וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן - באיירן מינכן: להציל את העונה

2.4.2007 / 21:52

למילאן אין על מה להילחם בליגה. באיירן חזרה לתמונת האליפות, ותנסה לרכב על המומנטום ברבע גמר הצ'מפיונס (ג', 21:45, ערוץ 5)

שינוי עצום מורגש בבירת בוואריה. רק לפני פחות מחודשיים נראתה באיירן מינכן כשבר כלי, והקבוצה של פליקס מאגאת איבדה את הרסן בבונדסליגה. מאגאת פוטר מבאיירן, ובמקומו הגיע שועל הקרבות הותיק, אוטמאר היצפלד, שזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ב-2001. היצפלד הצעיד את באיירן לניצחון על ריאל מדריד בשמינית הגמר, ואחרי ה-0:2 בשבת על שאלקה, שהחזיר את האלופה למרחק סביר מהמקום הראשון (שש נקודות), הצבע חזר ללחיים של יושבי ה"אליאנז ארינה".

ובעוד הגרמנים רואים שתי מטרות לנגד עיניהם, למילאן יש תואר אחד לשחק עליו: אליפות אירופה. בעקבות הפחתת 15 הנקודות (שהומתקו מאוחר יותר ל-8) בתחילת העונה, מילאן לא הייתה במאבק על הסרי א' מהרגע הראשון. מירכתי המקום השישי, המילאנזים יודעים שאם לא יזכו בצ'מפיונס, ייתכן מאוד שבשנה הבאה ישחקו בגביע אופ"א.

ביתם הוא מבצרם, ועוד איך

אשתקד נפגשו השתיים כבר בשלב שמינית הגמר, כשלאחר 1:1 בגרמניה הלמו המילאנזים ארבע פעמים בגרמנים, ניצחו 1:4 והעפילו לרבע הגמר. השנה דווקא זוכרת באיירן לטובה את סן סירו, לאחר שניצחה בו בשלב המוקדם 0:2 את אינטר. אלא שהמאזן של מילאן - 15 נצחונות ב-18 משחקי הבית האחרונים בליגת האלופות - נראה מאיים כתמיד. זוהי הפעם השישית ברציפות שבה מילאן מעפילה לרבע גמר ליגת האלופות.

"באיירן היא קבוצה טובה. היא עשתה לנו את החיים קשים בעונה שעברה, ואנחנו לא מתכוונים להקל ראש גם בבית", אמר קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן. "כשאתה משחק עם קבוצה פיזית כזו, אתה חייב להיזהר".

לאנצ'לוטי ולרוסונרי תהיה עבודה רבה, אחרי שעברו בקושי את סלטיק בשמינית הגמר, בזכות שער של קאקא בהארכה. הקבוצה בכושר לא טוב, ותצטרך את כל הכלים, כולל יכולת טובה של הדינמו הברזילאי שלה, כדי לנסוע עם טווח ביטחון לגרמניה.

אלסנדרו נסטה ופאולו מלדיני ישובו לאחר פציעות ארוכות, ובחוד יתופקד אלברטו ג'ילארדינו, כשרונאלדו לא יכול לשחק במפעל, מכיוון שנטל בו חלק עם ריאל מדריד העונה.

מפחדים מהשופט

באיירן מגיעה בפורמה טובה, אבל מעט מודאגת. מארק ואן בומל, הקשר ההולנדי, שכבש את השער שהתברר כמכריע בהפסד 3:2 לריאל מדריד בסנטיאגו בירנבאו, לא ישחק בגלל השעיה, ואת מקומו במרכז השדה יתפוס אנדריאס אוטל, שינווט את המשחק יחד עם אואן הארגריבס.

אבל הצרה הגדולה עימה תתמודד באיירן היא היעדרותו של אוליבר קאהן, שאחרי הגומלין מול ריאל מדריד עבר בדיקות סמים, השתולל וניפץ את המבחנה. קאהן הושעה למפגש הזה, ואת מקומו בשער יתפוס מיכאל רנסינג. יכולת טובה של רנסינג בן ה-22 עשויה להקנות לו מניות רבות אצל היצפלד ואולי את אפודת השוער הראשון עם פרישתו של קאהן בן ה-37.

בחוד יש לבאיירן את רוי מקאי, שהפך לאחרונה לשד משחת בדקות הראשונות. מקאי הבקיע אחרי 12 שניות מול ריאל מדריד, ובשבת לקחו לו מעט פחות משלוש דקות לכבוש נגד שאלקה. היצפלד יצטרך את החלוץ ההולנדי שלו בעירנות מלאה במצבים המעטים אליהם יגיע מול דידה.

"אנחנו צריכים להיות בפוקוס", אמר היצפלד. "אני מרגיש שזה יוכרע בשער לכאן או לכאן ואסור לאבד הזדמנויות. יש לנו הזדמנות טובה לנצח כשאנחנו משחקים בבית, כך שאני מקווה בהחלט שנוכל לחזור מאיטליה עם תוצאה טובה". אחר כך הכריז: "אני רוצה להגיע לחצי הגמר עם באיירן".

ובינתיים הביעו הגרמנים מהשלישייה הרוסית שתנהל את המשחק - יורי בסקאקוב עם המשרוקית, טיהון קאלוגין ואנטון אבריאנוב על הקווים. "בשנה שעברה שרק שופט רוסי כמה שריקות תמוהות מאוד נגדנו", אמר יו"ר הקבוצה, קרל היינץ רומיניגה, "וגם השנה שובץ שופט רוסי למשחק, ועוד אחד שהוא חסר ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully