וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכרגיל, בוסטון מפסידה את הראשון

3.4.2007 / 12:11

גיל מש הבריק ב-1:7 של קנזס סיטי על הרד סוקס. היאנקיז הפכו פיגור לניצחון על טמפה ביי, הראנג זרח בסינסינטי, פליקס הרננדז בסיאטל

המתכונת הרגילה והמלאה של עונת הבייסבול יצאה הלילה (בין שני לשלישי) לדרך, ואנחנו חוזרים לסיקורי המשחקים. ראשית - ה-AL:


קנזס סיטי - בוסטון 1:7

41 אלף צופים הריעו לגיל מש, איש 55 מיליון הדולר, שהגיש 7.1 אינינגים כוחניים וסחף את הרויאלס לניצחון ביתי על הרד סוקס, שכמו כמעט מדי עונה, הפסידו את משחק הפתיחה. בוסטון עלתה ראשונה ליתרון, אבל נכנעה הודות לתצוגה חלשה מאוד של קורט שילינג, שהגיש רע מאוד ארבעה אינינגים. ג'ון באק עם ההומר היחיד במשחק לקנזס סיטי.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 5:9

קרל פבאנו עמד על הגבעה בניו יורק, ובאינינג החמישי ספג ארבע ריצות, חלקן בגלל שגיאות, והוחלף. אבל ליאנקיז יש יותר מדי מחבטים, והם לא התקשו להיחלץ מפיגור 5:3, עלו ליתרון 5:7 וחתמו עם הומראן של אלכס רודריגז באינינג השמיני. משחק טוב לרודריגז עם שתי חבטות ושתי הכנסות הביתה, וגם לג'ייסון ג'יאמבי, עם שתי חבטות ושלושה ריביז משלו. הומר ביאנקיז גם לחורחה פוסאדה, ובטמפה ביי לאלייז'ה דוקס (שזוכה אינסטנט לכינוי הערסי "אלישע דוכס").


דטרויט - טורונטו 5:3

ג'רמי בונדרמן מדטרויט ורוי האלאדיי מטורונטו הגישו שניהם פתיחה סולידית, עם שישה אינינגים, כשהאלאדיי תורם ארבעה סטרייקאאוטים ובונדרמן מחשמל שלושה. המשחק הוכרע באינינג העשירי, כשבמצב של 3:3 חבט טרוי גלאוס ל-RBI סינגל על בסיסים מלאים ואלכס ריוס הוסיף נקודה עם פסילה לימין. ג'ייסון פרייזר זכה בניצחון, בי ג'יי ריאן בשמירה.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 12:5

חוזה קונטרראס חטף חתיכת מקלחת צוננת במשחק הפתיחה, כשכבר החובט הראשון שעמד מולו, גריידי סיזמור, ירה להומראן, ואחר כך השתתפו האינדיאנס בחגיגה. קונטרראס ספג שמונה ריצות, שבע מהן "מורווחות" באינינג אחד בלבד של עבודה. סי סי סבאתיה זכה בניצחון, לא לפני שהרשה הומרים לדארן ארסטד ופול קונרקו משיקגו.


סיאטל - אוקלנד 0:4

לאחר שעבר עונת סופומור (שחקן שנה שניה) לא טובה, פליקס הרננדז הראה למה הוא מסוגל. שמונה אינינגים עצומים של הרננדז כללו 12 סטרייקאאוטים, והתקפת סיאטל תמכה בו עם ארבע ריצות באינינג השישי. "לא ראיתי אותו מעולם מגיש ככה", אמר האאוטפילדר ראול איבנייז, שראה איך הכדורים של המגיש בן ה-20, שהשיל 10 ק"ג ממשקלו, מרקדים על הצלחת. הומר לריצ'י סקסון מידי דן הארן הכניס שלוש מהריצות.


מינסוטה - בולטימור 4:7

באופן די שגרתי יוהאן סנטנה לא הבריק במשחק הראשון שלו, אבל שישה אינינגים עם שישה חשמולים הספיקו לאס של מינסוטה, למרות שספג ארבע ריצות, כי התקפת הטווינס הלמה באריק בדארד, שצלח 4.2 אינינגים בלבד. ג'סטין מורנו וטוריי האנטר עם הומרים למינסוטה, כשמורנו רושם גם 3 מ-4 ומוכיח שהוא לא מתכוון לוותר על תואר ה-MVP. הומר למיגל טחאדה התותח בבולטימור.


לוס אנג'לס איינג'לס - טקסס 1:4

ג'ון לאקי הגיש חמישה אינינגים בלבד, מה שהספיק לו כדי לנצח את קווין מילווד. קייסי קוצ'מן חבט להומר לאיינג'לס, איאן קינסלר עשה את זה עבור הריינג'רס. פרנסיסקו רודריגז עם השמירה.

NL: אוי, שיטס

מילווקי - דודג'רס 1:7

בן שיטס, אם לא ייפצע, עשוי לשים מספרים עצומים על הלוח השנה. שיטס הגיש תשעה אינינגים מלאים, שכללו שתי חבטות בלבד, אחת מהן להומראן של ג'ף קנט. מהצד השני צלח דרק לואו רק ארבעה אינינגים, כשהוא מרשה הומראן לביל הול. "כשקנט הגיע אליי ידעתי שצריך להירגע", אמר שיטס, שהתייחס להתרגשות ממשחק פתיחת העונה.


וושינגטון - פלורידה 9:2

דונטרל וויליס לא הבריק במיוחד אבל זכה בניצחון, לאחר שישה אינינגים סולידיים. מהצד השני היה ג'ון פטרסון חסר דיוק לחלוטין, ואיפשר שש ריצות ב-4.2 אינינגים. ארבע חבטות להנלי רמירז התותח, הומרים למיגל קבררה ולדני אוגלה, עוד שניים מהכוכבים של המארלינס.


פילדלפיה - אטלנטה 5:3

הברייבס ניצחו את המשחק בעיקר בזכות השורטסטופ הותיק אדגר רנטרייה, שחבט לשני הומרים, המכריע שבהם באינינג העשירי. רנטרייה הגיע להגשה של צ'אד פרונטו והכניס שתי ריצות הביתה, כשהוא נותן את הניצחון ללא אחר מהשולת!!!!11 הנצחי בוב וויקמן. הומרים גם לג'ימי רולינס בפילי ולבריאן מק'קאן, הקצ'ר המצוין של אטלנטה.


סינסינטי - שיקגו קאבס 1:5

שניים מהטובים שבמגישי ה-NL ניצבו על הגבעה, כשארון הראנג הראה את הפוטנציאל הגלום עם שבעה אינינגים מעולים וחמישה חשמולים. מהצד השני נכנע קרלוס זמבראנו לידיים האימתניות של אדם דאן, ששפך עליו שני הומרים. רק חבטה אחת לאלפונסו סוריאנו בשיקגו.


קולורדו - אריזונה 8:6

הדיאמונדבקס הצליחו להימלט מהופעה לא טובה של הסיי יאנג ברנדון ווב, שצלח חמישה אינינגים בלבד עם חמש ריצות חובה. אריק בירנס הכניס שני רצים הביתה ולאחר מכן נכנסה ריצה נוספת, באינינג שמיני בן שלוש ריצות של אריזונה. חואן קרוז עם הניצחון, חוזה ולוורדה עם השמירה, לה טרוי הוקינס עם ההפסד.


יוסטון - פיטסבורג 4:2

הג'וקים בראש ממשיכים לרוץ לבראד לידג', ששבר שמירה באינינג התשיעי ביתרון 1:2 (הומר של קסאווייר ניידי) וצ'אד קוולס איפשר לפייראטס להשלים מהפך אינינג לאחר מכן, עם הומר בן שתי ריצות של ג'ייסון ביי. שבעה אינינגים מצויינים לזאק דיוק (זה ז'קו דוכס, האח של אלישע דוכס), 7.2 אינינגים לרוי אוסוולט ביוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully