וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי חיפה: על המקום הרביעי

רומן רוזנבלט

6.4.2007 / 17:01

הירוקים ניצחו את שתי התל אביביות ונמצאים במומנטום. מולם מתייצבת הקבוצה של עטר, שחולמת על אירופה. מליקסון כנראה גמר את העונה

במכבי נתניה כבר חושבים על העונה הבאה, למרות שהקבוצה עדיין נאבקת על כרטיס לגביע אופ"א. בישיבת הנהלה שלשום (רביעי) עלו שמותיהם של שחקני מכבי חיפה, מאור מליקסון וליאור רפאלוב, כמועמדים לחיזוק הקבוצה לעונה הבאה. עם או בלי קשר, בשבת תתמודד נתניה בקרית אליעזר עם חיפה. הסיכויים שהאלופה היוצאת תשחרר את השניים קלושים. מליקסון ורפאלוב חתומים בקבוצה לעונה הבאה, והירוקים בונים על שניהם, ובמיוחד על רפאלוב, להיות שחקני מפתח.

הקבוצה התאמנה אתמול (חמישי) בצהריים בחום כבד לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת הקרובה. לפני האימון קיים ראובן עטר תדרוך וידאו בו צפו השחקנים בקטעי משחק מול מ.ס. אשדוד, מחר יצפו השחקנים בקטעי וידאו ממשחקי מכבי חיפה.

עטר לא תרגל את ההרכב באימון והעדיף לעסוק בעיקר בעבודה על סיומת עם שחקני החלק הקדמי. לעת עתה מסתמן כי גולן חרמון ימשיך כבלם לצידו של לואיס מרין, שצפוי לחזור לאחר שבוע אחד להגנה הנתנייתית. בחלק הקדמי עשוי תמיר כהן, שהצטיין מול מ.ס. אשדוד עם שער ובישול, לקבל קרדיט גם מול חיפה. במקרה כזה אחד החלוצים, סאנוגו או אוקוצ'ה ירדו לספסל.

החלוץ הצעיר דלה ימפולסקי שב להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, לאחר כחודש וחצי של טירונות וקורס צבאי. אופיר חיים, שעדיין סובל מפציעה בברכו, לא התאמן במהלך השבוע ולא יכלל בסגל למשחק.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, גולן חרמון (אבי סטרול), דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, תמיר כהן, איתי שכטר , מוסא סאנוגו (סאמד אובודו אוקוצ'ה).

מליקסון גמר את העונה

מכבי חיפה ערכה היום אימון לקראת המשחק מול מכבי נתניה. מהאימון נעדר מאור מליקסון בשל הפציעה הממושכת ממנה הוא סובל בכף הרגל.

אתמול עבר הקשר בדיקת MRI, שבעקבותיה הצטווה לנוח. בדיקת ה-MRI של מליקסון הועברה למומחה כף רגל בבית חולים מאיר בכפר סבא, וזה החליט שעל מליקסון לעבור ניתוח, שייערך כבר ביום חמישי הקרוב. משמע הוא גמר את העונה וכנראה יחמיץ את אליפות אירופה עם הנבחרת הצעירה.

יניב קטן ממשיך להתאמן עם הקבוצה, למרות שהוא לא צפוי לפתוח במשחק. על פי האימון מסתמן כי רוני לוי ימשיך עם ההרכב שניצח את מכבי תל-אביב (0:1), עם רביד גזל בקישור ואלון חרזי כבלם, ושלומי ארבייטמן כחלוץ לצידו של רוברטו קולאוטי.עוד נראה כי חאבייר אנדרסון ועבאס סואן, שחוזרים מהשעיות, יפתחו על הספסל.

חרזי: "מכבי נתניה היא קבוצה שנצטרך להתמודד עימה אם אנחנו רוצים להמשיך להילחם על מפעל אירופאי. הצבנו לעצמנו מטרה אחרי שני הניצחונות האחרונים: להמשיך במומנטום ולנצח משחקים גם מול קבוצות שנמצאות מעלינו בטבלה.

"נתניה קבוצה לא צפויה, הם לא יבואו לשחק פתוח כי הם לא ירצו שהפער בינינו יקטן. נתניה קבוצה שלא מרבה לספוג, במיוחד שהם משחקים עם שלושה חלוצים".

חרזי התייחס למיעוט הקהל ביציעים של קריית אליעזר: "אם הקהל ירצה לבוא הוא יבוא, אנחנו מבחינתנו מאוד רוצים שהקהל יעזור לנו במשחקים שנותרו עד לסיום העונה".

על האמירה של מאמן מכבי תל אביב אלי כהן לשחקניו, לפיה חיפה היא קבוצה שמעיפה כדורים, אמר חרזי: "אז אלי כהן אמר. לכל מאמן יש את הדרך שלו לדרבן שחקנים, מי שצפה במשחק יודע שזה היה בדיוק ההיפך והגענו להרבה מצבים".

מאמן האלופה רוני לוי דיבר על המשחק הקרוב מול נתניה: "מדובר בקבוצה מאוד חיובית, שמשחקת תמיד במטרה לנצח. הם נמצאים במומנטום טוב וזה מוכיח שיש בהם איכות, נקווה שבשבת נמשיך עם הנצחונות שלנו".

על העובדה ששמותיהם של ליאור רפאלוב ומליקסון הוזכרו כמועמדים לנתניה בעונה הבאה אמר מאמנם הנוכחי: "יש לנו שחקנים טובים, ואני תמיד גאה שהם מבוקשים בקבוצות אחרות, כי זה מצביע על האיכות שלהם".

הרכב משוער: ניר דווידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשווילי; חאבייר דירסאו, רביד גזל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, רוברטו קולאוטי, שלומי ארבייטמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully