וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו צריכים לשמור על המקום השני"

לי בוץ

4.4.2007 / 14:07

אבי יחיאל יודע שאחרי ההפסד לחיפה "יהיה קשה לקחת אליפות". נמני בספק למשחק מול מכבי פ"ת, בקבוצה מוטרדים מפציעתו של ייני

מכבי ת"א פתחה הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי פ"ת בשבת. קפטן הקבוצה, אבי נמני, עדיין לא כשיר במאת האחוזים וכרגע לא ברור אם הוא יוכל ליטול חלק במשחק באורווה. נמני, שנעדר מהמשחק מול מכבי חיפה בעקבות מתיחה חזקה בשריר הירך, ערך היום אימון אישי תחת הדרכתו של מאמן הכושר, איציק בן מלך, ובצוות המקצועי מקווים כי הקפטן יוכל לפחות להיכלל בסגל לשבת.

פצוע נוסף שמצבו מטריד את הצוות המקצועי של הצהובים הוא שירן ייני. ייני, שנפצע במשחק הידידות של הנבחרת הצעירה מול רוסיה, סובל מכאבים עזים בגב ואמור לעבור היום בדיקה שתקבע מהי חומרת פציעתו.

מאמן הקבוצה, אלי כהן, לא היה הבוקר שבע רצון משחקניו והרבה לעצור את האימון ולהעיר על סגנון המשחק, הלחץ ובעיקר דרש מהשחקנים להפסיק להסתבך עם הכדור ולשחק כדורגל פשוט. "אלי היה עצבני כי אנחנו מעצבנים אותו", הסביר בחיוך אבי יחיאל בסיום האימון. "הוא תמיד קצת עצבני, כך שזה לא משהו יוצא דופן".

"עכשיו יהיה הרבה יותר קשה לקחת אליפות"

יחיאל התייחס גם למשחק החוץ הקשה מול מכבי פ"ת בשבת: "אנחנו מגיעים למשחק מול מכבי פ"ת אחרי הפסד, וזה הופך את המשחק לקשה וחשוב יותר. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד פעמיים ברציפות במצב בו אנחנו נמצאים. לפ"ת יש את המטרות והשאיפות שלה, בדיוק כמו שלנו יש, אבל אנחנו מתכוננים למשחק הזה כרגיל".

"עכשיו יהיה הרבה יותר קשה לקחת אליפות, זה פחות תלוי בנו", הוסיף הבלם, שחסרונו מול חיפה הורגש היטב, "בית"ר משיגה את התוצאות שהיא צריכה, לא חשוב אם היא עושה את זה בצורה יפה או פחות יפה. קשה לרדוף אחריהם, אבל אנחנו צריכים לשמור על המקום השני. המטרה שלנו היא לנצח כל משחק, וגם הגביע זה מטרה. עד עכשיו הוצאנו מעצמנו את המירב".

"אף אחד לא חשב שבאפריל נהיה איפה שאנחנו נמצאים", המשיך יחיאל, "אנחנו יכולים להיות יותר טובים, יש לנו שחקנים צעירים שיכולים להשתפר. אני מקווה שנוכיח את זה בזמן שנשאר. אין סיבה שתהיה ירידת מתח. המטרות הן אותן מטרות, אין סיבה להוריד את הראש, כי יש מספיק דברים לשחק עבורם".

הבלם סיכם כשהתייחס לסוגיית ארוחת הערב המסורתית במסעדתו של הקפטן: "אין שום סיבה שנפסיק את המסורת בגלל הפסד אחד. הארוחה הזאת חשובה בעיקר לגיבוש החברתי". בינתיים, במכבי שוקלים לוותר על הארוחה הקבועה מחר, לטענת גורמים במועדון לא מדובר בעובדה שהמסעדה כבר לא מביאה לצהובים מזל, אלא מאחר וחוששים לבעיה של כשירות בעקבות חג הפסח.

"גם לבית"ר יהיו תקלות בהמשך"

גם עוזר המאמן, ויקי פרץ, התייחס למשחק בשבת: "אנחנו צריכים להתעשת ולנצח. פ"ת הקשתה עלינו תמיד, אבל אין סיבה שלא ננצח. לגבי סיפור האליפות, זה לא נגמר עד שזה נגמר. זה רק הפסד אחד מתוך 20 משחקים. יש לנו את היכולת להמשיך לנצח".

"אליפות? זה אתם אמרתם", חזר פרץ לאמירות הקבועות על התואר, "אנחנו לא מרימים ידיים. ברור שאם בית"ר תמשיך לנצח, היא תיקח את האליפות, אבל אני מאמין שגם להם יהיו תקלות בדרך. יש קצת אכזבה אצל השחקנים אחרי ההפסד בחיפה, גם לי באופן אישי היה קשה, אבל מדובר בספורטאים מקצוענים. אני בטוח שאם ננצח בשבת, כולנו נחזור לחייך".

"אני לא מסכים עם הביקורות עלינו", המשיך פרץ, "לא בכדי לא הפסדנו 20 משחקים. אנחנו במקום השני בזכות, ונחכה לראות מה יהיה בהמשך הדרך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully