וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי תאיר, מאור?

רומן רוזנבלט

4.4.2007 / 20:59

מאור מליקסון מבטיח כבר הרבה זמן, אבל בינתיים עוד לא הצליח לקיים. בראיון הוא מדבר על הפספוסים שלו לאורך הקריירה

העונה הנוכחית תסתיים רק בעוד כחודש וחצי, אבל מלבד מספר משחקים בליגה ודקות ספורות באירופה, שוב לא הצליח מאור מליקסון להראות מה יש לו ברגליים. בשנים האחרונות הוזכר הילד מיבנה כאחד הכשרונות המבטיחים ביותר בליגת העל. בעונה שעברה שיחק הקשר הצעיר במדי בית"ר ירושלים ובלט בעיקר בזכות היכולת הטכנית והמהירות שלו. העתיד נראה מזהיר. במהלך פגרת הקיץ לא הגיע מליקסון לסיכום כספי עם הקבוצה מהבירה ומצא את עצמו במכבי חיפה, בה היה אמור להפוך לבורג מרכזי על פי התוכניות של הצוות המקצועי לאור עזיבתם של עידן טל ובמיוחד מיכאל זנדברג.

בינתיים כאמור, גם העונה תיכנס לקטגוריות העונות המפוספסות שלו. הרגשת הפספוס עולה שוב, במיוחד לאור העובדה כי בית"ר ירושלים בדרך לאליפות והנבחרת הצעירה, איתה היה שותף מלא לעליה לאליפות אירופה, תיאלץ להסתדר ככל הנראה בלעדיו בשל פציעה טורדנית. בראיון מודה מליקסון, לו חוזה לעוד שנתיים בחיפה, כי פספס את העונה מבחינתו והוא מקווה לנס פרטי לקראת הקיץ, כזה שיאפשר לו לצאת לאליפות אירופה בהולנד.

"הפציעה הרסה לי הכל"

פספוס, זו ההגדרה המתאימה לעונה שלך?

"אין ספק שזה פספוס מבחינתי. התחלתי את העונה לא הכי טוב, אחרי המצב השתפר לקראת אמצע העונה. אז הגיעה הפציעה שהרסה לי את הכל. אני סוחב אותה כבר חודשיים וניסיתי למשוך למרות הכל, אבל הכאבים פשוט חזקים מדי. באופן כללי הפספוס הוא של כל הקבוצה. מכבי חיפה נקלעה לעונה לא ממש טובה, וזה השפיע על כל שחקן גם ביכולת האישית. אבל אני מאמין ביכולות שלי ויודע מה אני מסוגל לעשות ומבחינתי יש לי חוב לקהל של מכבי חיפה ולרוני לוי ואני אעשה הכל כדי להחזיר בעונה הבאה. אני מבחינתי רוצה להישאר פה, טוב לי בחיפה".


אתה לא מצטער שעזבת את בית"ר ירושלים, שנמצאת בדרך לאליפות?

"דברים לא הסתדרו שם בקיץ וכולם יודעים את זה ואני לא מצטער שאני במכבי חיפה. דברים כאלה קורים בכדורגל, אי אפשר לדעת אם הייתי משחק שם וכרגע אני מעדיף דקות משחק. מספיק להסתכל על הצעירים האחרים של בית"ר כמו אבירם ברוכיאן וברק יצחקי, שלא ממש משחקים וכואב לי הלב עליהם. אבירם לדוגמה, הוא שחקן מצוין ואני בטוח שברגע שיכנס להרכב לא ייצא ממנו, אבל נכון לעכשיו הביאו לשם שחקנים אחרים. זו בית"ר אחרת מזו שאני הייתי בה ואני מאחל להם הצלחה.


ובכל זאת, הם בדרך לתואר ואתה לא, זה לא צורם?

"קודם כל העונה עוד לא נגמרה, אנחנו יכולים לזכות בתואר – גביע המדינה וגם עשינו עונה מצוינת באירופה, שם גם עקבו אחרי ואני יודע שיש קבוצות שהתעניינו בי גם ברוסיה וגם בעוד כמה מדינות. נכון שהעונה לא ניקח אליפות, אבל אני מאמין בחיפה ובטוח שבשנים הבאות עוד ניקח אליפויות.


היית ממליץ לחבריך הצעירים בבית"ר לעזוב כמוך?

"אני לא רוצה להתעסק בהמלצות , כל אחד שם יודע מה טוב בשבילו ואני בטוח שיש שם שחקנים צעירים שעוד יכנסו להרכב וישחקו. בעונות הקודמות התמקדו ובנו את הקבוצה על שחקנים צעירים - מה שלא קרה בתחילת העונה הנוכחית לפחות. מעל הכל חשוב לי לקבל דקות משחק ואני מקווה בשביל חבריי בבית"ר שגם הם יקבלו".


לסיום, בגלל הפציעה יתכן ואת אליפות אירופה תראה מהבית, עוד פספוס?

"כן, ככה זה נראה. אין ספק שזה כואב, אחרי ששיחקתי במשחקים מול ויילס, טורקיה וצרפת והייתי שותף לעליה לאליפות אירופה, פתאום הגיע מצב שיתכן ולא אגיע לאליפות עצמה עם כל ההשלכות , גם לגבי עתידי המקצועי. אני עדיין מקווה שיקרה לי איזה נס קטן ובכל זאת אוכל להחלים ולשחק שם. אולי החבר'ה יגיעו לבייג'ין ואוכל לשחק שם. בכל מקרה אם ניגזר עליי לא לשחק שם, אז אני אקבל את זה, דברים כאלה קורים בכדורגל. אני עוד צעיר ופשוט אנסה להגיע עם הנבחרת לעוד הישג גדול בקנה מידה בינלאומי בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully