וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "לא הייתי מחליף את דידה באף שוער בעולם"

5.4.2007 / 17:02

נשיא מילאן הכחיש דיווחים לפיהם הוא זעם על השוער הברזילאי אחרי התיקו 2:2 מול באיירן ובחר להחמיא לו. יובנטוס מתעניינת בפפה מפורטו

שוערה של מילאן, דידה, צריך לעצור לא רק כדורים ביומיים האחרונים, אלא בעיקר את אש הביקורות. באיטליה לא מרחמים על השוער הברזילאי וכלי תקשורת שונים דיווחו שסילביו ברלוסקוני, נשיא המועדון, זעם עליו והאשים אותו בשני השערים שספגה הקבוצה במשחק התיקו 2:2 מול באיירן מינכן ביום שלישי.

היום (חמישי) כבר יצא ברלוסקוני להגנתו של השוער והכחיש את טענות התקשורת. "נדהמתי מהדיווחים לפיהם איבדתי את הבטחון ביכולתו של דידה", אמר ראש ממשלת איטליה לשעבר, "בדיוק להפך. אחרי המשחק צפיתי בהילוכים החוזרים של השערים של באיירן ואני יכול רק להגן עליו. לא הייתי מחליף את דידה בשום שוער בעולם".

יובנטוס בעקבות פפה

יובנטוס מתעניינת בבלמה של פורטו, פפה. הברזילאי נהנה מעונה טובה עד כה עם קבוצתו ובמחזור האחרון אף כבש את השער של פורטו במשחק העונה בפורטוגל מול בנפיקה (1:1). "הייתי שמח לשחק גם בליגות אחרות", אמר פפה, שהצטרף לקבוצה הפורטוגלית ב-2004 כדי למלא את מקומו של ריקרדו קרבאליו שעזב לצ'לסי.

פפה הוסיף: "אני שמח לשמוע שקבוצות גדולות מתעניינות בי. כנראה שאני עושה את העבודה שלי בצורה טובה. בכל מקרה, אני רוצה להמשיך בפורטו גם בעונה הבאה. רק אלוהים יודע מה יקרה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully