וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת וינוגרד תבדוק: מי אחראי למנחוס?

לי בוץ

2.4.2007 / 5:45

שחקני מכבי ת"א חושדים שאורח לא קבוע בארוחה המסורתית במסעדתו של הקפטן אבי נמני ערב ההפסד למכבי חיפה, פגע להם במזל

שחקני מכבי ת"א התעוררו ביום שני אחרי הפסד, לראשונה זה חמישה חודשים. הצהובים מתקשים לעכל את ההפסד, שכנראה הכתיר סופית את בית"ר ירושלים לאלופה. "כבר שכחנו איך מרגישים אחרי הפסד", סיפר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "מבאס להפסיד, בייחוד לעיני הקהל שלנו שתמך בנו אתמול לאורך כל המשחק גם כשהיינו בפיגור".

שיחת היום בקרב שחקני הקבוצה היתה לגבי המסורת בעשרים השבועות האחרונים - הארוחה השבועית במסעדתו של הקפטן. כזכור, מדי יום חמישי מתכנסים כל שחקני ואנשי המועדון לאחר האימון לארוחת ערב חגיגית במסעדתו של נמני, שכן מאז התחילו במסורת (ערב המשחק מול בני יהודה במחזור הרביעי) לא הפסידו עד אתמול. כעת, לאחר ההפסד לחיפה, שקרה למרות הארוחה המסורתית, לא ברור מה יעלה בגורל הארוחה הקבוצתית השבוע.

"עוד לא קיבלנו הוראה שזה בוטל, אז קשה לדעת מה יהיה", אמר היום אחד השחקנים. אז מי יצא לא בן אדם בסיפור הזה? "האמת שאנחנו חושדים שמישהו הביא לנו את הנאחס, מישהו שהגיע ביום חמישי לארוחה ולא מגיע בדרך כלל", אמרו שחקנים בקבוצה.

כזכור, בכל שבוע הגיעו למסעדה אותם אנשים, ישבו באותם מקומות והזמינו את אותה מנה על מנת שלא ליצור מנחוס. ביום חמישי האחרון, על פי השחקנים, מישהו שיבש את החוקים וייתכן שכתוצאה מכך הירוקים יצאו אתמול מבלומפילד עם שלוש נקודות בכיס, דבר שאף קבוצה לא השכילה לעשות כבר חמישה חודשים. וינוגרד מתכונן לעוד ועדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully