וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחרונים של מוריניו?

3.4.2007 / 10:25

אם להתייחס לשמועות, המפגש של צ'לסי מול ולנסיה בליגת האלופות יכול להיות האחרון של הפורטוגלי. טוטי ורומא מתכוננים למנצסטר יונייטד

המנה העיקרית של שני מפגשי רבע הגמר בליגת אלופות תגיע ביום רביעי. המשחק המרכזי יפגיש את רומא ומנצס'טר יונייטד. צ'לסי ומוריניו יתמודדו מול ולנסיה.

אם להתייחס לשמועות, יש סיכוי שמנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו ינהל את שני משחקיו האחרונים בשירות המיליונרים בליגת האלופות, זאת אם ולנסיה תצליח לעצור את הקבוצה של רומן אברמוביץ' ברבע גמר המפעל.

היחסים בין מוריניו לרומן אברמוביץ' נבחנים על ידי התקשורת בזכוכית מגדלת מאז המשבר בין השניים על רקע פתיחת חלון ההעברות בינואר האחרון.

אחרי הניצחון על ווטפורד בשבת, מוריניו אמר לעיתונאים כי לא דיבר עם אברמוביץ' אחרי שריקת הסיום למרות שבמקביל התקשורת הבריטית פירסמה תמונות של הבעלים מדבר עם אנשי הניהול והצוות המקצועי. בינתיים, כבר התחילו להזכיר מועמדים להחליף את מוריניו כאשר חוס הידינק ההולנדי הוא אחד השמות החמים.

אריאן רובן ההולנדי שוב לא יעמוד לראשותו של מוריניו בעקבות פציעה שתשבית אותו חודש, לעומת זאת, מי שצפוי להשתלב במשחק הוא ג'ו קול, שחזר להתאמן אחרי פציעה שהשביתה אותו מנובמבר. לסאנה דיארה, שהחמיץ את משחק הליגה מול ווטפורד בגלל פציעה בכתף, יחזור לסגל של מוריניו.

בולנסיה לא מתרגשים

ולנסיה אולי חווה לחץ כנציגה הספרדית האחרונה שנותרה במפעל, אבל אנשיה יודעים שזה כלום לעומת הלחץ שעובר על יריביהם מלונדון. דויד וייה, הסקורר של ולנסיה, אמר בראיון לטלוויזיה הספרדית: "אנחנו יודעים שצ'לסי לא נמצאת במצב הכי טוב ואנחנו מאוד מקווים שהיא תמשיך בקו הזה. קשה מאוד לנצח אותה כשהיא מגיעה ביכולת של 100 אחוז".

וייה, שהיה מועמד לעבור לצ'לסי בחלון ההעברות האחרון, הוביל את ולנסיה לניצחון 2:3 על אספניול במשחק הליגה האחרון בספרד ודאג לשמור על מקומה הרביעי בטבלה, 6 נקודות מהמוליכה ברצלונה. וייה כבש באותו משחק את שער הליגה ה-11 שלו העונה ובישל את השניים האחרים לויסנטה ומיגל אנחל אנגולו. פרננדו מוריינטס, שעשה לצ'לסי צרות במדי מונאקו ב-2004, לא ישחק בגלל פציעה, אבל בונה על משחק הגומלין. שחקן פצוע נוסף הוא הקשר רובן בראחה. רוברטו אז'אלה הארנטינאי יעלה לשחק פצוע. בהגנה, ולנסיה תצטרך להסתדר ללא דויד נבארו וקרלוס מרצ'נה שמורחקים בעקבות תקרית הקטטה במשחק מול אינטר.

הרכב משוער צ'לסי: פטר צ'ך, לסאנה דיארה, ריקרדו קרבאליו, ג'ון טרי, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל, קלוד מקאללה, מיכאל באלאק, פרנק למפארד, דידייה דרוגבה, אנדריי שבצ'נקו.

הרכב משוער ולנסיה: סנטיאגו קניזארס, מיגל, רוברטו אז'אלה, ראול אלביול, אמיליאנו מורטי, חואקין, דויד אלבלדה, הוגו ויאנה, דויד סילבה, מיגל אנחל אנגולו, דויד וייה.

טוטי: "פרגוסון, אתה תלמד מי זה טוטי"

שחקניה של רומא בטוחים ביכולתם לייצר הופעה חלומית נוספת בליגת האלופות, הפעם במשחק רבע הגמר מול מנצ'סטר יונייטד ביום רביעי. אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, יתן לקבוצה האיטלקית את מלוא הרספקט. אחרי הכל, הרומאים היו אלה שהדיחו את ליון, הקבוצה שעליה אמר המנג'ר הסקוטי שהיא הטובה ביותר במפעל. אגב, זו הפעם הראשונה שרומא מגיעה לשלב הזה במפעל מאז שבגיע אירופה לאלופות הפך לליגת האלופות בשנות התשעים המוקדמות.

"מנצ'סטר יונייטד משחקת מצויין בליגה שלה, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעבור אותם. הניצחון שלנו על ליון נוכיח שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה", אמר מאנסיני הברזילאי, אחד השחקנים שיותר אמורים להדאיג את החבורה ממנצ'סטר.

הקשר המושעה דויד פיזארו שנפצע, הוא למעשה השחקן היחיד שייעדר מההרכב של רומא. מי שאמור להחליף אותו הוא כריסטיאן קיבו הרומני. הקפטן פרנצ'סקו טוטי רמז בראיון לטלוויזיה האיטלקית שלאורחים ממנצ'סטר אסור לזלזל בו או בחבריו: "זה סיפוק גדול להגיע לשלב של 8 הקבוצות הגדולות באירופה, אבל אנחנו ממש לא מתכוונים לעצור כאן, אנחנו רוצים להמשיך". החלוץ האיטלקי המשיך בפנייה אישית למנג'ר של היונייטד: "פרגוסון, אתה תלמד מי זה טוטי. אני מקווה שאני אגרום לו לזכור טוב מאוד את שמי".

בצד האנגלי, פרגוסון ינסה למצוא פיתרונות לבעיית הפציעות של וידיץ' ולואיס סאהה. מנצ'סטר יונייטד ורומא מעולם לא נפגשו במסגרת אירופית רשמית והאנגלים ינסו לשפר את מאזנם הגרוע באיטליה, שכולל שני ניצחונות בלבד מ-11 משחקים.

הרכב משוער רומא: דוני, מרקו קאסטי, מתאו פרארי, פיליפ מקסס, כריסטיאן פאנוצ'י, דנילה דה רוסי, כריסטיאן קיבו, רודריגו טדאי, סימונה פרוטה, מאנסיני, פרנצ'סקו טוטי.

הרכב משוער מנצ'סטר יונייטד: אדווין ואן דר סאר, ווס בראון, ריו פרדיננד, ג'ון אושיי, גבריאל היינצה, כריסטיאנו רונאלדו, ריאן גיגס, מייקל קאריק, פול סקולס, ווין רוני, אולה גונאר סולשיאר.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully