וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי לא לבד

2.4.2007 / 23:33

בערב בו הובסו הצהובים במוסקבה הושפל גם מאמנם לשעבר פיני גרשון, שחטף עם אולימפיאקוס 84:59 מטאו. ניצחונות לפאו ומלאגה

העיניים שלנו היו נשואות הערב (שלישי) למוסקבה, אבל שש קבוצות נוספות החלו אף הן את המאבק על שלושה כרטיסים לפיינל פור באתונה ביום שלישי בערב. אחרי ההצגה של צסק"א מול חניכיו של ספאחיה, התקנאה פנאתינייקוס בתוצאה המרשימה והביסה את דינמו מוסקבה באותה תוצאה בדיוק - 58:80, והיא תנסה לסגור את הסדרה מחרתיים במוסקבה. במשחק חד צדדי נוסף השפילה טאו ויטוריה את אולימפיאקוס 59:84, וגם היא נראית בדרך לפיינל פור. במשחק הצמוד של הערב ניצחה מלאגה את ברצלונה 75:91 בדו קרב כל ספרדי.

פנאתינייקוס - דינמו מוסקבה 58:80

אחרי שכשלו בשלב הזה בדיוק בעונה שעברה מול טאו ויטוריה, הסתערו חניכיו של ז'לימיר אוברדוביץ' על הפרקט ולא הותירו לרוסים הרבה צ'אנסים. היתרון של הירוקים הגיע לתחום הדו ספרתי כבר ברבע הראשון, והפער רק הלך וצמח עד הסיום. עכשיו צריכה מחזיקת גביע יול"ב לנצח בבירה הרוסית מחרתיים על מנת להאריך את העונה האירופית שלה לפחות במשחק נוסף. פאו לעומתה עשתה צעד גדול בדרך להופעה המצופה בפיינל פור באולמה הביתי. סאני בצ'ירוביץ' הוביל את המנצחים עם 17, רמונאס שישקאוסקאס תרם 16 משלו. אובנזה אוקיזי הניגרי קלע 15 לדינמו, טקוואן דין הוסיף 14.

טאו ויטוריה - אולימפיאקוס 59:84

רבות דובר לאחרונה על הנחתתו של בוז'ידאר מליקוביץ' לעמדת המאמן של טאו ויטוריה, שעשויה לערער את היציבות שהפגינו הבאסקים לאורך העונה, אבל מסתבר שהחששות היו מוקדמים מדי. טאו חזרה להציג את היכולת הדורסנית שלה מהשלבים המוקדמים, והקורבן התורן היה פיני גרשון, שנכנע יחד עם האדומים שלו ויזדקק להרבה עבודה פסיכולוגית לקראת המשחק השני בסדרה ביום חמישי בפיראוס. טאו לקחה את השליטה במשחק מהרגע הראשון בזכות תצוגת קליעות מטורפת של איגור ראקוצ'ביץ'. הצלף הסרבי קלע בשלב מסוים שמונה נקודות רצופות ללא מענה של היוונים, וניצח על החגיגות של המקומיים גם בהמשך. היתרון הגיע כבר לעשרים ושבע נקודות, והרבע האחרון היה כולו גארבג' טיים טהור.

הנקודה החיובית מבחינת גרשון היתה חזרתו של ארווידאס מאצ'יאוסקאס, שהיה מושבת מפתיחת העונה וקלע שתי נקודות ב-15 דקות מול קבוצתו לשעבר. ראקוצ'ביץ' סיים כקלעי הבולט בטאו עם 24 (כולל 5 מ-6 מחוץ לקשת), סרקאן ארדוגן הוסיף 13. הנרי דומרקאנט הוביל את אולימפיאקוס עם 13, סם הוסקין סיים עם 11.

מלאגה - ברצלונה 75:91

הקרב על ספרד הסתיים בניצחון מפתיע משהו של אלופת המדינה, שהצליחה לחזור מפיגור מוקדם של תשע נקודות בפתיחת המשחק ולברוח לניצחון קל בסיום. כעת רחוקה מלאגה ניצחון אחד מהופעה בפיינל פור, אחרי שלפני כמה שבועות בלבד היה נדמה שהעונה האירופית שלה תסתיים בכישלון. מרכוס פייזון הוביל חמישה שחקנים של מלאגה בדאבל פיגרז עם 17 נקודות, איגניקו דה מיגל תרם 13. בנוסף קיבלה מלאגה בחזרה את כוכבה מרכוס בראון, שהיה פצוע מרבית העונה וחזר עם שמונה נקודות סולידיות. גם בארסה קיבלה חמישה שחקנים בדאבל פיגרז, בראשות 15 של חואן קרלוס נבארו, אבל התמונה מבחינתה הרבה פחות ורודה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully