וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה חוזרת לתחתית, גם בגביע

4.4.2007 / 20:45

הזהובים רצו לשכוח מהצרות אבל נכנעו לכפר סבא 2:1 בסיבוב ט' של הגביע. יבואה כבש צמד, אסולין צימק. שירזי: "העונה הזו היא כישלון"

המשחק שפתח את סיבוב ט' בגביע המדינה הפגיש הערב (רביעי) את בני יהודה והפועל כפר סבא באיצטדיון בלומפילד. בני יהודה קיוותה לשכוח קצת מהצרות שלה בליגה בשבועות האחרונים עם ניצחון שירים את המורל השפוף בשכונה, אבל בסופו של דבר היו אלה הירוקים של אלי אוחנה שחגגו בסיום עם ניצחון 1:2, מצמד מוקדם של סמואל יבואה בדקות 19 ו-34. בני יהודה הצליחה רק לצמק עם שער של ליאור אסולין בדקה ה-43, וכעת הראש של ניצן שירזי פנוי למאבקי ההישרדות בליגת העל. ההפסד הגיע דווקא ביום משמח במיוחד עבור שירזי, בו ילדה אישתו בת, אבל אחרי שהוליך את קבוצתו עד למעמד הגמר אשתקד, לא הצליח לדלג העונה מעל השלב הראשון.

בדיוק כמו במשחק הליגה מול הכח בשבת האחרונה, פתחו הזהובים את המשחק חלש מאוד, ושחקני כפר סבא שלטו במגרש ללא עוררין. יכולת ניצול המצבים של מלך שערי הליגה, סמואל יבואה, העניקה לאוחנה יתרון נוח של שני שערים כבר בדקה ה-34. השער של אסולין שתי דקות לפני ההפסקה נתן לשירזי תקווה לחזור למשחק, אבל למרות שיפור ניכר ביכולת של חניכיו במחצית השניה, בעיקר תודות לכניסתו של ראובן עובד, הם לא הצליחו לשחזר את הקאמבק מול הכח, וסיימו את דרכם בגביע המדינה.

יתר משחקי סיבוב ט' יערכו ביום שלישי הבא, פרט למפגש בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים שייתקיים ב-18 באפריל.

מהלך המשחק

דקה 3 - אבו בקרי בעט חזק כדור חופשי מ-18 מטרים מעל השער.

דקה 10 - ישראלביץ' העביר כדור טוב ליבואה, שבעט מקצה הרחבה לשמיים.

דקה 12 - ודראן יישה הגיע למצב טוב בתוך הרחבה של כפר סבא, אבל נגח מקרוב החוצה.

דקה 19 - גול! אבו בקרי הכניס כדור נהדר לסמואל יבואה שנגח מעל ידיו של יולזרי - 0:1 לכפר סבא.

דקה 24 - ביטון קיבל כדור מאסולין בצד ימין והעביר לו בחזרה מסירת רוחב, אבל אסולין לא הצליח להגיע לכדור וההגנה הכפר סבאית הרחיקה.

דקה 31 - אבו סיאם פרץ משמאל לתוך הרחבה וצלל בניסיון לסחוט פנדל, משה בוחבוט התעלם.

דקה 34 - גול! ישראלביץ' העלה כדור קרן לדה סילבה שהקפיץ פעם ברגל ופעם בראש, העביר ליבואה שהמשיך מקרוב פנימה - 0:2 לכפר סבא.

דקה 43 - גול! בלדוט הרים מימין ישר לראש של ליאור אסולין שנגח מעשרה מטרים לרשת - 1:2.

דקה 47 - אביחי דנין סובב כדור חופשי מ-17 מטרים, שחמק ליד הקורה של יולזרי.

דקה 61 - ישראלביץ' הכניס כדור עומק לאורן נסים שהחמיץ ממצב נוח הזדמנות להכפיל את היתרון של כפר סבא.

דקה 75 - אסולין הוריד עם הראש כדור לבלדוט שנשאר לבד מול השער, אבל החמיץ בשלומיאליות.

דקה 87 - דווקא בזמן שבני יהודה לחצה וחיפשה את השוויון, הגיעה כפר סבא להזדמנות מצוינת לגמור את המשחק, אבל שלו מנשה הצליח להחטיא מחמישה מטרים.

דקה 90 - עובד הקפיץ כדור לתוך הרחבה, אסולין השתלט ובעט גבוה מעל המשקוף.

הרכב בני יהודה: יהב יולזרי, יאיר אזולאי, ודראן יישה, אסי דומב, יניב אלול (אלי אברבנל 46), סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, מטה בטורינה (ראובן עובד 46), אלי ביטון (אלירן עטר 69), אסי בלדוט, ליאור אסולין.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, גיז'רמו ישראלביץ', אבי כנפו (אלון חלפון 93), אורן נסים (שלו מנשה 81), סמואל יבואה.

"לא ידענו לעשות את ההפרדה מהליגה"

ניצן שירזי ירד לחדר ההלבשה לקול קריאות "תתפטר" של אוהדי קבוצתו. שירזי היה ריאלי בסיום: "יש לנו תחושת החמצה רק אם אנחנו שוכחים את החצי הראשון שהיה זוועתי. במחצית השנייה עשינו את כל החילופים האפשריים כדי לחזור למשחק, אבל לא השכלנו להבקיע. לא ידענו לעשות את העצירה בין ליגה לגביע ולעשות הפרדה, הבאנו את היכולת מהליגה והפסדנו".

שירזי לא רצה לסכם את העונה, אבל לא הסתיר את אכזבתו עד כה: "העונה הזו בהחלט מוגדרת ככישלון. למרות שעוד לא סיימנו אותה. גם אם היינו עולים שלב לא היינו מגדירים את העונה הזו כהצלחה. אם היינו מגיעים לשלבים המאוחרים בגביע עוד איכשהו יכולנו לא להגדיר אותה ככישלון".

על האוהדים אמר: "האוהדים הם דבר יקר לבני יהודה. לפני 8 חודשים אותם אנשים קראו לי קוסם. אז לא הייתי קוסם והיום שום דבר לא השתנה. זה לא משפיע עליי".

אלי אוחנה אמר בסיום: "עשינו לעצמנו את החיים קשים יותר, הגענו לשישה-שבעה מצבי הבקעה במחצית השנייה לפני שבני יהודה לחצו. מה שחשוב בגביע זה לעבור, שיחקנו הרבה יותר טוב וזה היה עוול אם לא היינו מנצחים. בני יהודה חזרו בשבת מפיגור של שני שערים והיום לא נתנו להם את זה, והחבר'ה ידעו לנצח את המשחק. השחקנים נתנו גם משחק יוצא מן הכלל, גם שני שערים יפים וגם העפלה לשלב הבא".

על משחקו הטוב של ג'יזרמו ישראלביץ' אמר אוחנה: "ישראלביץ' משחק טוב מתחילת העונה ונותן לנו שערים ובישולים. בסך הכל אנחנו קבוצה טובה ומראים זאת שבוע אחרי שבוע גם אם אנחנו לא מנצחים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully