וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי טעתה, אבל אני לא ממורמר"

5.4.2007 / 12:27

צביקה שרף, מאמן הנבחרת ומי ששמו מוביל בבאזז כמועמד להחלפת נבן ספאחיה, התייחס לשמועות בראיון לגל"צ: "לא דיברו איתי"

מאמן הנבחרת צביקה שרף, שלא מסתיר את הביקורת שלו על מכבי תל אביב לאורך העונה והוזכר היום בכלי התקשורת כמועמד המוביל לאמן במועדון הצהוב בעונה הבאה התייחס בראיון ל"עושים ספורט" בגלי צה"ל לחרושת השמועות סביב ההחלפה האפשרית של נבן ספאחיה, שמחזיק אגב בחוזה לעונה נוספת.

"אף אחד לא דיבר איתי על זה שאני מועמד למכבי. אני לא בטוח שיפנו אליי, ואני לא רוצה לקיים משא ומתן דרך התקשורת. אני הייתי במכבי, נתתי לה הרבה ואני אוהד מכבי", התוודה שרף.

"כל מה שצריך לתת לי כוותיק של המועדון אני מקבל, לא חייבים לי כסף ולא כלום. אני חושב שהמערכת טעתה, אבל אני לא ממורמר. זכותם לעשות את השיקולים שלהם. אני יודע במה אני טוב ובמה לא, לא חייבים לי ולאף אחד שום דבר", הוסיף המאמן הלאומי.

"פיני גרשון עשה עבודה נהדרת"

על המאמן הנוכחי ומעמדו בקבוצה אמר שרף "כל השנה מכבי צולעת ומשחקת לא טוב, ובמכבי נותנים לספאחיה גיבוי מעל ומעבר. אני חושב שצריך לכבד את ההנהלה על זה. נכון שהקבוצה הקודמת התפרקה והיה ברור שזו הולכת להיות שנה קשה, אבל עם התקציב שישנו, נבנתה קבוצה שהיתה פחות טובה ממה שהיה צפוי. וספאחיה במקום להגיד את זה, נקט במדיניות של 'אנחנו טובים, אתם עוד תראו'. ובמקום זה, הדברים הלכו אחורה. לספאחיה יש חוזה, הוא רוצה לקיים אותו וזו זכותו".

שרף השחיל גם משפט פרגון מפתיע על הצ'ילבה הגדולה שלו, כשהוסיף "פיני גרשון באמת עשה עבודה נהדרת במכבי". לסיכום אמר המאמן שהוליך את מכבי לשני גמרים בגביע אירופה שהוא לא מאמין שיש סיכוי לראות את שאראס או באסטון חוזרים לארץ העונה: "אני חושב שהם לא יכולים להפר את החוזה שלהם ב-NBA".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully