וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוגבונה: "אני רוצה להישאר בהפועל"

לי בוץ

2.4.2007 / 13:14

חלוץ הפועל ת"א צוטט בניגריה: "ההנהלה מתחננת על ברכיה שאשאר, החלטתי לעזוב". זיטו מכחיש: "לא דיברתי עם איש בניגריה"

חלוץ הפועל ת"א, איבזיטו אוגבונה, הצליח להרגיז הבוקר (שני) לא מעט מאוהדי הקבוצה ואנשי המועדון לאחר שצוטט בראיון לאתר האינטרנט הניגרי 'נייגריין ספורטס אונליין' כאומר: "הנהלת הפועל ת"א נמצאת פחות או יותר על ברכיה ומתחננת בפני שאאריך את החוזה שלי במועדון".

אוגבונה, שכבש ביום שבת מול מכבי פ"ת את שערו העשירי העונה, יוצר השנה לא מעט כותרות, שכן חוזהו בוולפסון מסתיים בסוף העונה הנוכחית ולמרות שבהפועל מעוניינים שהחלוץ יחתום לשנתיים נוספות, הוא טרם חתם על החוזה.

"אמרתי להם שאני עוזב בסוף העונה עם תום החוזה שלי, אך הם ממשיכים לשכנע אותי להישאר", צוטט אוגבונה בהמשך הראיון. "ביום ההולדת שלי (27 במרץ) כמעט ולא הייתי יכול ללכת ברחוב. כל האוהדים של הקבוצה עצרו אותי, איחלו לי יום הולדת שמח וביקשו ממני להישאר בהפועל. ברור שההנהלה הדליפה את תאריך יום ההולדת שלי לאוהדים, כדי שהם יבואו לברך אותי ועל הדרך ישכנעו אותי להישאר. הם עירבו אפילו את אבא שלי, שמבקר באופן קבוע בישראל, וביקשו ממנו לשכנע אותי להמשיך בהפועל. אבל אני כבר החלטתי שאני עוזב".

זיטו עצמו, שמשלים העונה ארבע שנים בוולפסון, הכחיש באופן נחרץ וחד משמעי את הדברים."לא דיברתי עם אף אחד בניגריה ואני לא יודע מאיפה הם המציאו את הראיון הזה", אמר החלוץ לוואלה! ספורט. "יותר מזה, לעיתונאים בניגריה אין בכלל את מספר הטלפון השלי. נכנסתי לאינטרנט לראות מי העיתונאי שטוען שראיין אותי ואין לי מושג מזה, אני מנסה להשיג את הטלפון שלו ולא מצליח למצוא אותו. חשוב לי שידעו שלא אמרתי את הדברים האלה. זה נכון שהחוזה שלי בהפועל מסתיים בסוף השנה, אבל אני רוצה להישאר. אני נותן עדיפות קודם כל להפועל, אחר כך לקבוצות אחרות".

מן הראוי לציין כי הרקע לראיון שפורסם ב'נייגריין ספורטס אונליין' אינו מדויק גם כן. בראיון נכתב כי אוגבונה עזר להפועל ת"א לקחת את הגביע הראשון שלה מזה 16 שנים בעונה שעברה, כשהבקיע את שער הנצחון בגמר גביע המדינה מול ניגרי אחר - וינסנט אניימה מבני יהודה. כזכור, הפועל הניפה את גביע המדינה בעונת 1999/2000, כשזכתה בדאבל, ובעונה שעברה מי שכבש את שער הניצחון בגמר הגביע מול בני יהודה היה אחד שלא ממש דומה לאוגבונה - איליה יבוריאן שמו.

אוגבונה ופאאס התאמנו ויהיו כשירים לכפ"ס

בתוך כך, הבוקר ערך אוגבונה אימון ריצה קל לאחר שאתמול נעדר מהאימון בעקבות מתיחה חזקה בשריר הירך ממנה הוא סובל זכר למשחק מול מכבי פ"ת ביום שבת. "אני מרגיש יותר טוב", סיפר זיטו לוואלה! ספורט. "ערכתי אימון ריצה קל ואני מקווה שלאחר החופשה אוכל לחזור לאימונים מלאים".

שני מחלימים נוספים הם חאבייר פאאס וברוך דגו. השניים, שנעדרו מהמשחק בשבת בעקבות כרטיסים צהובים, צפויים לחזור להרכב מול הפועל כפ"ס בשבת. פאאס, שמחלים אף הוא ממתיחה חזקה בשריר, ערך היום אימון קל לראשונה מזה חמישה ימים, בעוד שדגו, שעדיין סובל מכאבים בכף רגלו, התאמן גם הוא באופן מלא.

מחר יזכו חניכיו של ניר לוין ליום חופשי ויחזרו לאימונים לקראת המפגש מול קבוצתו של אלי אוחנה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully