וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו בסבלנות

4.4.2007 / 23:33

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לרומא, צ'לסי סיימה ב-1:1 ביתי מול ולנסיה וליברפול תמתין כדי לראות אם היא האנגליה היחידה בחצי הצ'מפיונס

אחרי קבוצה אנגלית אחת, ליברפול, שבלתי אפשרי לכתוב תסריט לפיו היא לא תעלה לחצי גמר ליגת האלופות, יצאו הערב (רביעי) שתי אנגליות נוספות למשימת עלייה משלהן, בסופה המטרה - שלוש אנגליות בחצי הגמר.

מנצ'סטר יונייטד יצאה לרומא עם תקווה לתוצאה של תיקו ומעלה. הרחקה של פול סקולס בדקה ה-33 סידרה לה קרוב לשעה של כדורגל בנחיתות מספרית והיא נכנעה 2:1. רומא רשמה הרבה כדורגל יפה ודומיננטיות, אבל ספגה בבית והכל פתוח לקראת הגומלין בעוד שישה ימים באולד טראפורד.

צ'לסי המשיכה לא להבריק וכשלה לנצח בביתה את ולנסיה. שער יפה של סילבה מחד וטעות קשה של אז'אלה בהגנה מאידך, סידרו לקהל בסטמפורד ברידג' תיקו 1:1 ולקהל במסטאייה מתח אדיר במשחק הגומלין.

רומא - מנצ'סטר יונייטד 1:2

רומא היא האנדרדוג הגמור במפגש הכפול הזה, אבל כזו היא הייתה גם טרם פגשה את ליון בשמינית הגמר. ההמשך זכור. יונייטד בכושר נפלא ומי שקיווה שבאיזשהו שלב של העונה תגיע הנפילה, התבדה. המשחק הבטיח כל כך הרבה וגם קיים.

רומא פתחה עם הרבה דחיפה מקהל רועש בצורה יוצאת דופן כשמדובר באולימפיקו. האנגלים התגוננו היטב ורומא הצליחה להתקרב רק בכדורים חופשיים, אבל בדקה ה-33 ספג פול סקולס צהוב שני וליונייטד נכונו 57 דקות ב-10 שחקנים. 10 היה גם מספר הדקות שחיכו שתי הקבוצות בין ההרחקה לשער הראשון במשחק. בעיטה של רודריגו טדאי נהדפה על ידי ואן דר סאר לקרן. האיטלקים מיהרו לחדש את המשחק, מאנסיני העביר כדור למרכז והפעם הבעיטה של טדאי מצאה רגל של שחקן יריב וחדרה פנימה. 0:1 לרומא.

3 דקות בתוך המחצית השנייה וזה כמעט 0:2. רומא עשתה התקפה מהירה, טדאי קיבל כדור רוחב מימין, אבל בעט חלש ו-ואן דר סאר קלט. רומא קיבלה תיאבון, אבל איבדה את המשמעת הטקטית שלה. כל הקבוצה עלתה קדימה כדי לתת את השני, אבל שכחה להגן והאנגלים השיגו את השוויון היקר בדקה ה-59. סולשיאר קיבל כדור מרונאלדו בצד ימין הגביה לרחבה, שם עמד ווין רוני בלתי מכוסה, כשהשחקן הכי קרוב אליו הוא דווקא הקשר דניאלה דה רוסי. רוני הוריד את הכדור בשקט בעזרת החזה וכבש בקלות מול דוני.

לוצ'יאנו ספאלטי הגיב בצורה מיידית כשהכניס את החלוץ מירקו ווצ'יניץ' במקומו של הקשר כריסטיאן וילהלמסון. המונטנגרי גמל למאמנו עם שער כעבור 5 דקות. מאנסיני בעט חזק מחוץ לרחבה, ואן דר סאר הדף למרכז הרחבה ו-ווצ'יניץ' בעט חזק פנימה.

הג'יאלורוסי ביקשו לכבוש עוד אחד לפחות, לחצו וניסו, אבל חניכיו של פרגוסון ידעו לצאת עם הפסד מינימלי, שמעביר את הלחץ וההכרעה לאולד טראפורד.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד התעמתו במהלך המחצית עם שוטרים באיצטדיון. העימות החל לאחר השער הראשון של טדאי. אוהדי הקבוצות החלו להחליף עלבונות והאנגלים התקרבו לעבר הגדר המפרידה בינם לבין האוהדים האיטלקים. בשלב זה התערבו השוטרים תוך שימוש באלות.

רומא: דוני, מרקו קאסטי, פיליפ מקסה, כריסטיאן קיבו, כריסטיאן פאנוצ'י, דניאלה דה רוסי, כריסטיאן וילהלמסון (מירקו ווצ'יניץ' 62), סימונה פרוטה, רודריגו טדאי (אלאנדרו רוסי 82), מאנסיני, פרנצ'סקו טוטי.

מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, ג'ון אושיי, גבריאל היינצה, כריסטיאנו רונאלדו, מייקל קאריק, פול סקולס, ריאן גיגס (לואיס סאהה 77), ווין רוני, אולה גונאר סולשיאר (דארן פלטשר 72).

צ'לסי - ולנסיה 1:1

הסיפור של צ'לסי העונה הוא הרבה כדורגל, אבל גם היחסים בין מוריניו לרומן אברמוביץ' שווים כותרות. הידיעות האחרונות מדווחות שהיחסים בין השניים עלו עוד פעם על שרטון ושהפורטוגלי עשוי למצוא את עצמו מחוץ למועדון עוד העונה. כדי לדחות את הקץ צ'לסי רוצה תוצאה טובה מול ולנסיה. הצ'ה מצידם, נהנים מעונה טובה, רצים בצמרת הליגה הספרדית והדיחו את אינטר בסיבוב הקודם. קל, זה לא אמור להיות ללונדונים הפייבוריטים.

הפורטוגלי יודע להתעלם מהבעיות מתי שצריך ולהתמודדות הוא עלה עם הרכב סופר התקפי, שכלל בחלק הקדמי את אנדריי שבצ'נקו, דידייה דרוגבה וסולומון קאלו. האחרון נהנה מההזדמנות הראשונה במשחק כשבעט למשקוף בדקה ה-9. 3 דקות אחר כך זכה דויד וייה בהזדמנות בצד השני, אבל בעט ממצב נוח החוצה. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-28. דויד סילבה אסף כדור ובעט מ-25 מטר משמאל לימין לחיבור של פטר צ'ך, שער מדהים ו-0:1 לולנסיה.

בדקה ה-50 הגיע השוויון. סנטיאגו קניזארס בעט כדור 5 שהגיע לאשלי קול, המגן האנגלי החזיר את הכדור לאזור הרחבה הספרדית בבעיטה קשתית, רוברטו אז'אלה לא הצליח להרחיק, דרוגבה הגיע ראשון לכדור ונגח פנימה מול השוער שיצא מולו. אחרי השער המשחק נרגע מעט. קאלו ניצל את המהירות שלו כדי לסכן מצד ימין, שבצ'נקו גם איים, אבגל הנסיונות שלהם לא נשאו פרי.

אחרי שכפתה תיקו 2:2 על אינטר בסן סירו ידעה ולנסיה לחזור הביתה ולעלות גם בלי לנצח (0:0). בספרד חותמים על תסריט דומה גם מול צ'לסי.

צ'לסי: פטר צ'ך, לסאנה דיארה, ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל (ג'ו קול 75), מיכאל באלאק, פרנק למפארד, סלומון קאלו (שון רייט פיליפס 75), דידייה דרוגבה, אנדריי שבצ'נקו.

ולנסיה: סנטיאגו קניזארס, מיגל, רוברטו אז'אלה, אמיליאנו מורטי, אסייר דל הורנו, חואקין (הוגו ויאנה 86), דויד אלבלדה, ראול אלביול, ויסנטה (מיגל אנחל אנגולו 58), דויד סילבה, דויד וייה (חורחה לופז 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully