וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "עכשיו כל אחד פה יעשה קודם כל הגנה"

לי בוץ

5.4.2007 / 14:04

מאמן הפועל ת"א, שלא רוצה לדבר על עתידו בוולפסון, שיחרר קיטור על שחקניו באימון. אבוקסיס בספק גדול לכפר סבא בשבת, כמו גם פאאס

בהפועל תל אביב יודעים שרק ניצחון בשבת (17:05) מול הפועל כפר סבא יכפר על אובדן 5 הנקודות היקרות בשבועיים האחרונים. מאמן הקבוצה, ניר לוין, כעס על שחקניו במהלך אימון הבוקר והקפיד לעבוד איתם על הטעויות בהגנה שבעקבותיהן, לטענתו, לא ניצחה הקבוצה בשבועיים האחרונים. "אתם לא עושים הגנה", גער לוין בשחקניו במהלך משחקון פנימי, "ואתם יודעים מה התוצאה של זה? שישה שערים בשני משחקים. עכשיו כל אחד פה יעשה קודם כל הגנה, מהראשון ועד האחרון".

בלם הקבוצה חאבייר פאאס ערך גם היום אימון ריצה קל בלבד, וכפי שזה נראה כרגע לא יהיה כשיר למשחק בכפר סבא. שחקן נוסף שבספק גדול לשבת הוא הקפטן יוסי אבוקסיס, שערך אימון חלקי מאחר והוא סובל מכאבים בצלעות עקב תיקול חזק במשחק מול מכבי פ"ת בשבת האחרונה.

איבזיטו אוגבונה השלים גם היום אימון מלא וצפוי לפתוח בהרכב בשבת. גם רמי דואני ודני בונדר חזרו להתאמן עם האדומים, לאחר שאתמול התאמנו אצל גיא לוי בנבחרת המצעירה.

היינו מעל בית"ר בטבלה, חבל שמצמצתם

לפני האימון אמר לוין: "הפועל ת"א שואפת לנצח את כפ"ס ולא מעבר לזה. כל שבוע יש שינויים, ולפני שבועיים עברנו שינוי גדול מהמצב שלנו בטבלה, לכן אנחנו לא מתעסקים כרגע בספקולציות והערכות".

המאמן נשאל על האליפות הצפויה של בית"ר ואמר "אני לא מתעסק בקבוצות אחרות, ראינו מול פ"ת שאנחנו יכולים לשחק טוב, אבל צריך לתרגם את זה לנקודות. אני לא מתייחס לתארים כרגע, אנחנו שבע נקודות מבית"ר אבל גם היינו למשך 24 שעות מעליהם בטבלה. הדברים קורים, התפקיד שלנו כרגע הוא לשחק טוב מול כפ"ס. כשהגעתי להפועל הקבוצה היתה 6 נקודות מהמקום הראשון, המצב לא השתנה בהרבה, רק כמות המשחקים שנשארו".

ובכל זאת, היכולת המקצועית לא ממש מוצאת חן בעיניו: "הפועל לא ממצה את עצמה, נקודה אחת מתוך שש אומרת שבטוח יש מה לתקן ולשפר. בשבת האחרונה חסרו לנו 4 שחקנים ועדיין שיחקנו טוב, בישורת האחרונה צוברים הרחקות ופציעות אך אפשר להצליח גם עם אלה שכשירים ויכולים לשחק. גם בכפ"ס נשחק עם 11 שחקנים ראויים, התפקיד שלי הוא להוציא מכל אחד את המקסימום".

על עתידו בוולפסון אמר המאמן: "כרגע זה לא עומד על סדר היום, נדבר בסוף העונה. ברור שכמאמן מודדים אותך על פי הישגים, והרצונות שלי לא רלוונטיים. אני יודע את מצבי לגבי העונה, כל מה שנאמר עד עכשיו לגבי העונה הבאה הוא בגדר ספקולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully