וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה קשה לראות את זה"

דייויד פדרמן נראה מדוכדך באימון מכבי ת"א והתייחס לתצוגת הנפל במוסקבה מול צסק"א: "אחד מהמשחקים הרעים בהיסטוריה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

עייפים ומדוכדכים שבו אחר הצהריים (רביעי) אנשי מכבי תל אביב ארצה, לאחר תצוגת הנפל אמש במוסקבה. מנתב"ג המשיכו הצהובים, על מזוודותיהם ומטלטליהם, ישירות להיכל נוקיה, שם צפו בוידאו המשחק וערכו אימון קליעות קל.

ספאחיה: "אנחנו מאוד עייפים"

דיוויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, לא התלווה לנסיעה למוסקבה, אולם נכח באימון הערב. לאחר תקופה בה נמנע מכלי התקשורת, סיפר פדרמן על תחושותיו ערב משחק הגומלין ולא חסך בביקורות.

"זה לא נראה טוב אתמול", אמר הבעלים. "אחרי המשחק דיברתי עם שמעון (מזרחי) ואמרתי לו שהיה קשה לראות את זה. הוא אמר שהיה קשה לראות את זה גם מהמגרש. זה היה אחד מהמשחקים שהם לא לתפארת מכבי ת"א, אחד מהמשחקים הפחות טובים בהיסטוריה, לפחות שאני זוכר. אין ספק שכשתסתיים העונה נעשה הרבה חושבים, אבל כל זמן שזה לא נגמר, זה לא נגמר. אני מקווה שלפחות מחר השחקנים יתנו את המקסימום, אם לא בשביל המדים של הקבוצה, אז לפחות בשביל הקהל".

כשנשאל באשר לשינויים אפשריים בצוות המקצועי, אף שלמאמן נוון ספאחיה חוזה לעונה נוספת, השיב פדרמן כי "כבר ראינו מקרים של מאמנים שהחזיקו בחוזה לעוד עונה ולא נשארו, ולא צריך ללכת רחוק מדי. אבל זה לא יהיה נכון לדבר עכשיו על העונה הבאה. בסיום העונה נשב ונחשוב על הכל".

ספאחיה עצמו נשמע אובד עצות. "אחרי המשחק אתמול נפגשנו, ניתחנו את מה שקרה ואני מקווה שנהיה מוכנים למחר, כי אנחנו מאוד עייפים", הוסיף המאמן במסיבת העיתונאים. "אין לנו יותר מדי זמן לשנות דברים אבל נהיה חייבים לשחק טוב הרבה יותר ולתת את המקסימום במשחק שבכל מקרה יהיה משחק הבית האחרון שלנו. נשחק באולם הביתי, עם הקהל שלנו שדוחף אותנו כל השנה. מגיע לאוהדים כדורסל טוב יותר".

ספאחיה לא הסכים עם פדרמן, שרמז לכך ששחקני הקבוצה לא נתנו את כל כולם על הפרקט. "זו תגובה אופיינית ונורמלית למישהו שצופה במשחק מהצד", השיב הקרואטי. "לפעמים, כשאתה משחק מול קבוצה ברמה הזאת, אתה לא יכול לעשות מה שאתה רוצה ומתכנן. אני לא חושב שהשחקנים שלנו לא רצו, הם פשוט לא יכלו. אלו דברים שתלויים גם ביריבה".

ניקולה וויצ'יץ', שהיה היחידי אמש שהגיע לדאבל פיגרס בנקודות מול מסך הברזל הרוסי, התייחס בעיקר לכבוד האבוד שלו ושל חבריו לקבוצה. "צסק"א הביסה אותנו קשות וההרגשה לא נעימה", סיפר הסנטר. "אנחנו רוצים לחזור למוסקבה וכדי לעשות זאת נצטרך לשחק ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו צריכים להילחם על הכבוד שלנו, ונרצה לתת הרבה יותר גם בשביל הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully