וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוך חזק

5.4.2007 / 22:11

מכבי ת"א עשתה את הבלתי יאמן וגרמה לצסק"א מוסקבה להיראות כמו קבוצת נוער בניצחון 56:68. ההכרעה בחמישי הבא במוסקבה

נכון שהכל התחיל ביכולת מזעזעת של האורחים ממוסקבה, אולי השרב הכבד סובב אצלם כמה ברגים בראש, אחרת לא ברור איך אלופת היורוליג יכולה להיראות ככה. אבל אולי מספיק, ביום כזה צריך לפרגן למכבי תל אביב, שרשמה את אחד הערבים המדהימים של השנה וניצחה 56:68.

ירדנו עליה, הספדנו אותה וגם אחרי הערב הזה קשה להאמין שהיא תעלה לפיינל פור באתונה. בכל זאת, גם אם היא תסיים את עונתה האירופית ביום חמישי הבא, תמיד נזכור לה את אותו משחק שגרם לה, לערב אחד, להיראות כמו אותה קבוצה גדולה של שלוש העונות האחרונות, זו שדרסה כמעט את כל היבשת.

אחרי ערב כזה, נראה שמאמנים פנויים כמו צביקה שרף יכולים להישאר בהולד כי קשה להאמין שמישהו ישלח את נוון ספאחיה דווקא עכשיו. גם מבחינתו של המאמן הקרואטי, זה היה ערב משמעותי ביותר מעבר לתוצאה.

לכו תדעו, אולי השחקנים של צסק"א יתקשו לצאת מה"ג'ט לג" המוזר הזה גם בעוד שבוע ב"אולימפיסקי". המשחק הערב הזכיר לנו למה אנחנו כל כך מכורים לספורט, וזה בכלל לא משנה אם אנחנו אוהבים את הצהובים או לא. גם אם אתם מעדיפים את צסק"א, יש לכם סיבה טובה מאוד לחכות למשחק השלישי. מי היה מאמין שמישהו יחכה לו?

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה בחמישיה עם: וויל ביינום, דרק שארפ, טל בורשטיין, ניקולה וויצ'יץ' וג'יימי ארנולד.

הרוסים לא ממש הסתדרו עם הטבעות בהיכל נוקיה וגם עם ההגנה של מכבי תל אביב, אלא שהצהובים לא הצליחו לנצל את זה כדי לשלוט בקצב של המשחק וסבלו גם הם מאחוזים רעים מהשדה. לקראת סיום הרבע, ניקולה וויצ'יץ' (שלשה) וטל בורשטיין התעוררו כדי להעלות את מכבי ל-6:11. צסק"א חזרה מפסק הזמן של מסינה עם 5 נקודות רצופות והישוותה ל-11:11 בסיום הרבע הראשון.

וויל ביינום וסימאס יסאיטיס פתחו את הרבע השני עם שתי שלשות והעלו את מכבי ליתרון שיא, 11:17. אוסקר טורס ניסה להעיר את הרוסים, אבל מכבי המשיכה במומנטום שלה וחמש דקות לסיום המחצית, טל בורשטיין קבר שלשה והעלה ליתרון דו ספרתי, 17:27.

אסיסט של בורשטיין לדאנק של אליהו, כבר התחיל להזכיר את הימים הטובים בהיכל והעלה את הצהובים ל-13 הפרש. הרוסים המשיכו לעשות שטויות ולאבד את הראש ומכבי תל אביב ירדה להפסקה ביתרון מבטיח, 25:35.

הרבע השלישי נפתח עם שלשה נוספת של שארפ ועבודת הגנה נהדרת של ליאור אליהו, שהתעלל שוב ושוב בטבעת עם שני דאנקים והעלה את מכבי ליתרון שיא, 27:46. גם ניקולה וויצ'יץ' לא עצר והשלשה השניה שלו במשחק העלתה את הצהובים ל-22 הפרש. הרוסים התאוששו מעט ושלשה של אנדרסן הורידה ל-50:34, שלוש דקות לסיום הרבע. וויל ביינום גיבה ב-1:5 עד לסיום הרבע השלישי והובילה 35:55.

הקצב של המשחק נרגע לגמרי ברבע האחרון ונראה היה שהרוסים כבר ויתרו על המשחק. הם עוד הצליחו להוציא נקודה פה ושם, אבל לא להתגבר על האחוזים המזעזעים וגם הצהובים הירשו לעצמם להתחיל לקחת את זה באיזי. הרוסים הצליחו לצמק לפער חד ספרתי רק בגארבאג' טיים, אבל במכבי כבר חשבו על הנסיעה הבאה למוסקבה בשניות האלה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ת"א: ניקולה וויצ'יץ' 15 ו-9 ריבאונדים, וויל ביינום 14 ו-5 אסיסטים, ליאור אליהו 13 ו-10 ריבאונדים, סימאס יסאיטיס 8, טל בורשטיין 7, דרק שארפ 6, ג'יימי ארנולד 4, יניב גרין 1.

קלעו לצסק"א: טורס 12, לנגדון 11, פונקרשוב 9, פאפאלוקאס 7, הולדן 6, סברסנקו 4, אנדרסן 3, ואן דן שפיגל וסמודיש 2 כל אחד.

מכבי ת"א קלעה ב-50 אחוזים מה-2 וב-36 אחוזים מה-3. הצהובים שלטו בריבאונד (40 לעומת 33). צסק"א מוסקבה קלעה ב-30 אחוזים מהשדה עד לסיום הרבע השלישי וסיימה עם 42 אחוזים מה-2 ו-17 בלבד מעבר לקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully