וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס פתח את העונה

5.4.2007 / 14:54

הומר מספר 735 לסלאגר בהפסד הג'איינטס 5:3 לסן דייגו. המטס טאטאו את סט. לואיס, הארדן היה דומיננטי באייז, ניצחון ראשון לבוסטון

סן פרנסיסקו - סן דייגו 5:3

בארי בונדס ממשיך להתקדם לכיוון השיא של האנק ארון. בונדס חבט להומר ראשון העונה ו-735 בקריירה, כשהוא רחוק כעת בסך הכל 20 הומרים משיא 755 ההומראנס של ארון. זה לא עזר לג'איינטס, כי אדריאן גונזאלס חבט להומר משלו באינינג השמיני, הכניס שתי ריצות ושבר את השוויון. גם מרקוס ג'יילס וחליל גרין מהפאדרס ירו מעבר לגדר. הניצחון לקלא מרדית', ההפסד לבראד הנסי.


סט. לואיס - ניו יורק מטס 10:0

כל איבר בגוף של המטס כועס, כל עליה לצלחת של קרלוס בלטראן מלווה ברצח בעיניים. המטס לא שכחו לקרדינלס את הדחתם מהפלייאוף שעבר, וטאטאו אותם בסט. לואיס. ג'ון מיין היה נפלא עם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, כשהוא מרשה חבטה אחת בלבד. חוזה רייס ירה להומר ובלטראן רשם את השניים הראשונים שלו, אליהם הצטרפו ארבעה ריביז. בריידן לופר ערך בכורה לא רעה כפותח, כשעשה את המינימום להופעת איכות - שישה אינינגים, שלוש ריצות חובה. אף חבטה וסטרייקאאוט אחד לאלברט פוחולס.


יוסטון - פיטסבורג 5:4

אם מדברים על סוויפים, מה תגידו על הפייראטס? אינינג חמישי בן ארבע ריצות של פיטסבורג הפך פיגור ליתרון, עליו שמר בקושי סלומון טורס אבל בקושי או לא, הפיראטים מיצו את החולשה של יוסטון בסדרה עד תום. או יותר נכון עד טום, כי טום גורזלאני זכה בניצחון. וודי וויליאמס עם ההפסד.


מילווקי - דודג'רס 5:4

הדודג'רס נמנעו מסוויפ, כשג'ייסון שמידט עורך בכורה בלוס אנג'לס עם חמישה אינינגים, חמישה חשמולים וניצחון ראשון. שתי חבטות והולכה ללואיס גונזאלס, שמירה ראשונה העונה לטקאשי סאיטו. שבעה אינינגים טובים לג'ף סופאן בבכורה בברוורס, הומר לג'יי ג'יי הארדי.


סינסינטי - שיקגו קאבס 4:1

זה היה קרב חזק בין טד לילי, שזכה בניצחון אחרי שבעה אינינגים עצבניים עם תשעה סטרייקאאוטים, וברונסון ארויו, שנחל הפסד למרות סכום דומה. שלוש חבטות ושתי ריצות לאראמיס רמירז, שמירה לראיין דמפסטר. "אני אוהב להגיש במזג אוויר קר", אמר לילי, שהיה רגיל לטמפרטורות הצוננות של טורונטו בשנים האחרונות.


פילדלפיה - אטלנטה 3:2 (11 אינינגים)

טום גורדון שבר שמירה באינינג התשיעי כשנתן הומר בן שתי ריצות לבריאן מק'קאן התותח, והברייבס איזנו ל-2:2 וגם ניצחו שני אינינגים מאוחר יותר מהומר של סקוט ת'ורמן. מקאי מקברייד זכה בניצחון ובוב "השולת!!!11" וויקמן עם השמירה. שבעה וחמישה לטים הדסון בפתיחה מעולה, משחק לא פחות טוב לקול המלס, עם שבעה ושמונה.


וושינגטון - פלורידה 6:7

מי שנותן לחורחה חוליו לסגור עבורו - מגיע לו להפסיד. המארלינס שלטו בכל המשחק, הובילו כבר 1:6 אבל אז נזכר חוליו שהוא לא יודע ובמצב 4:6 נתן שלוש ריצות לנשיונאלס, שנמנעו באינינג התשיעי מסוויפ בסדרה. ניצחון לג'ון ראוש, הומר ושלושה ריביז לריאן צ'רץ' והומרים גם למיגל קבררה, מייק ג'ייקובס וקודי רוס בפלורידה.


קולורדו - אריזונה 4:11

מאט הולידיי ורודריגו לופז כיכבו, כשהולידו רושם הומר וארבע הכנסות רצים ולופז משריש שבעה אינינגים וחמישה חשמולים בקולורדו. הומר גם לאריק בירנס באריזונה, הפסד לדאג דייויס.

AL: הארדן מראה ניצוצות

סיאטל - אוקלנד 9:0

ריץ' הארדן, אם יישאר בריא, יהיה אחד הנכסים הגדולים ב-AL. הארדן הגיש שבעה אינינגים דומיננטיים עם שבע קטילות, ומנע מהאייז פתיחה רעה של 3:0, לראשונה מ-1996. הוא הרשה שלוש חבטות בלבד לכל אורך המשחק, כשהוא נתמך בשתי חבטות ושתי ריצות של שאנון סטיוארט ושל בובי קרוסבי, אבל מעל לכל - בחמישה ריביז של מארק אליס, שרשם שני דאבלים. מיגל באטיסטה עם ההפסד.


קנזס סיטי - בוסטון 7:1

הרד סוקס התאוששו מההפסד במשחק הפתיחה עם הופעה סבירה של ג'וש בקט - חמישה אינינגים וחמש קצירות. קווין יוקיליס חבט להומר הראשון של בוסטון העונה, מני רמירז רשם חבטה, שתי הולכות ושתי ריצות. הפסד לאודאליס פרז.


דטרויט - טורונטו 9:10

משחק מטורף ב"קומריקה פארק". הטייגרס קיבלו את טבעות אליפות ה-AL שלהם לפני המשחק, ובמשחק עצמו נאחזו בציפורניים כדי לנצח, אחרי שכבר הובילו 0:9. איי ג'יי בארנט חטף בראש באינינג שלישי בן שמונה ריצות, שכלל גראנד סלאם של קרטיס גרנדרסון על המחליף שלו, שון מרקום. באינינג השמיני, בפיגור 10:2, ביצעו הבלו ג'ייז קאמבק מטורף שנעצר לפני שהושלם, עם שבע ריצות. טוד ג'ונס מנע מבוכה עם סגירה בסגנונו העקום וחסר החן. אבל היי - האיש עושה את העבודה. ניצחון לנייט רוברטסון.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 8:7

משחק רצוף מהפכים היה לנו גם בשיקגו, כשהגרביים הובילו 0:3 מפצצה של ג'ים ת'ומה ליציע, פיגרו 4:3, הובילו 5:7 ונכנעו בגלל חולשת המגישים שלהם. גריידי סיזמור המצוין עם הומר בן שתי ריצות באינינג השביעי היה אחראי למהפך. הופעה עלובה לג'ייק ווסטברוק (חמישה אינינגים, שבע ריצות) בקליבלנד ולג'ון גארלנד (5.1 ו-5 בשיקגו). ארון פולץ ניצח, מאט ת'ורנטון הפסיד, ג'ו בורובסקי שמר.


מינסוטה - בולטימור 2:7

כל אחת והמגמה שלה, כשהטווינס טאטאו את האוריולס מאחורי רמון אורטיז, עם שבעה אינינגים וארבעה חשמולים. אינינג שלישי מצוין בן חמש ריצות עשה את ההבדל, כשמייקל קדאייר (שלוש חבטות, שני ריביז) והחברים חגגו על ג'ארט רייט.


איינג'לס - טקסס 3:5

ועוד קבוצה שרשמה סוויפ יפה ונקי היא לוס אנג'לס, שבשנה שעברה לקח לה 45 משחקים להגיע לטאטוא ראשון והשנה נראית חדה משני עברי הגבעה. שבעה ושישה לאירווין סנטנה, שמירה לפרנקי רודריגז והגנה נפלאה של גארי "ילד כאפות" מת'יוס ג'וניור הקנתה לאיינג'לס את הניצחון. הפסד לברנדון מקארתי, בבכורה שלו בריינג'רס.


המשחק בין היאנקיז לטמפה ביי נדחה בגלל גשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully