וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחות לישראלים באליפות העולם לנוער בשחייה לנכים

אברהם תשובה

4.4.2007 / 18:55

המשלחת הישראלית בראשות שיר קלמנוביץ' וסרגיי קרול קטפה עד כה שש מדליות זהב בתחרות הנערכת ביוהנסבורג שבדרום אפריקה

שיר קלמנוביץ וסרגיי קרול בני ה-15 מאילן ר"ג קבעו בסוף השבוע הישג מרשים, כשזכו בשש מדליות זהב וארבע מדליות כסף במסגרת אליפות העולם לילדים ונוער נכה, שנערכת ביוהנסבורג שבדרום אפריקה, בה משתתפים כ-300 ספורטאים נכים.

שיר קלמנוביץ שהינה נפגעת שיתוק מוחין, זכתה ב-3 מדליות זהב לאחר שניצחה במשחים ל-100 מ' חזה, בזמן של 2.15 ד' .100 מ' חתירה, בזמן של 1.57 ד'. ו- 50 מ' גב , בזמן של 1.03 ד'. הישגה של שיר הושג תוך התגברות על משבר אישי בעקבות פטירתה של אימה לפני מספר חודשים ועובדה זו יכולה להמחיש את גודל נחישותה להתגבר על מכשולים ולהצליח.

סרגיי קרול זכה בשתי מדליות זהב במשחים ל- 50 מ' פרפר, בזמן של 39 שניות. וב-50 מ' גב, בזמן של 41 שניות. סרגיי זכה גם בשתי מדליות כסף במשחים ל- 100 מ' גב בזמן של 1.26 ד'), וב-100 מ' חתירה בזמן של 1.17 ד'.

מאוחר יותר הוסיפה קלמנוביץ למאזנה האישי מדליית זהב כשניצחה במשחה ל-50 מ' חזה ומדליית כסף במשחה ל-50 מ' חתירה שבו דורגה במקום השני. בכך השלימה הישג מרשים של 4 מדליות זהב ואחת כסף. קרול הוסיף למאזנו האישי מדליית כסף במשחה ל- 50 מ' חתירה. מאזנו של סרגי בסיום התחרויות שתי מדליות זהב ו-שלוש מדליות כסף.

זהו הישג מרשים לצמד שחיינים צעירים תלמידי תיכון שהשקיעו רבות באימונים טרם יציאתם לאליפות העולם וזכו בסיוע מאמנם סלווה לונגו, להצלחה מרשימה שהקנתה כבוד רב לעם ולמדינה לאחר שזכו במשותף ב-6 מדליות זהב ו-ארבע מדליות כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully