וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת האולימפית מגבשים (בקושי) את הסגל לפולין

לי בוץ

4.4.2007 / 14:23

תום אלמדון, אלירן דנין ושי מימון קיבלו מקבוצותיהם שיחרור למשחק האימון, שיתקיים בשבוע עמוס. לא הושג הסדר עם הפועל ת"א

אנשי הנבחרת האולימפית, שמתכוננים לאליפות אירופה בחודש יוני בהולנד, מגבשים את הסגל לקראת נסיעת הנבחרת לפולין, שם היא תשתתף במצעד החיים ותקיים משחק אימון מול המקבילה של חבל קראקוב. בהתאחדות לכדורגל מייחסים חשיבות רבה לנסיעה, הן מבחינה חברתית והן מבחינה מקצועית, שכן מדובר ככל הנראה במשחק האימון הרשמי הלפני אחרון לקראת הדבר האמיתי.

הבעיה הגדולה של גיא לוי היא שבוע עמוס יחסית בכדורגל ישראלי, במקביל לשהותה של הנבחרת בפולין. בית"ר ירושלים תתמודד מול מכבי חיפה בגביע המדינה, מכבי הרצליה תתמודד מול הפועל כפר סבא בגמר גביע הטוטו והפועל ת"א תפגוש את בני יהודה בליגת העל.

נכון לעכשיו, בנבחרת הגיעו לסיכום עם שלוש מארבע הקבוצות להן יש נציגים באולימפית, וכל אחת מהן תשחרר שחקן אחד לנסיעה. במכבי חיפה זה יהיה תום אלמדון, בבית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן, בהפועל כפר סבא אלירן דנין ובמכבי הרצליה שי מיימון. עדיין לא הושג סיכום עם הפועל תל אביב, לה יש שני שחקנים בסגל הנוכחי (דני בונדר ורמי דואני). מהקבוצה נמסר בתגובה לוואלה! ספורט: "כשיהיה לנו מה להודיע, נודיע". לבני יהודה אגב, אין נציגים בנבחרת של גיא לוי.

הנבחרת הצעירה ערכה הבוקר אימון בסמוך לאיצטדיון רמת גן לקראת הנסיעה לפולין ב-15 לאפריל, שם תערוך משחק אימון נגד המקבילה של חבל קראקוב. מהאימון שוחררו אלירן דנין ואוהד לויטה, שישחקו מאוחר יותר הערב במדי הפועל כפ"ס מול בני יהודה בגביע. מאור מליקסון ושירן ייני הפצועים לא שותפו גם הם.

בנבחרת הדגישו כי במידה וחומרת הפציעה של מליקסון תמנע ממנו לשחק בחודש הקרוב, סיכוייו להיות בסגל להולנד מוטלים בספק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully