וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא תהיה לנו עוד הזדמנות טובה לנצח בטאו"

4.4.2007 / 9:53

אחרי התבוסה 84:59 לטאו ויטוריה, מאמנה של אולימפיאקוס פיני גרשון מאמין שמשחק נוסף בספרד יהיה אפילו יותר קשה

פיני גרשון, מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב, יכול להזדהות השבוע עם הצהובים. בדיוק כמו סגנית אלופת היורוליג, גם האדומים של גרשון מפיראוס חטפו תבוסה צורמת במשחק הראשון בסידרת רבע הגמר, במקרה הזה מול טאו ויטוריה. התבוסה של גרשון הייתה אפילו יותר גדולה, 84:59. לא שזה משנה הרבה, אבל כמו שזה נראה, גם הוא וגם מחליפו במכבי תל אביב נוון ספאחיה, לא יהיו השנה בפיינל פור באתונה, לפחות לא על הקווים.

פיני גרשון אמר בסיום התבוסה בויטוריה: "שיחקנו רע. היכולת שלנו הייתה רחוקה ממה שציפינו, במיוחד כשהם הגדילו את היתרון. הם ניצחו אותנו בהפרש גדול מאוד. אנחנו חייבים להשתפר בצורה משמעותית ב-48 השעות הקרובות כדי שנוכל להשוות את הסידרה. אנחנו לא יכולים לבצע שינויים משמעותיים בזמן כל כך קצר, כך שאנחנו חייבים להתרכז בהשגת המטרות שעליהן דיברנו עוד לפני שהסידרה התחילה. אם נצליח לעשות את זה, נחזור לויטוריה. אם לא, טאו תעלה לפיינל פור כבר ביום חמישי. זה לא משנה אם ההפסד היה בהפרש של נקודה או בהפרש של 20. הם קלעו ב-41 אחוזים מהשדה, למרות שלא שמרנו טוב. לדעתי לא תהיה לנו הזדמנות טובה לנצח בטאו כמו שהייתה לנו הפעם".

ארווידאס מ'אצ'יאוסקאס, שחזר רק השבוע לשחק באולימפיאקוס אחרי פציעה ממושכת: "אני מרגיש ממש רע עם ההפסד, לא היה לנו שום סיכוי לנצח. שיחקנו רע מאוד בהתקפה וסבלנו מאחוזים נמוכים מאוד מהשדה. אם נוכל לנצח אותם רק בהפרש של נקודה בבית, הכל יהיה בסדר. נהיה חייבים לעשות את מה שהמאמן שלנו ביקש, וזה לשחק אגרסיבי בהגנה וגם בהתקפה".

מאמן טאו ויטוריה בוז'ידאר מאליקוביץ': "שיחקנו מצויין בהגנה. ידענו שזו נקודה שאנחנו צריכים לשפר ועשינו את זה מצויין. כשקבוצה כמו אולימפיאקוס קולעת רק 59 נקודות, זה אומר שהקבוצה השניה נתנה הגנה מצויינת".

פרד האוס מטאו ויטוריה כבר התפנה לעשות סיכומים, עוד לפני הנסיעה למשחק השני ביוון: "זו תהיה הפעם השלישית ברציפות של הקבוצה בפיינל פור, אבל הראשונה שלי. אני מאוד מתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully