וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקל קינן: "אנחנו יכולים להגיע לאירופה דרך הליגה"

רומן רוזנבלט

2.4.2007 / 12:37

מכבי חיפה באופוריה אחרי הניצחון על מכבי ת"א (0:1), ודקל קינן טוען: "אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו בליגה"

מכבי חיפה התאמנה היום (שני) במצב רוח מצוין, אחרי הניצחון המתוק 0:1 על מכבי ת"א. הירוקים מתחילים להרגיש איך שמחת החיים חוזרת לפרצופם אחרי הניצחון השני ברציפות על היריבות לצמרת מת"א, ופתאום בקרית אליעזר מתחילים לדבר על מקום באירופה דרך הליגה, ולא רק דרך הגביע.

מהאימון נעדר רוברטו קולאוטי, שקיבל מנוחה. אלון חרזי, שנפצע אמש במשחק והוחלף, התאמן כרגיל. מאור מליקסון, שעדיין סובל מפציעה ברגל, ערך אימון קל וצפוי לעבור בדיקת MRI כדי לברר א את מהות הפציעה.

הבלם דקל קינן, שייעדר מהמשחק הקרוב בגלל צהובים, אמר היום: "אין יותר טוב משלוש נקודות. כשאנחנו משחקים יחד, אנחנו קבוצה מצוינת, לא משנה מול מי אנחנו משחקים. אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו בליגה, ואני מאמין שאנחנו עוד יכולים להגיע לאירופה דרך הליגה. בכל מקרה, הגביע הוא המטרה האמיתית שלנו".

רביד גזל נשמע גם הוא מסופק מהניצחון: "אני שמח שניצחנו ועשינו חג שמח לאוהדים שלנו. בסך הכל מכבי ת"א שלטה, אבל אנחנו היינו אלה שהגיעו למצבים, וכך בדיוק תכננו. אני מקווה שתהיה המשכיות, והמטרה היא לנצח בכל המשחקים שנותרו לנו".

מאמן הקבוצה, רוני לוי, סיכם: "השחקנים התאמצו ועשו הישג יפה, כי מכבי ת"א בבית היא קבוצה קשה מאוד. עברנו את המשחק בצורה טובה, ושיחקנו בצורה מסודרת. יצרנו הרבה מצבים, וחבל שלא השכלנו לכבוש יותר, אבל אני מרוצה גם מ-0:1".

"אני לא רוצה לצאת בהצהרות לאחר שני ניצחונות בלבד", המשיך לוי, "אבל הניצחונות על מכבי והפועל ת"א נותנים ביטחון לקראת העתיד. תמיד במשחקים בין חיפה לגדולות יש יוקרה, שמביאה אומנם רק שלוש נקודות, אבל בקרב הקהל והתקשורת יש הרבה עניין. אני שמח שגרמנו לאוהדים שלנו נחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully