וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידעתי שמילאן לא תשמור על הקצב"

4.4.2007 / 10:21

באיירן מינכן הייתה רחוקה שניות ספורות מהפסד בסן סירו, אבל מאמנה אוטמר היצפלד חזה את שער השיוויון. סאניול גמר את העונה

מאמן באיירן מינכן אוטמר היצפלד שיבח בסיום המשחק מול מילאן בסן סירו את רוח הלחימה של שחקניו ובעיקר של הבלם הבלגי דניאל ואן בויטן, שכבש פעמיים (בפעם השניה בתוספת הזמן) כדי לסדר לגרמנים תיקו 2:2. כל מה שנותר לבאיירן כדי להגיע לחצי הגמר הוא לסיים בתיקו נמוך בגומלין בבית.

"זה היה משחק גדול, הייתה הרבה התרגשות והיו המון אירועים בלתי צפויים", סיכם המאמן הגרמני והוסיף: "מילאן הייתה ללא ספק הקבוצה הטובה ביותר במחצית הראשונה ומיכאל רנסינג הוכיח שהוא שוער גדול עם כמה עצירות מרהיבות. היו רגעים שבהם המסירות שלנו לא היו מדוייקות, אבל אני חושב שהתיקו הגיע לנו. לא הפסקנו להילחם עד לשריקת הסיום".

היצפלד הוסיף: "בדבר אחד הייתי בטוח, בזה שמילאן לא תצליח לשמור על אותו קצב גם במחצית השניה. ידעתי שיהיו לנו הזדמנויות, במיוחד לאור העובדה שאנחנו מתמחים בניצול מצבים במחצית השניה". לגבי הגומלין במינכן אמר היצפלד: "זה לא אומר שאנחנו צריכים לשחק על תיקו 0:0, נהיה חייבים לפחות שער אחד".

הערב של באיירן התקלקל בעקבות פציעתו של ווילי סאניול, שנפצע בברכו וככל הנראה גמר את העונה.

מאמנה של מילאן קרלו אנצ'לוטי התייחס לשער השיוויון של ואן בויטן, שיכול למעשה למנוע ממנו לעלות לחצי גמר ליגת האלופות בפעם הרביעית בחמש שנים: "הם תפסו אותנו מקוררים. הגיע לנו הניצחון אחרי מה שעשינו במשחק הזה, אנחנו מאוכזבים מאוד ומקווים לשחזר את היכולת שלנו במשחק הגומלין. זה ברור שלבאיירן יש כעת סיכוי טוב יותר לעלות, אבל אפשר להיות בטוחים במי שהייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש".

אנצ'לוטי הוסיף: "בחלקים האחרונים של המשחק כנראה שלא הצלחנו לסיים כמו שצריך מהלכים בהתקפה. הולך להיות מאוד קשה במינכן, אבל נשאב כוחות מהיכולת שהצגנו, שבסופו של דבר אני מסכם אותה כמצויינת".

אגב, מילאן תחסר במשחק הגומלין את אלברטו ג'ילארדינו, שיהיה מוצהב.

קוקו: "איבדנו את התקווה"

השערים של סטיבן ג'רארד, ג'ון ארנה ריסה ופיטר קראוץ', חיסלו למעשה את הסיכויים של הסינדרלה איינדהובן להעפיל השנה לחצי הגמר. רק נס יגרום לאנגלים להפסיד בהפרש של יותר משלושה שערים באנפילד.

הקפטן פיליפ קוקו סיכם את זה בצורה הטובה ביותר: "איבדנו את התקווה לעלות לחצי הגמר. במחצית הראשונה עוד הצלחנו להישאר במשחק למרות השער שלהם, אחרי ההפסקה נשברנו בגלל שלא הצלחנו להוות פקטור".

המאמן ההולנדי רונלד קומאן היה מרוצה מהקצב של איינדהובן בפתיחה, אבל הודה ששער היתרון של ג'רארד שינה את הכל: "לפני השער הזה היינו מאורגנים על המגרש". קומאן גם התייחס לסגל החסר שלו כשהתייצב למשחק ללא ארונה קונה ואלכס הפצועים: "למשחק מול ארסנל הגענו עם הסגל הטוב ביותר. בסיבוב הקודם גם היה לנו מזל, אבל עשינו הרבה שגיאות ונענשנו עליהן. כשאתה עולה לשחק בלי שחקן כל כך משמעותי, זה מורגש".

נראה שעכשיו איינדהובן תתפנה למאבקי הליגה ההולנדית, כדי להגן על תואר האליפות שלה מול אייאקס אמסטרדם הפורחת.

הבשורה הרעה לליברפול הגיעה מפאביו אורליו. המגן השמאלי נפצע בגיד האכילס וכנראה גמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully