בתום העונה מהמקום השלישי או הרביעי. קובי גנון, שנטש את האימון ברביעי, לא התאמן היום (חמישי) ונמצא בספק גדול למשחק.

אפרופו גנון, גם הוא צפוי להמשיך בעונה הבאה, אבל רק בתנאי שהחוזה שאמור היה להיחתם עימו, לשלוש שנים, ייכרת עד תום העונה. בינתיים בין הצדדים קיימים פערים כספיים שעדיין לא יושבו. רוביל סרסור, שלא שיחק בשלושת המחזורים האחרונים, מגלה יכולת טובה באימונים וצפוי לחזור להרכב. דיאלו, למרות חוסר שביעות הרצון, צפוי לפתוח גם הוא בהרכב. הבלם הצעיר ניצן דמארי ימשיך לקבל אשראי לצדו של מוראד מגמאדוב.

"ניצחון במשחק הזה יקרב אותנו מרחק נגיעה ממכבי נתניה", אמר שחקן בקבוצה. "ניצחון במשחק הזה פירושו שאנחנו ראויים להילחם על אירופה. הפסד ומכבי תל אביב תפתח פער של 11 נקודות מאיתנו, אסור לתת לזה לקרות".

הרכב משוער: אוהד כהן; אסמעיל עמר, מוראד מגאמדוב, ניצן דמארי, נאור פסר (קובי גנון); סולי צמח, בלסינג קאקו, לירן כהן, מוחמד דיאלו (נאור פסר); עומר גולן, רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully