וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיטו הוכש בבכורה בג'איינטס

4.4.2007 / 13:12

האס החדש של סן פרנסיסקו נכנע לג'ייק פיבי וסן דייגו - 7:0. עוד ניצחון למטס בסט. לואיס, למילווקי על הדודג'רס ולמינסוטה על בולטימור

סן פרנסיסקו - סן דייגו 7:0

בארי זיטו הגיש 86 הגשות בהופעת הבכורה שלו בצד השני של גשר המפרץ, במדי הג'איינטס, יצא בפיגור 3:0 ורשם את ההפסד. בארי בונדס רשם חבטה אחת והולכה אחת, כשבצד השני ג'ייק פיבי נתן הופעה יפה עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים. ארבע חבטות ושתי ריצות לתופס ג'וש בארד בשורות סן דייגו.


סט. לואיס - ניו יורק מטס 4:1

אורלנדו הרננדז הגיש שבעה אינינגים טובים, וגם עזר לעצמו התקפית עם שתי חבטות ושתי הכנסות רצים הביתה. המטס ניצחו את המשחק השני בסדרה בסט. לואיס, כשהם נתמכים במגישים הותיקים שלהם. סקוט רולן רשם הומר ראשון העונה וקיפ וולס הפסיד בבכורה בסט. לואיס, למרות הופעה סבירה ביותר של שישה ושבעה עם שתי ריצות חובה. בינתיים התבשרו הקרדינלס שכריס קרפנטר יחמיץ את הפתיחה הבאה שלו בגלל פציעת מרפק. השמירה, אגב - של בילי וגנר.


יוסטון - פיטסבורג 3:2

במשחק הפתיחה זה היה בראד לידג', והפעם קרס מי שמיועד להחליפו, דן ווילר. קסאווייר ניידי היה גיבור המשחק של הפיראטים, כשהכניס את הריצה המנצחת בסינגל הביתה וגם חבט להומר, שני שלו בשני משחקים. איאן סנל הגיש כמו כריש שישה אינינגים, במהלכם חישמל 11 חובטים, אבל בניצחון זכה ג'ונה בייליס ובשמירה סלומון טורס. שישה ושבעה לג'ייסון ג'נינגס (הוא יחגוג ביוסטון אחרי ששרד את אוויר קולורדו), הומר לג'ייסון ליין באסטרוס.


וושינגטון - פלורידה 9:3

עוד ניצחון למארלינס, אותם הוביל סקוט אולסן לניצחון עם 5.1 אינינגים סבירים. שתי חבטות, שתי הולכות, הכנסת רצים אחת ושתי ריצות למיגל קבררה, אחד האיומים הגדולים על כל מגיש ב-NL. הפסד לשון היל.


מילווקי - דודג'רס 3:4

גם הברוורס קצרו ניצחון שני על יריבתם לסדרה הראשונה העונה, כשקווין מנץ' יורה להומר בן שתי ריצות באינינג השישי ומעניק ניצחון לבריאן שאוס, שהגיש שליש אינינג בלבד. חמישה ושישה לכריס קפואנו כפותח, שמירה לפרנסיסקו קורדרו. הומרים גם לפרינס פילדר מהברוורס ולראסל מרטין מלוס אנג'לס.


קולורדו - אריזונה 3:4 (11 אינינגים)

למרות שהדיאמונדבקס עלו ליתרון באינינג ה-11, ניצל טרוי טולוביצקי (איזה שם של מהפכן רוסי, יא אללה) שגיאות של המגיש חוזה ולוורדה ושחקן הבסיס השלישי אלברטו קולאספו כדי להפוך את התוצאה ולהקנות ניצחון לרוקיז. ביונג היונג קים זכה בניצחון, ליבאן הרננדז עם הופעה סולידית באריזונה - שבעה אינינגים, ארבע קצירות.

AL: ולאד נכנס לעניינים

מינסוטה - בולטימור 2:3

בוף בונסר הגיש היטב עבור הטווינס, עם שישה אינינגים ושישה חשמולים, אבל רק באינינג השביעי שבר ג'ייסון בארטלט שוויון 2:2, עם סינגל ששבר את מחבטו. דניאל קבררה רשם את ההפסד למרות הופעה ענקית של שבעה אינינגים ותשעה סטרייקאאוטים, מלווין מורה רשם הומר לבולטימור. ג'ו ניית'ן האמין עם השמירה.


סיאטל - אוקלנד 4:8

עוד ניצחון למארינרס, ואם במשחק הקודם זו הייתה הגשה דומיננטית, הפעם הם עשו את זה באמצעות המחבטים. שתי חבטות, שני ריביז וריצה אחת לאיצ'ירו סוזוקי, הומרים לריצ'י סקסון וליונייסקי בטנקורט, ניצחון לחוליו מתיאו, שגם שבר את השמירה לג'רוד וושבורן. הומר למילטון בראדלי באוקלנד, שישה ושבעה לג'ו בלנטון.


איינג'לס - טקסס 3:8

ולדימיר גררו רשם ערב מושלם של 4 מ-4, עם הומר ושלוש הכנסות רצים. קלווים אסקובר לא הרשים, אבל הופעה בינונית של 5.1 אינינגים הספיקה לו כדי לנצח, למרות שהרשה הומר לאיאן קינסלר. 4.2 אינינגים בלבד הצליח ויסנטה פאדייה לשרוד בריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully