וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרינגהאם מתוסכל: "קרבישלי מתעלם ממני"

5.4.2007 / 16:38

החלוץ הוותיק טוען שביקש לעבור לצ'רלטון בינואר ומאז מאמן ווסטהאם לא נותן לו לשחק. בן סהר כבש צמד במשחק ראווה של מילואי צ'לסי

בן סהר כנראה החליט שהעניין עם לכבוש צמדים מוצא חן בעיניו, והלילה הוא שיכפל את התצוגה מאיצטדיון רמת גן, והרשית שניים במדי צ'לסי במשחק ראווה בדאלאס.

בזמן שדרוגבה, מוריניו ושבצ'נקו ניסו להתגבר על ולנסיה ברבע גמר הצ'מפיונס, קבוצת המילואים של הכחולים פגשה את ארסנל בטורניר שנערך בעיר הטקסנית. ארסנל המקומית כלומר, לא בדיוק הקבוצה של ונגר אלא מועדון שנקרא "כוח קליפורניה פ.צ. ארסנל ארה"ב", שנכנע לאנגלים 1:6.

סהר וחבריו משכו תשומת לב רבה מהאמריקנים, ואפילו שחקני הספסל של הקבוצות ששיחקו במגרשים מקבילים בטורניר נטשו את קבוצותיהם ובאו לראות את צ'לסי. "כולם רוצים לראות אותם", אמר ג'ון אנדרסון, אחד המשתתפים בטורניר. החלוץ הישראלי הצעיר קיבל יחס של סופרסטאר אחרי המשחק, כשאוהדים מקומיים צבאו עליו בבקשות לצילומים וחתימות.

חלוץ בבידוד

טדי שרינגהאם מתוסכל ממעמדו הדועך בווסטהאם. החלוץ בן ה-41 לא זכה לאמון רב מצידו של אלן קרבישלי מאז זה הגיע לקבוצה. בינואר שרינגהאם היה מבוקש בצ'רלטון, אותה מאמן אלן פארדיו, שהדריך אותו בווסטהאם. החלוץ ביקש לעזוב, אבל קרבישלי סירב להעביר את השחקן ליריבת הפטישים נגד הירידה.

"הייתה בי התעניינות בינואר. ביקשתי מהמאמן לעזוב, מאחר ואני החלוץ השישי בסגל, אבל הוא סירב. בנוסף, הוא לא אהב את הבקשה שלי ומאז אני לא משחק בכלל. ברור שאני לא מרוצה".

שמו של שרינגהאם נקשר במעבר לליגה האוסטרלית עם תום העונה וכעת הוא מודה שישקול את עתידו בחודשים הקרובים: "אמתין ואראה מה קורה בסיום העונה ואבחן את ההצעות שיש לי. הרי לא אוכל לשחק בשום מקום אם קבוצות לא ירצו אותי".

עדכון ראשון: 5.4 10:30
עדכון אחרון: 5.4 16:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully