וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנין: "הדרך היחידה לאירופה – לזכות בגביע"

4.4.2007 / 13:57

מגן הפועל כפר סבא מפנטז על גביע אופ"א בעונה הבאה. המשוכה הראשונה של הירוקים, בני יהודה (18:45, ספורט 5 לייב)

מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, לא הצביע על דגשים מיוחדים לקראת משחק הגביע שייערך הערב מול בני יהודה (18:45, ספורט 5 לייב). שחקני הקבוצה לא צפו בקלטות, לא זכו לתדרוך מיוחד לקראת המשחק ואוחנה לא ערך אסיפת שחקנים. "אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, אלי יודע זאת ואולי בגלל זה הוא לא ערך אסיפה לקראת המשחק", אמרו שחקנים בקבוצה.


הקשר בן לוז לא כשיר לשחק בגלל פציעה, ואת מקומו יתפוס אבי כנפו. הבלם אלון חלפון לא יפתח בהרכב ולירון זרקו, שמגלה יכולת טובה בחודש האחרון, יפתח כבלם. עמנואל פאפו יפתח על חשבונו של עופר טלקר בעמדת המגן הימני.


"זה משחק קשה, אבל אנחנו מקווים שננצח ונעבור שלב בגביע", אמר המגן אלירן דנין, שנעדר הבוקר מאימון הנבחרת האולימפית בגלל המשחק. "בני יהודה היא קבוצה טובה ומקשה את החיים על היריבות שלה בליגה. אבל אנחנו יודעים שכל משחק בין קבוצות בליגת העל הוא קשה. בגדול, אחת המטרות שלנו השנה היא הגביע. דרך הליגה לא נראה לי שנוכל להגיע לאירופה, ולכן הדרך היחידה להגיע לשם היא לזכות בגביע המדינה", הוסיף המגן.


הרכב משוער הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עמנואל פאפו, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, אלירן דנין; אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, אבי קנפו, גיז'רמו ישראלביץ'; ז'וז'ה דוארטה, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully