וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליגר וגל עלו למקום השני בשבוע מאיורקה

3.4.2007 / 23:32

צמד שייטי ה-470 התגבר על פתיחה בינונית וניצח באחד משיוטי היום השני. שחר צוברי מדורג 2 בניל פרייד, גל פרידמן 21 בלבד

אחרי פתיחה לא מוצלחת, רוב השייטים והגולשים הישראלים הצליחו לשפר היום (שלישי) עמדות בתחרות שבוע מאיורקה היוקרתית, שיצאה לדרך בערב החג.

גידי קליגר ואודי גל, שייטי ה-470 שרשמו את העונה הטובה ביותר עד עכשיו, זינקו לעמדת מדליה אחרי שאתמול לא הצליחו לסיים את השיוט הראשון. השניים סיימו את שלושת השיוטים היום במקומות 1, 5 ו-6 ועלו למקום השני עם 19 נקודות, 9 פחות מהצמד המוביל מפורטוגל וזה אחרי חמישה שיוטים. בתחרות הנשים, עדי גלבוע וורד בוסקילה סיימו במקומות 4, 1 ו-19 ועלו למקום ה-16 הכללי, זאת בגלל שביום הראשון הן סיימו את אחד השיוטים במקום ה-31. נועה בוצר ולאיה טרכטנברג ירדו למקום ה-36.

ישראל הגיעה לעמדת פודיום גם בתחרות גלשני המפרש מדגם ניל פרייד, אלא שמי שעשה את זה היה דווקא שחר צוברי ולא האלוף האולימפי גל פרידמן. צוברי סיים בשני השיוטים של היום במקום השלישי ועלה למקום השני בתום ארבעה שיוטים. לצוברי 19 נקודות, בדיוק כמו למוביל מאוקראינה ולמדורג שלישי מספרד. גל פרידמן סיים במקומות 15 ו-8 והוא מדורג 21, 2 שלבים יותר טוב מנמרוד משיח. בתחרות הנשים, אלופת העולם לשעבר לי קורזיץ ניצחה כבר בשני שיוטים מתוך ארבעה ועלתה למקום השביעי. מעיין דוידוביץ' מדורגת במקום העשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully