וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת מאיימים: החוק הרוסי יבוטל כבר העונה

שגיא ניר

5.4.2007 / 17:36

איומי ההשבתה של ארגון השחקנים יביאו לשיתוף ארבעה זרים על המגרש, ופתיחת שוק ההעברות מחדש. אלון: "הליגה תהפוך לבדיחה"

איומי ארגון השחקנים כי ישבית את הליגה החל מתחילת הסיבוב השלישי בתגובה לאי חתימת הסכם מולו על הישנות החוק הרוסי, הביאה את מנהלת הליגה לקבל החלטה על שבירת החוק הרוסי כבר העונה, במקרה והשביתה המתוכננת ל-16 באפריל אכן תצא לפועל.

בישיבה שערכה היום (חמישי) המנהלת, הוחלט כי במידה והשחקנים הישראלים יעמדו באיומיהם וישביתו את הליגה החל מתחילת הסיבוב השלישי, תאפשר המנהלת לקבוצות לשתף ארבעה זרים על המגרש בכל רגע נתון, בניגוד לשלושה על פי החוק הרוסי, שהמנהלת כבר הודיעה כי ימשיך גם בעונה הבאה, אך ללא הסכם עם ארגון השחקנים.

במקרה שביתה, מתכוונת המנהלת לאפשר לקבוצות לרשום 10 שחקנים בטופס המשחק (במקום 12-13 שחקנים כיום), תדחה את המועד האחרון להחלפה ורישום שחקנים זרים וישראלים עד ל-30 באפריל (במקום ה-14 באפריל), ואף תאפשר העברת שחקנים מליגות נמוכות, דבר שאינו אפשרי כרגע. הצעדים הללו תואמו גם איגוד הכדורסל, שחבריו השתתפו בישיבה.

עוד לפני כן, אישררה מנהלת הליגה את ההחלטה על הישנות החוק הרוסי גם בעונה הבאה, ונקבע כי הקבוצות תעברנה ביומיים הקרובים מכתב עם התחייבות לכל אחד מהשחקנים הישראלים על הישנות החוק. ההחלטה על המכתב באה כתגובה לאיומיו של יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, להשבית את הליגה אם לא ייחתם הסכם בין ארגונו למנהלת על הארכת החוק הרוסי בשלוש שנים.

בתגובה להחלטה, אמר יו"ר ארגון השחקנים ניר אלון: "מבחינתנו כל מהלך של המנהלת חיב להיות מגובה בהסכם משפטי עם הארגון. כל ניסיון אחר יוביל אותנו למהלך של שביתה שהאחריות על תוצאותיה יהיו על יו"ר המנהלת. החלטת המנהלת לא מרגשת אותנו, תוציא את הערך הספורטיבי מהמשחקים ותגרום לכך שעונה קסומה כל כך תהפוך לבדיחה".

על התעלמות המנהלת מארגון השחקנים אמר אלון: "אנחנו מאוד שמחים שהמנהלת אימצה את החוק הרוסי, אך לא מבינים למה מוכנים לתת זה בכתב לשחקנים אבל לא לארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully