וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות האזהרות, בבית"ר עובדים על העונה הבאה

אסף שקד

4.4.2007 / 12:30

השחקנים הוותיקים חוששים, אבל הראש של בית"ר בתכניות לקיץ: מזרחי ימשיך, 3 הברזילאים יילכו, שלד של שחקני בית וקיצוץ בתקציב

בבית"ר ירושלים מתחילים להריח את האליפות הקרובה, אך עם זאת לא ממהרים להכריז עלייה באופן פומבי. היום (רביעי) בבוקר חזרו השחקנים להתאמן לאחר יום חופש עקב חג הפסח ובקבוצה נשמעו זהירים לגבי הצהרות האליפות. "אני אשקר אם אומר שלא מדברים כאן על האליפות מאז הפסד של מכבי ת"א", אמר היום אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "אבל זה עדיין מוקדם לדבר על זה ויש עוד 21 נקודות בקופה, ככה שזה לא יהיה נכון להכריז באופן פומבי על האליפות".

האווירה בבית"ר, יש לציין, יוצאת מן הכלל. השחקנים היו מחוייכים לאורך כל האימון והיו כאלה שלא פחדו לדבר גם על הפער שנפתח מהתל-אביביות, "הוותיקים בקבוצה כמו איציק קורנפיין ביקשו מאיתנו לא לצאת בהצהרות על האליפות כי זה מוקדם", אמר אחד השחקנים, "אבל אפשר להריח את האליפות באוויר. 7 נקודות הפרש זה אומנם נזיל, אבל העובדה שהיריבות שלנו כבר שבועיים נמצאות עם הלחץ משחקת לטובתנו. אם ננצח ביום שני את בני יהודה, נעשה צעד משמעותי מאוד אל עבר האליפות".

ובינתיים בהנהלת הקבוצה מתחילים לחשוב קדימה אל עבר העונה הבאה. ארקדי גאידמק אמנם נשמע לא מרוצה ממצב הקבוצה בחודשיים האחרונים, אך נכון לעכשיו יוסי מזרחי אמור להמשיך עונה נוספת כשלא צפויים שינויים מרחקי לכת בסגל הקבוצה. במידה ומזרחי אכן ישאר, הוא צפוי להשאיר איתו גם את דרק בואטנג שחתום גם לעונה הבאה. בית"ר צפויה לחשוב גם על האפשרות לרכוש את מילובאן מירוסביץ' מראסינג קלוב הארגנטינאית או להיכנס למו"מ נוסף עם קבוצתו לגבי השאלה לעונה נוספת.

לגבי יתר שלושת הזרים, כמו שהדברים נראים כעת שלושתם ישוחררו ולאחר שמזרחי יקבל את האור הירוק מהבעלים שהוא נשאר עונה נוספת, הוא יערוך חיפושים רציניים לגבי שחקני הרכש.

אלי ארזי מתכנן קיצוצים בכל מה שקשור לקבוצה כשגם ההוראה מארקדי גאידמק היא לקצץ את התקציב הגדול שהיה העונה לקבוצה. כחמישה שחקני נוער לפחות צפויים לעלות לקבוצה הבוגרת ולהתאמן איתה באופן קבוע כשהמטרה היא להגיע לקאדר של 16 שחקני שלד קבועים הכוללים את שחקני הבית עמית בן שושן ואבירם ברוכיאן ואת שחקני הרכש ובנוסף אליהם עוד 5-6 שחקני נוער. בניגוד לעונה הנוכחית בה נבנה סגל לא מסודר ורחב, בעונה הבאה מתכנן מזרחי סגל מצומצם יותר.

היום חגג יוסי מזרחי יום הולדת וזכה לברכות משחקניו ומשאר הצוות של הקבוצה. בין היתר הבטיחו לו השחקנים מתנה לכבוד יום ההולדת בדמות ניצחון על בני יהודה ביום שני הקרוב.

קבוצת הנוער של המועדון, שזכתה בשבת באליפות, יצאה הבוקר לבית מלון במסגרת ההכנה לקראת המשחק מחר בשעה 18:00 באצטדיון ווינטר במסגרת חצי גמר גביע המדינה מול הפועל פ"ת. האלופה הנכנסת, שהיא גם מחזיקת הגביע הנוכחית, צפויה לקבל חיזוק ביציעים ממספר שחקנים מהקבוצה הבוגרת שיגיעו לתמוך בשחקנים של גיא עזורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully