וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא עברתי דבר כזה"

בר שושני

4.4.2007 / 23:51

אחרי 6 הארכות וניצחון 146:151 באשקלון, טרנס מוריס וירושלים רצוצים. שמיר: "לא זוכר מה היה שם", מינץ: "המשחק ירשם בהיסטוריה"

אחרי 70 דקות, 6 הארכות, החטאות עונשין גורליות וסלים דרמטיים עם סוף שעון, ניצחה הפועל ירושלים את אליצור אשקלון 146:151 וטיפסה זמנית לראשות הטבלה. "מעולם לא עברתי דבר כזה, שיחקנו שני משחקים הערב", אמר סנטר הפועל ירושלים טרנס מוריס ששיחק 60 דקות. "הם קלעו ואנחנו רדפנו אחריהם, ואחר כך אנחנו קלענו והם רדפו. ניצחון זה ניצחון, חשבתי שיהיה קשה, לא ידעתי עד כמה", הודה הסנטר העייף שקלע 33 נקודות והוריד 19 ריבאונדים במשחק הדרמטי.

"לא זוכר מה היה שם", אמר מאמן הפועל ירושלים דן שמיר, אשר עדיין סבל מערפול חושים, "היינו צריכים להתמודד עם המון דברים, שחקנים לא בנויים לשחק 70 דקות, זה כמעט כמו כדורגל. בדקה ה-45 ערכתי כמה חילופים ולמזלי זה הצליח. האמנתי שיהיה משחק קשה, אבל לא כזה". שמיר נשאל על כך שהעניק ליוריצה גולמאץ רק 5 דקות על הפרקט: "אין לי משהו מיוחד לומר על גולמאץ, פעם זה הוא שמקבל פחות דקות ופעם אחרים".

מאיר טפירו: "יש מצב לשיא גינס? אנשים כאן צריכים לשלם על עוד משחק. זה לא רק השלשות שלי אלא גם של אחרים, זה מאמץ פיזי מאוד מאוד קשה וכל הכבוד גם לאשקלון על משחק מצוין. זה אחד המשחקים הגדולים שנכנסים לעוד הארכה ועוד הארכה ורק מקווים שהרגלים יחזיקו מעמד".

בצד המפסיד של אליצור אשקלון חשו לצד התשישות גם תסכול. ביום ראשון ניצחו האשקלונים את עירוני רמת גן 95:99 אחרי שתי הארכות, והנה כעבור שלושה ימים מצאו עצמם שחקניו של חנוך מינץ כבר מוכנים למרתון טבריה.

"אמנם לא שיחקתי בכל ההארכות אבל אני מרגיש את הרגליים של החברים שלי", התנשף מושון יעקוסי בסיום, "לאורך כל ההארכות האמנו שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הזה". על השלשה הדרמטית של מאיר טפירו בסוף ההארכה השלישית אמר יעקוסי: "אני מכיר את טפירו, האמנתי שזה יכול להיכנס".

"המשחק הזה ירשם בהיסטוריה", אמר מאמן אשקלון חנוך מינץ שמצא זמן גם להתקוטט עם אנשי המשרוקית, "אני לא רוצה להיכנס לכל הסיפור הזה אבל השופטים קנו שתי הצגות של שחקן, כולם יודעים על מי אני מדבר".

"אני עייף. אנחנו צריכים לנצח אחרי ארבעה רבעים ולא להיגרר להארכות, אבל זה מראה על הרבה לב", אמר מיירון אלן שתרוצץ 53 דקות על הפרקט, "אף פעם לא שיחקתי בכזה משחק. אנחנו הפסדנו את המשחק, זה לא שירושלים ניצחו אותו. החטאנו זריקות עונשין חשובות בסוף".

ושוב, המספרים שמספרים

אנחנו יודעים שבידיעת המשחק ישנה סטטיסטיקה, אבל משחק כה נדיר ראוי לקריאה מחודשת של הספרות ההיסטוריות.

קלעו לאשקלון: מרקוס האטן 43 נקודות (65 דקות, 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים), ריקרדו מארש 27, מיירון אלן 24 (53 דקות), חנן קולמן ואור איתן 18, מושון יעקוסי 8, שחר כהן 3.

קלעו לירושלים: מריו אוסטין 35 נקודות (43 דקות, 21 מ-27 מהעונשין, 10 ריבאונדים, סחט 15 עבירות), טרנס מוריס 33 (60 דקות, 19 ריבאונדים), הוראס ג'נקינס 31 נקודות (46 דקות), מאיר טפירו 25 (39 דקות, 7 ריבאונדים, 7 אסיסטים), גיא פניני 11 (53 דקות), ארז מרקוביץ' 7 (9 ריבאונדים), דרור חג'ג' 5, טימי באוורס 4 (44 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully