וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפ"ס-הפועל ת"א: אבוקסיס, דגו ופאאס לא בסגל

אחרי שני מחזורים ללא נצחון מחפש ניר לוין שלוש נקודות חשובות, ויאלץ להסתדר עם סגל חסר. דוארטה בספק בכפר סבא

אחרי שני מחזורים ללא נצחון, הפועל ת"א רוצה לחזור מחר (שבת, 17:15) מכפ"ס עם שלוש נקודות בכיס. הבוקר (שישי) לאחר האימון המסכם התבשר ניר לוין כי גם השבוע לא יעמוד לרשותו סגל השחקנים המלא, שכן יוסי אבוקסיס, ברוך דגו וחאבייר פאאס פצועים ולא יתלבשו למשחק.

אבוקסיס, שסובל מכאבים בצלעות זכר לתיקול במשחק מול מכבי פ"ת בשבוע שעבר, לא הצליח להשלים אימון מלא גם היום. בקבוצה חוששים כי מדובר בפציעה דומה לזו שעבר קפטן מכבי חיפה, יניב קטן, ולא רוצים להעמיס על אבוקסיס, שצפוי לעבור במהלך השבוע הבא בדיקות שיקבעו סופית מהי חומרת הפציעה ומהו זמן ההחלמה.

פצוע נוסף הוא ברוך דגו, שהשלים הבוקר אימון מלא, אם כי לקראת סופו התקשה לדרוך על רגלו. כזכור, דגו סובל מזה כשבועיים מכאבים חזקים בכף הרגל וטרם ברור מה הסיבה לכך. ביום ראשון צפוי הקשר לראות רופא מומחה לכף רגל, ובקבוצה מקווים שהמומחה יגלה ממה נובעים הכאבים. בינתיים, לאחר האימון היום הודיע הקשר ללוין כי הוא לא יוכל לפתוח בהרכב ומוכן לשבת על הספסל, אך המאמן החליט שלא לסכן את דגו ויאפשר לו מנוחה מוחלטת מחר.

הפצוע השלישי, חאבייר פאאס, מתקשה להתגבר על מתיחה חזקה ברגלו וגם הוא יחמיץ את המשחק מול חניכיו של אלי אוחנה. לעומתם, איבזיטו אוגבונה, שהוחלף מול פ"ת לאחר שמתח את שריר הירך האחורי, החלים לחלוטין מהפציעה והוא יפתח בהרכב. גם רמי דואני יחזור למרכז ההגנה, לאחר שריצה בשבוע שעבר עונש הרחקה. שחקן נוסף שחוזר לאחר הרחקה הוא לוסיאנו דה ברונו, אך האחרון ימתין להזדמנות על הספסל.

כתוצאה מהפציעות של אבוקסיס ודגו, גילי ורמוט, שפתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים, יקבל את הקרדיט גם השבת. שי אבוטבול ימשיך אף הוא ב-11 של לוין, כשההתלבטות היחידה של המאמן היא מי ישחק לצידו של דואני במרכז ההגנה. אפשרות אחת היא שלוין ימשיך עם טל חן כבלם ויסיט את ואליד באדיר בחזרה לקישור האחורי, ואילו אפשרות נוספת ששוקל המאמן היא להשאיר את באדיר בהגנה ולתת את חולצת ההרכב לוולינגטון דה אוליביירה בקישור.

הרכב משוער: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, טל חן (וולינגטון דה אוליביירה), יגאל אנטבי, ואליד באדיר, שי אבוטבול, גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

שחקני כפר סבא מקדישים את הניצחון בגביע לאריאל שיימן

מיד לאחר הניצחון שלשום (רביעי) על בני יהודה בגביע וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה, חגגו שחקני הפועל כפר סבא בשירה בחדר ההלבשה. חלק מהשחקנים חשבו באותם רגעים דווקא על הבעלים של מכבי הרצליה אריאל שיימן.

"אני מקדיש את הניצחון דווקא לשיימן", אמר אחד הצוהלים בירוק. "הוא ביקש לדחות את גמר גביע הטוטו בגלל המשחק מול הכח, אז דחו ושינו לנו את כל סדר המשחקים. אבל אנחנו עלינו שלב ונגרום לו להתחרט על כך בעוד שבועיים, שנעשה כך שהרצליה תסיים את העונה בלי תואר. המטרה שלנו היא לזכות בשני תארים. גביע המדינה וגביע הטוטו".

החלוץ הברזילאי, ז'וז'ה דוארטה, שסבל ממתיחה במפשעה, התאמן היום ולכן הוא צפוי לפתוח בהרכב. בן לוז הפצוע צפוי לפתוח על הספסל. מי שכן יפתח הוא לירן זרקו, שבקבוצה מרוצים מתפקודו , וימשיכו לתת לו את הקרדיט כבלם, כך שאלון חלפון יישב על הספסל.

בכפר סבא עדיין לא הגיעו לסיכום עם הקשר גיז'רמו ישראלביץ' בנוגע לעונה הבאה, אך הכיוון הוא חיובי. מצד שני, מעמדו של שלו מנשה, שלא זוכה לאשראי רחב מאלי אוחנה, לא ברור.

לקראת המשחק שיתקיים בסוף השבוע הבא מול מכבי תל אביב בבלומפילד, הקבוצה תחסר שלושה שחקני הרכב. סמואל יבואה ודגלאס דה סילבה (חמישה צהובים), ואביחי ידין (12 צהובים), ייעדרו.

הרכב משוער: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין; אביחי ידין, גיז'רמו ישראלביץ', יעוזה אבובקרי, אבי קנפו; סמואל יבואה, ז'וז'ה דוארטה (אורן ניסים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully