וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני עדיין בספק לשבת

לי בוץ

5.4.2007 / 19:22

קפטן מכבי ת"א ערך אימון מלא ראשון לקראת מכבי פ"ת, אבל כשירותו עדיין בספק. ייני בטוח ייעדר, מישאלוב צפוי להחליפו בהרכב

חברת החקירות 'וייצמן יער' מתקרבת לסיומה של החקירה נגד מכבי ת"א. היום (חמישי) התברר כי החקירה נגד הצהובים בחשד של שימוש בשירותיו של סוכן לא מורשה, אמורה להסתיים במהלך השבוע הבא, ולאחריה יגישו החוקרים את מסקנותיהם.

בינתיים חניכיו של אלי כהן ממשיכים להתכונן למשחק הליגה הקרוב מול מכבי פ"ת בשבת. קפטן הקבוצה, אבי נמני, ערך הערב אימון מלא לראשונה השבוע, אך עדיין לא ברור אם הוא יהיה כשיר לשבת. רק מחר יתברר מה מצבו של הקפטן, ונשקלת האפשרות כי הוא יכלל בסגל למשחק אך לא יקבל את חולצת ההרכב.

פצוע אחר של הקבוצה, שירן ייני, עבר היום בדיקה ונצטווה לנוח בשבועיים הקרובים. כזכור, ייני קיבל מכה חזקה בגבו במהלך משחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול רוסיה לפני כשבועיים ומאז הוא סובל מכאבים חזקים באזור. הבדיקה שעבר הערב הקשר, שפתח מול מכבי חיפה אך לא התאמן מאז המשחק, לא גילתה משהו חריג בגבו, ובעוד כשבועיים הוא ינסה לשוב לאימונים בהדרגה.

מי שאמור למלא את מקומו של ייני בהרכב במשחק באורווה הוא מושיקו מישאלוב, זאת בהנחה שהקשר יתגבר על הכאבים בצלעות שמנעו ממנו לפתוח מול חיפה. בכל מקרה, ליאור ז'אן נמצא בכוננות ובמידה ומישאלוב לא יימצא כשיר, הוא עשוי לקבל את חולצת ההרכב גם הפעם לאחר שפתח בשבוע שעבר במרכז ההגנה. אבי יחיאל, שריצה עונש הרחקה של תשעה כרטיסים צהובים מול האלופה היוצאת, יחזור להרכב בשבת.

לפני האימון חש אלי כהן ברע, הקיא, קיבל אינפוזיה, והעביר את האימון רק אחרי שהצוות הרפואי אישר לו

אגב, הערב לראשונה מזה 20 שבועות לא פקדו שחקני ואנשי הקבוצה את מסעדתו של הקפטן אבי נמני. כזכור, בחודשיים האחרונים (מאז המחזור הרביעי) מגיעים הצהובים מדי יום חמישי למסעדה של נמני לארוחת הערב המסורתית. בזמן הארוחה יושבים השחקנים באותם מקומות, מזמינים את אותה המנה ובעקרון עושים הכל על מנת שלא ליצור מנחוס.

ביום חמישי שעבר, לפני ההפסד למכבי חיפה שהיה הראשון של הקבוצה לאחר עשרים מחזורים, הקבוצה דווקא הגיעה למסעדה בהרכב מלא, אולי מלא מדי. לטענת שחקנים במועדון אורח לא צפוי, שהגיע למסעדה בפעם הראשונה, יצר סוג של מנחוס שגרם להפסד ולמעשה הטיל את קיום הארוחות השבועיות בספק. במכבי התעקשו להבהיר כי הם לא מאמינים במנחוס וימשיכו לקיים את הארוחות כמסורת וכאקט חברתי, אך השבוע החליטו לוותר על הארוחה והשחקנים התפזרו לבתיהם לאחר אימון הערב, לטענת גורמים במועדון מאחר והמסעדה אינה כשרה לפסח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully